Škodu Fabia 1.0 TSI DSG už nekoupíte. Jednoduše došla

73 komentářů

Natali22
17. dubna • 0:35

Jsem velmi atraktivní a sexy dívka.
rád cestuji
Hledám někoho, kdo by mě pozval.
Zobrazit zemi nebo město
Bavte se.
Moje intimní fotky >>> https://goo.gl/NVVPym...... <<<
Tato stránka obsahuje také moji kontaktní informace.

Martin
15. dubna • 21:42

Litrovej turbomotor, filtr pevnejch částic, DSG... To je taková soutěž v tom, co se posere dřív :-D :-D

Benzín
13. května • 10:19

Tak třeba to v servisu budou rovnou měnit, jako komplet motor+spojka+převodovka. Kdo by se s tím zlobil s opravou. Litrovej turbo třiválec s DSG to mluví samo za sebe. :-))

all
16. dubna • 16:53

ty litrovy 3valce maji ješte 2hmotovy setrvačnik tak že jak se tenhle dil posere tak majitel zacaluje za novej setrvak hromadu peněz zatim ty 2hmoty byly jen udizlovych aut octavia 2 a novejsích setrvak musí ty razy klikovky nejak u toho 3valce vyrovnat ješte dpf filtry to bude teprve prdel...a elektricka auta dojedou na zivotnost baterie kterou vyrobci zaměrne skratí aby se muselo zas koupit novy auto aby meli jak vyrabet a prodavat.. az v el aute baterka odejde auto nikdo nekoupí pujde rovnou na vrakáč....

Jiří
16. dubna • 18:41

stejně je tady cim dal vic aut, tak aspon treba nekdo presedla na mhd :)

Honza M.
16. dubna • 19:22

To se zpovykaným pražským řidičům nechce. Utrpělo by tím jejich ego.

Anti-automat
15. dubna • 11:12

To je sen kazdeho vyrobcu: nemame, pockajte si na nove. Nejake to zvysenie ceny....nebude? Alebo s s tym pocitalo dopredu? Nie? Ked Forster vypustil tu naftu (alebo co to bol za bordel) do rieky, ze potom sa to bude kr.va predavat, ze?!
Karl May to opisal uplne dokonale.

Platyn75
15. dubna • 8:28

No nevím jak koncern ale vy co hanite malé motory v práci máme Ford conect 1,0 obsah a má najeto 328000km a kluci co s tím jezdí tak co se týče motoru problém nemají. A spotřeba do 7litru.☺️

Rasty
15. dubna • 9:22

A to se oplatí ! 1.0 co žere jako 1.6, popřípadě jako 1.8. CityGo našeho souseda si bere cca 8 litrů. Myslím si že zde platí přímá úměra, nižší spotřeba, nižší emise. Tak kde je ta ekologie? Jednoho dne zase někdo objeví Ameriku a přijde na to že při takové spotřebě, je nerozumné vyrábět motory vyhoněné na otáčkách, navíc když plánovaná životnost takového motoru je cca 200000 km u benzínu a 400000 u nafty.

Jiří
16. dubna • 18:38

prostě to jede lip a zere to min... zadny slozitosti bych zatim nehledal... pri tahani privesu, castem plnem nalozeni bude asi ta 1.8l lepsi..jinak ne

Honza M.
16. dubna • 13:53

Projeďte se se sousedem v Citigo a pochopíte, proč tak žere. Zřejmě s tím neumí zacházet.

Roman
15. dubna • 10:38

Co to melete? mám už asi 7 citigo v řadě a nikdy jsem sním nejel za víc jak 5 litrů. Měl jsem obě verze jak 44 tak 55kw. Tak prosím nelžete. (jako důchodce nejezdím)

Mechanik
15. dubna • 10:38

Taky by mě zajimalo v čem ta ekologie je. Drív kára vydržela dvacet let a najela bez problému půl mega. Dnes jsou ty sráče za čtyři roky a 150 tis zralý na vrakárnu.
Hlavně že ty ekokretény trápí emise aut, ale likvidace a výroba aut asi žádná zátěž neni.

bzzz
15. dubna • 13:52

Kvuli kouzlum s emisema/spotrebou se kouzli s vahou tzn mj s materialy. Hodne se hledi na cenu, aby si to mohl dovolit 'kazdy', tzn opet se hledi na materialy. V autech se hodne sere elektronika. A taky cim dal vice lidi nechce jedno auto na cely zivot, aby nevypadali jako socky. Kazda mince ma dve strany.

Johny
15. dubna • 0:08

Platilo, platí a platit vždy bude, ať se to komu líbí či ne, že objem ničím nenahradíš. Co se downsizingu týče, i europitomci v Bruselu přišli na to, že je to kapitální békovina a dokonce to neradi přiznali, jenže setrvačnost výroby a trhu ještě nějaký čas působí. Ale všimněte si: 1,4 TSI nahrazeno 1,5 TSI, 1,2 TCe nahradí 1,3 TCe a tak to nenápadně půjde dál. Samozřejmě pro nižší třídy a malé vozy stále pojedou oturbené tříhrnky objemu krabice mléka, protože když už do jejich vývoje výrobci investovali nemalé prostředky, musejí se teď zaplatit a vydělat si na sebe, to pár let potrvá.

Petrzel1
15. dubna • 4:36

S tím objemem bych v současnosti už moc neargumentoval. Mám BMW E32 šestiválec, 3500ccm, žere 17 litrů na sto kiláků. A mám i novou Dacii Sandero 898ccm, originál na plyn, s přenastavenou řídící jednotkou na benzín. Pomúpravě map 110k/180Nm. Na LPG spotřeba 6 až 12 litrů, podle stylu jízdy. Na našich ucpaných cestách i při řekněme nedodržování rychlostních limitů nemám šanci využívat maximálky 240km/h BMW. Dacia jede dle GPS po úpravě 190km/h. Takže závěr - pokud budu dodržovat Zákon o silničním provozu, k čemu mi je ten výkon? Ano, s BMW předjedu auto B bezpečně za pět sekund a s Dačkou nebezpečně za 9s - turbo odspodu tak samozřejmě netáhne. Ale!!! Musím riskovat? A ohrožovat ostatní? Při rozjezdu na křižovatkách udělá automat BMW zrychlení 0-50km/h za 2s. Dacia za 3,8s. I tak jsem už 30m za křižovatkou, když se auta za mnou, případně v pravém vedlejším pruhu teprve rozjíždějí. Provoz na cestách houstne a věřte, že ve městě se Smartem manželky s motorem 800 CDi a výkonem nula nula prd ujedu v kolonách kdejakému pětimetrovému supersportu. Dnes už není výkon vše. Nyní jsem na Srí Lance a přál bych českým řidičům tady si prožít cestu dlouhou 50km. Na první pohled absolutní chaos, Předjíždí se z leva zprava, přednost z vedlejší? Proč, hup to tam. A žádná nehoda. Proč? Protože řidičí řídí, předvídají a sledují provoz!! Neesemeskují za jízdy a nespoléhají se na to, že jsou na hlavní, tak vypnou mozek.

Johny
16. dubna • 2:37

Já po pár běžných vozech do 2 L, jsem před 15 lety přičuchnul k Amerikám a už bych neměnil. Chrysler LHS 3,5 V6, Dodge RAM 1500 5,9 TD, Chevrolet Tahoe 5,2 8V a nyní RAM 2500 Power Wagon s 6,4 8V HEMI. Každý si ťukal na čelo, ale jen do doby, než se svezl. Kdo s tím nejel, nikdy nepochopí, o čem je řeč. A spotřeba ? 12 - 20 dle stylu jízdy, průměr 14, jenže každá sranda něco stojí, holky také nejsou zadarmo, s tím se musí počítat. Kdo smrdí korunou, ať chodí pěšky :-P Abych uspokojil ekology, mám ještě Nissana Leaf, na chalupu pro cesty do okolí 100 km je to super a díky vyjednanému vícetarifu s noční velmi levnou sazbou (i kvůli bojleru a kotli částečně elektro) od dodavatele elektříny nabíjím v garáži pomalou nabíječkou přes noc za pár šušňů.

lazywriter
16. dubna • 12:25

Tak nevím, tvrdit o autu, co u nás jezdí hlavně na uhlí, že je ekologický. Hlupák? Pokrytec? Nebo oboje?

mpolan
16. dubna • 12:51

Na uhlí u nás jezdí všechno. Myslíš, že v rafinériích se elektřina nepoužívá? Tak co jsi z té své nabídky?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lazywriter
17. dubna • 11:34

Ale u tebe je to alespon jasne. Vis, slovo "hlavne" znamena, ze je to vic nez polovina. Viz. energeticky mix CR. Jdi treba na http://www.ote-cr.cz/statistika/narodni-energe... ... a neco se nauc.

Mirek
16. dubna • 11:13

A není ti blbě, chovat se jako někdo, kdo smrdí korunou, když tady zdůvodňuješ, jak jsi ukecal levné nabíjení, když máš na benzín do auta s průměrnou spotřebou 14 l/100 km?

bzzz
16. dubna • 12:31

A proc by si neukecal slevu? To prece s plnosti penezenky/konta nesouvisi.

SAM
15. dubna • 19:05

Když někdo přejde z Bavoráku na Dacii, tak to o něm jako motoristovy řekne Vše. Je to jak za komunistů, když se řeklo on má Trabanta - tečka puntík. Když se řeklo on má Simcu nebo Saaba tak to tak bylo jasné kdo je jaký motorista.

bzzz
16. dubna • 9:54

Zelinar, vekslak, uplatky, tuzex... s kvalitou motoristy nijak nesouvisi.

Mechanik
15. dubna • 10:30

Tohle snad už ani neni možný. Srovnávat rumunskou mrdku s bávem.

bzzz
15. dubna • 13:48

Predrecnik nesrovnava BMW s Dacii, nybrz popisuje realne (ne)vyuziti 'objemu' v praxi (resp pro mnoho ridicu typickem provozu). Mrdku mas maximalne ty v hlave misto sede kury.

Mechanik
15. dubna • 14:10

Hahaha šuline

Jirka
14. dubna • 22:27

Male motory maji dobre parametry. Jedine co je rozdilne oproti atmosferam bude zivotnost po 200 000 km. Pruser bude az to nekdo stoci z 260000 na 110000 km

Johny
15. dubna • 0:27

200 tis. jen těžko, výrobci a prodejci to cíleně zamlčují, ovšem z praxe od automechaniků se jasně ukazuje, že životnost končí a průsery začínají už na 100 tis. km. u vozů z fleetů a u firemních vozů, trápených zaměstnanci a pouze nejnutnější údržbou. Jen u nehoněných aut soukromníků, kteří dbají na včasné výměny oleje (max. 15 tis., raději méně) a motory netrápí, je výdrž až 150 tis.

Sob
15. dubna • 9:35

Zase jen domenky a teorie. Znám spousty malorazek tsi s nájezdem přes 200 tisíc a bez problémů. Kolega odkoupil z firmy pro kluka a ta chudera má 300 tisíc na krku a porad ne a ne potvrdit keci o tom jak to nedá ani sto a pak do šrotu. Jo za další nechápu v čem je výhoda jakýkoliv dnešní atmosféry. Ten kdo tomu trošku rozumi ví že technologie k dosažení emisí je složitější a minimálně stejně destruktivní jako u turbo motoru stejný normy.

Johny
16. dubna • 2:19

Žádné domněnky a teorie, pouze praktické informace od automechaniků z různých servisů značkových i neznačkových. Někteří ze značkových od automobilky, vyrábějící předraženou tradici dokonce přiznali, že mají neoficiálně zakázáno se o problémech zmiňovat :-P

tom
16. dubna • 9:28

Tak jasne, ale doba rady EA111-113 skončila pred 6 lety. Aspoň je o čem mluvit. Z rady Ea211 jsem neslyšel o problémech, krom jedné šarže prestavniku. A ze jich ma uz dost najeto pres 200 t km. Pokud se nebudu starat o atmosferu, tak ji za 100 t km taky uhonim.

SAM
15. dubna • 19:09

Malorážka po Soukalové - Koukalové má na jejich taky hodně najeto a asi by se z ní dalo i střílet..

Milhaus
14. dubna • 14:58

A není to jedno. Já už obsah ani válce neřeším. Prostě jsem se dostal do stavu že koupím, 5 let / 100 tis km pojezdím a dál prodám a neřeším. Na výkon ani spotřebu si stěžovat nemohu! Hanit něco v čem jsem nikdy nejel ale Franta to říkal v hospodě tak na to jsou Češi odborníci.

Michal
14. dubna • 15:23

Jedno je to pouze někomu kdo má auto jako spotřebák. Ale každej nechce jezdit tříkastrólem. Boužel aut s motorem je čím dál tím méně.

Milhaus
15. dubna • 7:07

Nemám auto jako spotřebák. Dávám mu pravidelný servis dokonce olej po roce / 15 tis.km. A taky nechci aby manželka jezdila v 18 let starým vraku bez ohledu na obsah a počet válců v motoru.

Michal
15. dubna • 10:26

Nevim proč by 18 let starý auto mělo bejt vrak pokud se o něj majitel stará.

brk77
16. dubna • 19:20

Vrak je asi přehnané označení, ale auta za těch 18 let udělaly velký pokrok, takže ani staré opečovávané auto v perfektním stavu typicky není tak bezpečné, jako současné.Typicky Felicia vs cokoliv, řidič Felicie má velký problém. Ve srovnatelném CitiGo je šance to ustát mnohem větší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
michal
16. dubna • 21:31

Jak který auto. třeba zde https://www.youtube.com/watch...

mpolan
17. dubna • 10:45

Co to dokazuje? Blbounci s tím dělají "testy", kde by obstálo každé auto, schválně bourají jen do měkkých částí.

Mechanik
17. dubna • 13:39

Tak si ze svim novym sráčem nabourej pětkrát na komoru. Sem zvědavej jestli potom budeš schopnej ještě odjet.

Milhaus
16. dubna • 7:10

Češi mají v povaze na všechno co nejvíce kašlat a ojebat, takže to říkáte správně, pokud se o něj majitel stará...

bzzz
14. dubna • 16:12

A zavodniku/Schumacheru cim dal vice, co? ;-)

mpolan
16. dubna • 7:46

Na hřbitově...

Honza M.
14. dubna • 16:06

Tak pár aut s motorem vyjmenujte...

Michal
14. dubna • 17:01

Proč bych je měl vyjmenovavat, motor prostě začíná u šesti válců a třech litrů obsahu.

bzzz
15. dubna • 13:43

Tak to dopada, kdyz se jeden v zivote muze pochlubit uz jen tim poctem/objemem valcu - a neni to ani jeho konstrukter ;-)

François
14. dubna • 17:56

Litr je jednotka objemu...

Honza M.
14. dubna • 17:13

Pro autobus nebo náklaďák.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
14. dubna • 19:01

Koště

Michal
14. dubna • 13:42

Tvl větší obsah mám u excursiona v klimakompresoru.

fero
16. dubna • 12:08

Obsah urcite ty kokot jaraby. Sa vrat do skoly aby si sa naucil co je obsah a co objem

michal
16. dubna • 21:25

Běž do píči B-]

Petr Pavel
14. dubna • 12:17

Fabia I- 1,4 55kW 16v na dálnici 130km/h 4000ot
Fabia III- 1,0 TSI 81kW na dálnici 130km/h 2800ot

Q
14. dubna • 20:57

Výkonově srovnatelná Fabia I 2.0 85 kW má 3500 rpm.

motorista4
14. dubna • 15:18

Dost scestné přirovnání, jsou trochu jiné převody

Jan Novotný (Janek od Zvonu)
14. dubna • 14:45

Fabia jedině motor 1,4 ostatní ani omylem, HTP je pomstou řidičům.

Joe Doe
14. dubna • 13:14

V konecnom dosledku plati, ze otacky motora + otacky turba/Clarksonov witchcraft koeficient = otacky atmosfery. Pretoze fyzika.

Roman
16. dubna • 11:23

Aha. Turbo točí běžně 200 000 ot. za s. :-O

Jan Novotný (Janek od Zvonu)
14. dubna • 10:24

Auto s mixérem pod kapotou bych tedy nechtěl. Tam kde je výkon nahoněný otáčkami není něco v pořádku.

E15
14. dubna • 12:06

nejsem příznivcem litrových motorů a tříválců už vůbec, ale co to spousta odpůrců downsizingu pořád blábolí o výkonu nahoněném otáčkami? Tyto pidimotůrky točí zpravidla nižší otáčky než jejich téměř dvojnásob objemní atmosféričtí předchůdci...

JirkaX
14. dubna • 12:43

Protože tomu vůbec nerozumí.

fri
14. dubna • 10:54

No, moderní downsizované motory mají výkon nahoněný turbem, takže chápu že máte odpor k motorům atmosférickým, že... ;-)

Michal
14. dubna • 9:26

Dodělali tam ten systém, že s rozjezdem vypomůže motorek stěrače? Nebo je třeba pořád dávat pozor, aby člověk nezastavil na křižovatce na žvýkačce? :-P

Ef.
14. dubna • 8:56

Opakuji, že z nabídky Dacie zmizely motory 1,2 TCE, nikoliv kvůli emisním normám, jak lže článek, ale proto, že jsou to dobré motory, které potřebje Renault do svých modelů aut a nestačí je vyrábět. Stačí se zeptat u dovozce a nevyrábět nesmyslné novinářské kachny.

znalec
14. dubna • 12:11

a ja opakujem, ze take dobre nie su - z dovodu karobonovania

qwertz
14. dubna • 9:29

Jasně. A proto 1.2TCe v Meganu žere o litr/100km více než 1.0TSI v Octávii, a součně má výrazně horší dynamiku (0-100 za 11.3s Megane vs. 10.4s u O3).To je fakt super motor, jen co je pravda.... :-D

fri
14. dubna • 10:52

zrychlení není homologovaný údaj a VW si čísla rád přibarvuje, protože exceloví kovbojové je za to vynáší do nebes..

qwertz
14. dubna • 20:20

Tak ono je snadné popírat jakýkoli argument, který se vám nelíbí. Potvrzení čísel recenzety vás nezajímá, vy přijmáte realitu jen v případě, že vám vyhovuje ...B-]

mpolan
16. dubna • 7:44

Ještě nikomu se nepodařilo dosáhnout s čímkoli z koncernu VW udávaných údajů. S jinými auty to jde poměrně běžně.

Peter
14. dubna • 10:22

Není Megane náhodou trochu větší a tím těžší než Fabia. Něco jako jabka a hrušky.

Starej Novák
14. dubna • 10:35

Kolega píše o Octavii, blbe...

Jan Mička
14. dubna • 9:02 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,informace o motorech Dacie Duster potvrzeny oficiálním zastoupením. Čeká se na motor 1.3 TCe.Hezký den,Honza

Doporučujeme

Články odjinud