Škodu Enyaq iV si můžete půjčit za 2000 Kč/den. Důvod může být jiný, než se zdá

Škoda Enyaq iV je nyní i ve společnosti na sdílení aut, a to z dobrého důvodu.

Škoda Enyaq iV, první elektromobil naší domácí značky na platformě MEB, oficiálně vstoupila na náš trh minulý týden. První kousky tak zaparkovaly u dealerů a zákazníci si je nyní mohou dle libosti zkoušet, vozy už také parkují i v soukromých garážích. Škoda prozradila, že většina zákazníků berou většinou silnější verzi 80.

Škoda Enyaq 80 iV vs. Volkswagen ID.4 Max: Svérázní na pohled, stejní za jízdy

Škoda Enyaq 80 iV vs. Volkswagen ID.4 Max: Svérázní na pohled, stejní za jízdy

Škoda Enyaq iV už zamířila i do flotily platformy pro sdílení aut HoppyGo. I zde najdete variantu 80, která disponuje výkonem 150 kW a točivým momentem 310 N.m. Na jedno nabití pak díky 82kWh baterii ujede až 537 km. Základní cena tohoto vozu činí 1.202.900 Kč ve výbavě Loft.

Pronájem vozu vyjde na 2099 Kč na den včetně pojištění a čipu pro dobíjení elektřiny zdarma. Pronájem je možný i na více dní. Do konce července bude vůz k vyzvednutí v Praze a následně jej bude možné zapůjčit v Brně a Ostravě. V ceně je nájezd 200 km na den, nad limit se platí 2 Kč/km.

Škoda Enyaq iV Sportline odhalila české ceny. Připravte si nejméně 1.152.900 Kč

Škoda Enyaq iV Sportline odhalila české ceny. Připravte si nejméně 1.152.900 Kč

Přijde vám platit dva tisíce za den kvůli odzkoušení vozu jako nesmysl? Záleží na úhlu pohledu. Společnost totiž uvádí, že 7 % všech zápůjček uživatelé realizují právě kvůli vyzkoušení konkrétního vozidla před koupí. Půjčit si Enyaq iV na víkend za pár tisíc tak pro někoho může být rozhodovací krok, než utratí přes milion korun.

Speciál: Škoda Enyaq iV

Škoda Enyaq iV je první elektromobil automobilky Škoda Auto na modulární platformě MEB. SUV s dojezdem až 500 km na jedno nabití v roce 2020 převzalo po modelu Superb roli vlajkové lodi automobilky a vzniká ve dvou karosářských verzích. Základem je pohon zadních kol, v nabídce jsou i verze s pohonem 4x4 a sportovněji zaměřené provedení RS iV. Světová premiéra proběhla 1. září 2020 v Praze.

První dojmyCenaPrvní test prototypuVnější designInteriérEnyaq iV - význam názvu

Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 9 příspěvků
TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

15.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků