Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

71 komentářů

Piko
16. června • 9:28

Nic zajímavého,pořád stejný rukopis.Třeba vyněnit návrháře:-P

Yarda
28. dubna • 22:36

Já až si budu chtít (a potřebovat) nové auto, tak se kouknu na pravou stranu ceníku, kolik stojí provedení bez zvláštní výbavy a pouvažuji, jakou výbavu, aby se vešla do mých finančních možností a budu mít pocit že ji tam potřebuji si mohu dovolit. Podle toho co se o chystaném fáru tady píše si od něj asi ani nenechám poslat ceník.

Ladislav sochař
21. ledna • 13:09

Škoda jde po emocích - no realita je taková, že škoda jde po emocích asi tak jako stánkoví prodejci na kolotočích.

Jaworz
16. ledna • 18:28

Celkem subtilní auto s velkou tlamou, vidím, že nákaza od BMW se šíří dál...;-)

Pinnacle
8. ledna • 15:49

Mohla by skončit úplně ... V efektu se zas píše jak se vše změní a ono houno pojede to furt ve stejný linii ...

vlastap
27. prosince • 8:54

Vzprimena maska?Takze kopie Peugeotu.Obrazky jsou pekne,ale pravda bude zase predrazeny,tanku podobny smejd.Simply never.

Hernys
26. prosince • 16:22

Nepříjde Vám že se moc zaměřila na desing ? A přece jen co motory ? Co kvalita materiálu a celku auta kam tohle zmizelo ?

Martinos
5. prosince • 16:30

A tohle napadlo těch 150 lidí v tý vile ? To na tom dřepeli tak rok ? To jsou samí vize, nové názvy a ještě ten jejich emocionální desing a co z toho ?

Galaboš
26. listopadu • 17:52

Úžasné, jsem těmi fotkami unesen, hlavně z té, kde je vyobrazena vila z roku 1890, ve které se dělají ty fenomenální škodovácké vize! Ono to na těch fotkách vypadá všechno tak pěkně, ale bohužel realita bude trochu jiná. Takový 20" elektrony, které mají 1cm obutí dávají jasný důkaz toho, že takhle to auto nikdy nemůže vypadat. Hold se nás snaží zase pěkně nakrmit, jako vždycky, pěkné žvásty okolo a pak po zveřejnění sériového auta a ceny v nás zamrazí hrůzou, že?

Piko
16. června • 9:31

:-D 20" elektrony, které mají 1cm obutí jsou max vhodné na naše okresky:-D:-D:-D:-D

Bion
26. listopadu • 17:18

Jsem zvědavej na ty jejich cenovky toho jejich nového jazyku. Tože chcete oslovit více lidí je v pořádku, ale ne za každou cenu. Zase velkej bum kolem všeho a v efektu to bude úplně něco jiného.

Filip
26. listopadu • 17:03

Nové křivky ? Vnitřek Vision ? No dobrá udělají změnu, ale zas se jí budou držet tak dlouho že se to okouká ne ? A konec konců to dopadne jak s novou fabii něco málo pozmění aby něco nového vyšlo, ale v efektu to bude stejné že ?

Singi
5. prosince • 16:58

Každopádně ta fabie se nepovedla. Oni poslední dobou těm FL moc nedají a je to znát . Honem honem něco vymyslet, aby z toho byli peníze a šlo to hned ven.

Kuk Vykuk
24. listopadu • 4:10

"U všech automobilek může pozorné oko vnímat posuny v designovém jazyku. Často se jedná o vlny spojené s technickými převraty."Žvásty. Kecy, prdy beďary. Je to jenom stylistika smýkaná trhem a překoksovanejma manažerskejma dinosaurskejma mozkama. Že by forma následovala funkci, tak to ani náhodou. Koncern je největší konzerva, speciálně v dizajnu. A tu techniku co do toho nacpou, tak ta je žalostná. Nakonec pak museli i podvádět :-DB-]

Palo
23. listopadu • 6:45

Prosím neberte to ako nejaké pochlebovanie /ja som pôvodom Moravo-Slovák :)/ ale k veci .Na Škode mi najviac vadí spoluúčast nemeckého VW . To bráni k vlastnému smeru vývoja . V mnohom sa stotožňujem s tými prispievatelmi, ktorí hodnotia VW kvalitu ako priemernú . A to sa musí aj prejaviť u vozidiel Škoda všeobecne . Myslím si že pri tradícii českej strojárenskej výroby by dnes Škoda mala byť minimálne na urovni takej japonskej značky ako je napr. Toyota .
B-]B-]

fanúšik
23. listopadu • 11:54

Trepeš, keď to preberal VW vyrábalo sa 200 tis. ročne, teraz celosvetovo 1 mil, vtedy mali otrasnú kvality výroby, ktorú VW dostal na úplne inú úroveň, vtedy vyrábali 1 model 1 triedy, teraz niekoľko, vtedy 1 motor teraz niekoľko atď. A nie je tam spoluúčasť ale úplné vlastnictvo VW.
A šikovne využívajú "zlaté české ručičky".

bzzz
23. listopadu • 10:11

Palo, neberte to osobne, ale strojirensky jsou si vsichni podobni - zalezi, jak si nastavi/kontroluji vystup/kvalitu s ohledem na ceny. A budme radi, ze Skodu vzal koncern, protoze ten - at si lidi mysli, co chteji - stale disponuje spickovou technologii, know-how a stabilitou (zvlada i dieselgate).

Palo
23. listopadu • 11:02

Ja som to myslel napríklad tak , že pred istým časom keď sa objavil Superb ako kvázi konkurencia Passatu , tak boli správy priamo z Nemecka o jeho rastúcich predajoch práve na ukor Passatu , /bol o niečo lacnejší pri porovnatelnej kvalite/ čo bolo údajne priamo z koncernu prezentované /použijem čechizmus/ s "nelibostí"...

pacho
23. listopadu • 10:33

tak teda ja neviem. Či tá špičková technológia, je ten prevratný 1,0 trojválec, alebo ten špičkový podvodný SW?.

H265
23. listopadu • 1:29

Skoda Simply Never!B-]

ixb1
22. listopadu • 21:21

Na hodnocení vzhledu je ještě brzy.Počkám si až ji uvidím ve výbavě "holý plech".To se pak ukáže jestli není jen zmoklá slepice.

Duršpek
27. listopadu • 15:30

Až se to příští měsíc "ukáže" ve své plné kráse, tak se budeme asi divit, co že to má být za nevzhledné auto a o ceně raději ani mluvit nebudu.

Tom
22. listopadu • 19:10

Že by příprava na motor z pračky? Šestiválec už tam asi nevleze ;-)

Marek
22. listopadu • 18:59

Když si chce člověk narovnat náladu a podívat na nablite komentáře hloupých lidi co neumí nic jiného než hatovat, tak stačí jít sem a přečíst si komentáře u škodovky 🤣
A teď šup, teď mi sem hoďte něco jak jsem tupej když nevidím, jak ta škodovka je hrozná, strašná, příšerná...
Že každý opravdový chlap jezdí v prohnile mazde nebo hongde která vzadu místo výfuku uriznutou popelnici

Tom
22. listopadu • 19:21

Marku, každý opravdový chlap jezdí v zimě na kole ;-). Ale vzhledem k tomu, že většinu mužské populace vychovávají dnes naprosto samostatné schizofrenní maminky, je slovo chlap už těsně před zánikem, resp. bude nahrazeno slovy metrosexuál, homosexuál … Škodovka má jediný problém, cpe na internet příliš mnoho laciné reklamy začínající na nej.. jinak je to úplně obyčejná automobilka, která toho zrovna moc neprodá, i Fiat co se rozsype na cestě z Ostravy do Prahy toho prodá víc, takže Škodovka si lže dost do kapsy. Ano je to lepší než za komoušů, to jí nikdo nebere, taky nastartovala svou kariéru s italskou karosérií, která už v Itálii byla neprodejná, ale nečekejme zázraky. Pořád je to poslední z koncernových značek s nejhorší technikou. A Asiatům bych se moc nevysmíval, ti jsou ve vývoji mnohem rychlejší než Němci. Vezměte si co dokázali v posledních letech a co dokázali Němci?

bzzz
22. listopadu • 22:22

Z nuly se vzdy roste rychleji a spotrebak se taky prodava rychleji ;-)

E15
22. listopadu • 18:58

Absenci chromu kvituji, ovšem to, že chrom nahradí ledpásky, kam se podíváš, kvituji už mnohem méně. Ale to není problém jen Škody, ledky jsou pro designéry napříč automobilkami něco jak AK47 pro "křováky". Taky bude chvíli trvat než se je naučí nenadužívat...

Anti-automat
22. listopadu • 18:51

Ak znova spustia fabiu 1.4 mpi, idem do toho hned.

Martin Tesárek
22. listopadu • 15:18

Líbí nelíbí je mi to fuk zaráží mě to že sednu do fabie 2004 a oktávka o 10 -12 let novější a uvnitř jsou stejne prvky viz ovládání svetel. Když pak sednu do auta o několik set tisíc dražší chci to vidět na první pohled i uvnitř. Navíc mi přijde že kolikrát vyhraje design nad funkčností a praktičností.

buffalo007
22. listopadu • 13:39

Nadpis je pěkná blbost. Ta snaha autorů o co nejvíc bulvární článek je do nebe volající. A hlavně, že ještě dále píšete, že to propojí s tím starým sloganem.
On by nadpis "Škoda má další slogan" neměl tolik klikanců :-D

Futurista
22. listopadu • 12:41

Ale Volvo tam nema napis Skoda. V tom je to revolucni a originalni.

legnaw
22. listopadu • 12:30

pořááád pindy???

jirka
22. listopadu • 10:58

simply stupid je správné označení všech škodovek plus simply scrap for sheep.

Zelí
22. listopadu • 10:48

Shrnuto a podtrženo To nejlepší od Kabaně. Je to design, který začal supemIII a dále v tomto duchu pokračuje. Teď můžou u škodárny jásat, ale až jeho práce vyčerpají, tak se obávám designové tragédie jako u většiny značek.

neodborník
22. listopadu • 11:08

Právě naopak, je vidět,konečně, že na tomhle už nepracoval.

pirate
22. listopadu • 17:50

Je vidět, že jste opravdu neodborník. Na tomto autě totiž pan Kabaň ještě pracoval.

JirkaX
22. listopadu • 12:24

Podívej se jak dlouho je Kabaň ze Škody a potom si zjisti, jak dlouho trvá vývoj a příprava výroby.

neodborník
22. listopadu • 13:01

A je to tady zas, tohle víte odkud jak co dlouho trvá a co kdo dělá. Co oči, rozum, nejlíp vlastní ? Podstatný vývoj, technický, probíhá uvnitř. Vyměnit kabát, nebo Kabaň, na dané proporce, zas tak dlouho netrvá. Podívejte se jak rychle zmizel, prakticky ze dne na den. A co, život a den se zastavil, nebo bude Kabaň v Ječný, jako jeden soudruh? Za chvíli bude bude mít Superb třetí, nebo už čtvrté ? narozeniny a dostane k nim facelift, od koho ?

Vlk z Vlkohradu
22. listopadu • 21:56

Co to sakra plácáš? To je naprostá snůška blábolů, viditelně nevíš o vývoji aut vůbec nic a děláš ze sebe jen hlupáka - na což máš samozřejmě právo.

fanúšik
22. listopadu • 13:20

Tvoj nick ťa naozaj vystihuje , ty si neodborník. Je rozdiel medzi faceliftom, ktorý vedia zbúchať dosť rýchlo a novým modelom akým je Scala. Tam trvá vývoj dlhšie, ak by si sa zaujímal tak sám Kabaň v rozhovore odpovedal koľko rokov, skús hľadať odpoveď ! Takže môj názor vychádza z faktov.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
22. listopadu • 14:31

Konečně mu to napsal také někdo jiný. Příprava nového auta, vývoj, trvá minimálně 4 roky a to se k tomu musí přičíst ještě příprava výroby.

fanúšik
22. listopadu • 12:38

Tiež sa mi zdá, že design Scaly bude ešte Kabaňova robota, možno nejaké drobné retuše teraz pridali aj ďaľší...

Mirek
22. listopadu • 14:27

To se tady řešilo již několikrát, samozřejmě, že je to ještě jeho dílo. Ještě nás čeká od Kabaně, mimo Scaly, nová Octavia a městské SUV.

fanúšik
22. listopadu • 11:36

aj na najnovšej Fabii už nepracoval a je to vidno, staršia vyzerá lepšie ako najnovšia :-D

Mirek
22. listopadu • 14:22

Nepracoval na feceliftu, a to není nová Fabia. A všem raněným slepotou doporučuji si postavit vedle sebe tyto Fabie, aby viděli, že po faceliftu vypadá rozhodně lépe, a nečumět na blbé obrázky, ale vidět naživo. Fabia konečně přišla o ty vyvalené "oči".
https://www.netcarshow.com/skoda/2015-fabia/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/skoda/2019-fabia/1600x120... ...

borixeus
22. listopadu • 12:27

Pracoval nepracoval, vychází to z toho, co nasadil. Jestli myslíte, že změna po faceliftu je k horšímu? Tam žádný větší posun nenastal ani žádným směrem.

borixeus
22. listopadu • 10:59

Mi přišlo, že to Kabanos spíš domrvil. Oktávka, suprový béčko, fábka (rapid), všechno vypadá za prvé stejně, za druhé strašně levně.

. . (Hoskin)
31. prosince • 23:36

Asi tak nějak, měl jsem Octu I po faceliftu a ta byla taková pěkná zepředu, takovej medvídek, to co leze teďka,je děsný. To už ti korejci umí hezčí auta.

neodborník
22. listopadu • 11:16

To je výstižné shrnutí, strašně levné, a furt stejně. Já jsem pořád nedokázal přijít na to, jak trefně popsat ten nepříjemný dojem ze všech Kabaňovin. Jenom samé osekané rovné plochy do hranata.

fanúšik
22. listopadu • 11:41

je pravda, že všetky Škody sa podobajú , ale našťastie ten dizajnový smer bol dobrý (s výnimkou štvorokej octavie, to mu nevyšlo). Aspoň to vyzerá ako auto a nie ako karikatúra.

borixeus
22. listopadu • 12:22

Vzhled je vždycky relativní, ale upřímně, současné škodovky jsou naprosto tuctová, levně vypadající auta a když se snaží značka nasadit stejnou designovou linii, tak by levnější auta měla vypadat jako dražší modely, což se jiným značkám daří. U škodovky je to naopak. Neřekneš si "..ta fábie (nebo rapid) vypadá jako superb..), spíše "..ten superb vypadá jako fábie..". Ale upřímně, vzhled mi je celkem šumák. Měl jsem potřebu sdělit světu, že se mi to moc nelíbí a to je tak všechno. Dokud to nevypadá jako multipla, tak na tom zase tak špatně nejsou :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fanúšik
22. listopadu • 12:43

A ja tam práve vidím, že to ide Multiplovským smerom. Facelift Fabie je dôkaz. Štastie že okrem čumáku nemenili viac, lebo by to komplet pohnojili.

borixeus
22. listopadu • 15:11

Zrovna u fábie je to asi jedno. Když si vzpomenu, jak hnusná byla druhá verze a lidi jí stejně kupovali. Nakonec si zvyknou na všechno. Hlavně nebejt moc pokrokovej a moc na sebe neupozorňovat (to adolfova automobilka má pevně pod kontrolou a nedovolí svým podřízeným fabrikám nějaká extempóre - byl tenkrát pokus udělat jinou oktávku, nakonec to Němcí zařízli a nezbyl čas než třetí verze spíchnout další větší facelift). Faktem je, že kdyby přišli s něčím odvážnějším, tak to prodejům spíš uškodí.

fanúšik
22. listopadu • 10:13

Stále sme nevideli sériovú podobu Scaly. Potom budem hodnotiť, štúdie sú fajn ale realita sa najmä pri Škode dosť odlišuje, napríklad skica Fabie a potom to čo sa teraz predáva-dve rôzne autá.

Matthew
4. února • 13:19

Presne toto som isiel napisat. Keby som bol designer v skodovke, tak dam vypoved, pretoze ono tie skice a navrhy su celkom pekne, no potom pride nejaky pridrbany manazer a spravi z toho to co predavaju ako fabiu, rapid, octaviu alebo superb. Takze ked im konecne z linky vyjde to, co aj z tlaciarne pri navrhoch designu, zacnu byt zaujimavy

Kunigunda Schwanzhof
22. listopadu • 9:44

Dalsi davka marketingoveho vyplachu mozku. Smrste designerske napaditosti se rozhodne neobavam. Designersti snilci pod rouskou vineho opojeni prichazeji s dechberoucimi (mysleno v pozitivnim smyslu) kreacemi, ktere jsou ovsem vzdy velice hrube osekany ekonomy, konstruktery, technology a predevsim vyrobou. Vubec by mne neprekvapilo, kdyby z techto vzdusnych zamku zbyl leda tak ten napis na viku kufru. :-|

king014
22. listopadu • 9:44

Velkej gril je nějaká dnešní divná móda, to aby se jeden bál že mu ten motůrek těma špršlema vypadne, čistější linine začínají dělat také všichni, originální je jen ten nápis na zadku

Mita
22. listopadu • 9:56

Ani ten nápis na zadku není originální, třeba Volvo ho tam má už leta

bzzz
22. listopadu • 9:04

Dominantou maska + napis na zadi... kdo z vas to ma? Simply surprising ;-)

Ludva Homolka
22. listopadu • 9:20

Skandální. Bizarní. Těžko uvěřitelné. Originální. Škoda je národní klenot.

Joe Doe
22. listopadu • 8:57

From simply clever to plain stupid?

Jirik
22. listopadu • 22:49

Spíš to bude od simply clever k simply never

pan Michaelis
22. listopadu • 8:57

Neuvěřitelné! Revoluční! Skandální! Tak toto je největší světová událost od konce třicetileté války!!! Jsem konsternován!

pirate
22. listopadu • 17:47

Nejsi.

Vóša
22. listopadu • 8:39

Z celého nadpisu mne zajímají jen 2 slova... Škoda končí....
tohle slovní spojení je pastva pro moje oči.

Petr
1. července • 16:51

Důvod, Ukaž co jsi dokázal ty, co jsi přinejmenším aspoň nakreslil, když už takhle dokážeš směle psát? :):)

Filip
8. prosince • 21:29

Nemáte v garáži na Hnůjdaj. Ehm vlastně pro taková "auta" se garaáž ani nepořizuje...nemá to smysl.:-D:-D:-D

borixeus
22. listopadu • 10:56

Nepřeháněj. Prostě Škodovky budou vypadat jako Seaty, ono to bude praktičtější, když se některé modely obou značek vyrábějí na stejných linkách :-)

Jiří
22. listopadu • 12:23

když už škodovka řeší design, tak kvalita, materiály jdou úplně do háje..o motorech ani nemluvě..

Cint
22. listopadu • 17:53

jako věrnej škodovák kterej v nich jezdí celej život musím prohlásit :/, že toto už maji zasebou viz rapid, když už aplikujou kurvítka, jen na octavii je jich asi deset a co se týče motorů tak umí jen dýzl, když je teda už svedou homologovat a tsi to je kapitola sama pro sebe, to bych nechtěl v autě ani za nic :D

borixeus
22. listopadu • 12:35

Tenhle článek je reklamním sloganu a orgasmických kecech okolo vzhledu, které přidává každý designér - jak je třeba naprosto v souladu s přírodou, číší z něj nezkrocený divoký charakter leoparda, křivky prozrazují sportovní duši apod.
Pokud by se jednalo o techniku, tak co byste čekal? Je to pobočka Volkswagenu, ten vyrábí naprosto tuctová, průměrná a masově prodávaná auta. Prodává co nejdráž, vyrábí co nejlevněji.. Je to všude stejné. Levné plasty (uznávám, že u škodovky to dotáhly v těch úsporách ještě o kus dál), typově podobné přelaďované motory a spousta dodavatelů tlačených cenově dolů. To, že má koncern aktuálně mizerné motory za pár let platit nemusí, ekologové nutí automobilky dělat celkem slušné kotrmelce..

Doporučujeme

Články odjinud