Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Vóša  |  22. 11. 2018 08:39

Z celého nadpisu mne zajímají jen 2 slova... Škoda končí....
tohle slovní spojení je pastva pro moje oči.

Odpovědět  |   | 
borixeus  |  22. 11. 2018 10:56

Nepřeháněj. Prostě Škodovky budou vypadat jako Seaty, ono to bude praktičtější, když se některé modely obou značek vyrábějí na stejných linkách

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  22. 11. 2018 12:23

když už škodovka řeší design, tak kvalita, materiály jdou úplně do háje..o motorech ani nemluvě..

Odpovědět  |   | 
borixeus  |  22. 11. 2018 12:35

Tenhle článek je reklamním sloganu a orgasmických kecech okolo vzhledu, které přidává každý designér - jak je třeba naprosto v souladu s přírodou, číší z něj nezkrocený divoký charakter leoparda, křivky prozrazují sportovní duši apod.
Pokud by se jednalo o techniku, tak co byste čekal? Je to pobočka Volkswagenu, ten vyrábí naprosto tuctová, průměrná a masově prodávaná auta. Prodává co nejdráž, vyrábí co nejlevněji.. Je to všude stejné. Levné plasty (uznávám, že u škodovky to dotáhly v těch úsporách ještě o kus dál), typově podobné přelaďované motory a spousta dodavatelů tlačených cenově dolů. To, že má koncern aktuálně mizerné motory za pár let platit nemusí, ekologové nutí automobilky dělat celkem slušné kotrmelce..

Odpovědět  |   | 
Cint  |  22. 11. 2018 17:53

jako věrnej škodovák kterej v nich jezdí celej život musím prohlásit :/, že toto už maji zasebou viz rapid, když už aplikujou kurvítka, jen na octavii je jich asi deset a co se týče motorů tak umí jen dýzl, když je teda už svedou homologovat a tsi to je kapitola sama pro sebe, to bych nechtěl v autě ani za nic :D

Odpovědět  |   | 
Filip  |  08. 12. 2018 21:29

Nemáte v garáži na Hnůjdaj. Ehm vlastně pro taková "auta" se garaáž ani nepořizuje...nemá to smysl.

Odpovědět  |   | 
pan Michaelis  |  22. 11. 2018 08:57

Neuvěřitelné! Revoluční! Skandální! Tak toto je největší světová událost od konce třicetileté války!!! Jsem konsternován!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  22. 11. 2018 17:47

Nejsi.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 11. 2018 08:57

From simply clever to plain stupid?

Odpovědět  |   | 
Jirik  |  22. 11. 2018 22:49

Spíš to bude od simply clever k simply never

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 11. 2018 09:04

Dominantou maska + napis na zadi... kdo z vas to ma? Simply surprising

Odpovědět  |   | 
Ludva Homolka  |  22. 11. 2018 09:20

Skandální. Bizarní. Těžko uvěřitelné. Originální. Škoda je národní klenot.

Odpovědět  |   | 
king014  |  22. 11. 2018 09:44

Velkej gril je nějaká dnešní divná móda, to aby se jeden bál že mu ten motůrek těma špršlema vypadne, čistější linine začínají dělat také všichni, originální je jen ten nápis na zadku

Odpovědět  |   | 
Mita  |  22. 11. 2018 09:56

Ani ten nápis na zadku není originální, třeba Volvo ho tam má už leta

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  22. 11. 2018 09:44

Dalsi davka marketingoveho vyplachu mozku. Smrste designerske napaditosti se rozhodne neobavam. Designersti snilci pod rouskou vineho opojeni prichazeji s dechberoucimi (mysleno v pozitivnim smyslu) kreacemi, ktere jsou ovsem vzdy velice hrube osekany ekonomy, konstruktery, technology a predevsim vyrobou. Vubec by mne neprekvapilo, kdyby z techto vzdusnych zamku zbyl leda tak ten napis na viku kufru.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  22. 11. 2018 10:13

Stále sme nevideli sériovú podobu Scaly. Potom budem hodnotiť, štúdie sú fajn ale realita sa najmä pri Škode dosť odlišuje, napríklad skica Fabie a potom to čo sa teraz predáva-dve rôzne autá.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  22. 11. 2018 10:48

Shrnuto a podtrženo To nejlepší od Kabaně. Je to design, který začal supemIII a dále v tomto duchu pokračuje. Teď můžou u škodárny jásat, ale až jeho práce vyčerpají, tak se obávám designové tragédie jako u většiny značek.

Odpovědět  |   | 
borixeus  |  22. 11. 2018 10:59

Mi přišlo, že to Kabanos spíš domrvil. Oktávka, suprový béčko, fábka (rapid), všechno vypadá za prvé stejně, za druhé strašně levně.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  22. 11. 2018 11:16

To je výstižné shrnutí, strašně levné, a furt stejně. Já jsem pořád nedokázal přijít na to, jak trefně popsat ten nepříjemný dojem ze všech Kabaňovin. Jenom samé osekané rovné plochy do hranata.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  22. 11. 2018 11:41

je pravda, že všetky Škody sa podobajú , ale našťastie ten dizajnový smer bol dobrý (s výnimkou štvorokej octavie, to mu nevyšlo). Aspoň to vyzerá ako auto a nie ako karikatúra.

Odpovědět  |   | 
borixeus  |  22. 11. 2018 12:22

Vzhled je vždycky relativní, ale upřímně, současné škodovky jsou naprosto tuctová, levně vypadající auta a když se snaží značka nasadit stejnou designovou linii, tak by levnější auta měla vypadat jako dražší modely, což se jiným značkám daří. U škodovky je to naopak. Neřekneš si "..ta fábie (nebo rapid) vypadá jako superb..), spíše "..ten superb vypadá jako fábie..". Ale upřímně, vzhled mi je celkem šumák. Měl jsem potřebu sdělit světu, že se mi to moc nelíbí a to je tak všechno. Dokud to nevypadá jako multipla, tak na tom zase tak špatně nejsou

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  22. 11. 2018 12:43

A ja tam práve vidím, že to ide Multiplovským smerom. Facelift Fabie je dôkaz. Štastie že okrem čumáku nemenili viac, lebo by to komplet pohnojili.

Odpovědět  |   | 
borixeus  |  22. 11. 2018 15:11

Zrovna u fábie je to asi jedno. Když si vzpomenu, jak hnusná byla druhá verze a lidi jí stejně kupovali. Nakonec si zvyknou na všechno. Hlavně nebejt moc pokrokovej a moc na sebe neupozorňovat (to adolfova automobilka má pevně pod kontrolou a nedovolí svým podřízeným fabrikám nějaká extempóre - byl tenkrát pokus udělat jinou oktávku, nakonec to Němcí zařízli a nezbyl čas než třetí verze spíchnout další větší facelift). Faktem je, že kdyby přišli s něčím odvážnějším, tak to prodejům spíš uškodí.

Odpovědět  |   | 

Asi tak nějak, měl jsem Octu I po faceliftu a ta byla taková pěkná zepředu, takovej medvídek, to co leze teďka,je děsný. To už ti korejci umí hezčí auta.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  22. 11. 2018 11:08

Právě naopak, je vidět,konečně, že na tomhle už nepracoval.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  22. 11. 2018 11:36

aj na najnovšej Fabii už nepracoval a je to vidno, staršia vyzerá lepšie ako najnovšia

Odpovědět  |   | 
borixeus  |  22. 11. 2018 12:27

Pracoval nepracoval, vychází to z toho, co nasadil. Jestli myslíte, že změna po faceliftu je k horšímu? Tam žádný větší posun nenastal ani žádným směrem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 11. 2018 14:22

Nepracoval na feceliftu, a to není nová Fabia. A všem raněným slepotou doporučuji si postavit vedle sebe tyto Fabie, aby viděli, že po faceliftu vypadá rozhodně lépe, a nečumět na blbé obrázky, ale vidět naživo. Fabia konečně přišla o ty vyvalené "oči".
https://www.netcarshow.com/skoda/2015-fabia/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/skoda/2019-fabia/1600x120... ...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 11. 2018 12:24

Podívej se jak dlouho je Kabaň ze Škody a potom si zjisti, jak dlouho trvá vývoj a příprava výroby.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  22. 11. 2018 12:38

Tiež sa mi zdá, že design Scaly bude ešte Kabaňova robota, možno nejaké drobné retuše teraz pridali aj ďaľší...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 11. 2018 14:27

To se tady řešilo již několikrát, samozřejmě, že je to ještě jeho dílo. Ještě nás čeká od Kabaně, mimo Scaly, nová Octavia a městské SUV.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  22. 11. 2018 13:01

A je to tady zas, tohle víte odkud jak co dlouho trvá a co kdo dělá. Co oči, rozum, nejlíp vlastní ? Podstatný vývoj, technický, probíhá uvnitř. Vyměnit kabát, nebo Kabaň, na dané proporce, zas tak dlouho netrvá. Podívejte se jak rychle zmizel, prakticky ze dne na den. A co, život a den se zastavil, nebo bude Kabaň v Ječný, jako jeden soudruh? Za chvíli bude bude mít Superb třetí, nebo už čtvrté ? narozeniny a dostane k nim facelift, od koho ?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  22. 11. 2018 13:20

Tvoj nick ťa naozaj vystihuje , ty si neodborník. Je rozdiel medzi faceliftom, ktorý vedia zbúchať dosť rýchlo a novým modelom akým je Scala. Tam trvá vývoj dlhšie, ak by si sa zaujímal tak sám Kabaň v rozhovore odpovedal koľko rokov, skús hľadať odpoveď ! Takže môj názor vychádza z faktov.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 11. 2018 14:31

Konečně mu to napsal také někdo jiný. Příprava nového auta, vývoj, trvá minimálně 4 roky a to se k tomu musí přičíst ještě příprava výroby.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  22. 11. 2018 21:56

Co to sakra plácáš? To je naprostá snůška blábolů, viditelně nevíš o vývoji aut vůbec nic a děláš ze sebe jen hlupáka - na což máš samozřejmě právo.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  22. 11. 2018 17:50

Je vidět, že jste opravdu neodborník. Na tomto autě totiž pan Kabaň ještě pracoval.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  22. 11. 2018 10:58

simply stupid je správné označení všech škodovek plus simply scrap for sheep.

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  22. 11. 2018 12:30

pořááád pindy???

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  22. 11. 2018 12:41

Ale Volvo tam nema napis Skoda. V tom je to revolucni a originalni.

Odpovědět  |   | 
buffalo007  |  22. 11. 2018 13:39

Nadpis je pěkná blbost. Ta snaha autorů o co nejvíc bulvární článek je do nebe volající. A hlavně, že ještě dále píšete, že to propojí s tím starým sloganem.
On by nadpis "Škoda má další slogan" neměl tolik klikanců

Odpovědět  |   | 
Martin Tesárek  |  22. 11. 2018 15:18

Líbí nelíbí je mi to fuk zaráží mě to že sednu do fabie 2004 a oktávka o 10 -12 let novější a uvnitř jsou stejne prvky viz ovládání svetel. Když pak sednu do auta o několik set tisíc dražší chci to vidět na první pohled i uvnitř. Navíc mi přijde že kolikrát vyhraje design nad funkčností a praktičností.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  22. 11. 2018 18:51

Ak znova spustia fabiu 1.4 mpi, idem do toho hned.

Odpovědět  |   | 
E15  |  22. 11. 2018 18:58

Absenci chromu kvituji, ovšem to, že chrom nahradí ledpásky, kam se podíváš, kvituji už mnohem méně. Ale to není problém jen Škody, ledky jsou pro designéry napříč automobilkami něco jak AK47 pro "křováky". Taky bude chvíli trvat než se je naučí nenadužívat...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  22. 11. 2018 18:59

Když si chce člověk narovnat náladu a podívat na nablite komentáře hloupých lidi co neumí nic jiného než hatovat, tak stačí jít sem a přečíst si komentáře u škodovky 🤣
A teď šup, teď mi sem hoďte něco jak jsem tupej když nevidím, jak ta škodovka je hrozná, strašná, příšerná...
Že každý opravdový chlap jezdí v prohnile mazde nebo hongde která vzadu místo výfuku uriznutou popelnici

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 11. 2018 19:21

Marku, každý opravdový chlap jezdí v zimě na kole . Ale vzhledem k tomu, že většinu mužské populace vychovávají dnes naprosto samostatné schizofrenní maminky, je slovo chlap už těsně před zánikem, resp. bude nahrazeno slovy metrosexuál, homosexuál … Škodovka má jediný problém, cpe na internet příliš mnoho laciné reklamy začínající na nej.. jinak je to úplně obyčejná automobilka, která toho zrovna moc neprodá, i Fiat co se rozsype na cestě z Ostravy do Prahy toho prodá víc, takže Škodovka si lže dost do kapsy. Ano je to lepší než za komoušů, to jí nikdo nebere, taky nastartovala svou kariéru s italskou karosérií, která už v Itálii byla neprodejná, ale nečekejme zázraky. Pořád je to poslední z koncernových značek s nejhorší technikou. A Asiatům bych se moc nevysmíval, ti jsou ve vývoji mnohem rychlejší než Němci. Vezměte si co dokázali v posledních letech a co dokázali Němci?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 11. 2018 22:22

Z nuly se vzdy roste rychleji a spotrebak se taky prodava rychleji

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 11. 2018 19:10

Že by příprava na motor z pračky? Šestiválec už tam asi nevleze

Odpovědět  |   | 
ixb1  |  22. 11. 2018 21:21

Na hodnocení vzhledu je ještě brzy.Počkám si až ji uvidím ve výbavě "holý plech".To se pak ukáže jestli není jen zmoklá slepice.

Odpovědět  |   | 
Duršpek  |  27. 11. 2018 15:30

Až se to příští měsíc "ukáže" ve své plné kráse, tak se budeme asi divit, co že to má být za nevzhledné auto a o ceně raději ani mluvit nebudu.

Odpovědět  |   | 
H265  |  23. 11. 2018 01:29

Skoda Simply Never!

Odpovědět  |   | 
Palo  |  23. 11. 2018 06:45

Prosím neberte to ako nejaké pochlebovanie /ja som pôvodom Moravo-Slovák :)/ ale k veci .Na Škode mi najviac vadí spoluúčast nemeckého VW . To bráni k vlastnému smeru vývoja . V mnohom sa stotožňujem s tými prispievatelmi, ktorí hodnotia VW kvalitu ako priemernú . A to sa musí aj prejaviť u vozidiel Škoda všeobecne . Myslím si že pri tradícii českej strojárenskej výroby by dnes Škoda mala byť minimálne na urovni takej japonskej značky ako je napr. Toyota .

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2018 10:11

Palo, neberte to osobne, ale strojirensky jsou si vsichni podobni - zalezi, jak si nastavi/kontroluji vystup/kvalitu s ohledem na ceny. A budme radi, ze Skodu vzal koncern, protoze ten - at si lidi mysli, co chteji - stale disponuje spickovou technologii, know-how a stabilitou (zvlada i dieselgate).

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 11. 2018 10:33

tak teda ja neviem. Či tá špičková technológia, je ten prevratný 1,0 trojválec, alebo ten špičkový podvodný SW?.

Odpovědět  |   | 
Palo  |  23. 11. 2018 11:02

Ja som to myslel napríklad tak , že pred istým časom keď sa objavil Superb ako kvázi konkurencia Passatu , tak boli správy priamo z Nemecka o jeho rastúcich predajoch práve na ukor Passatu , /bol o niečo lacnejší pri porovnatelnej kvalite/ čo bolo údajne priamo z koncernu prezentované /použijem čechizmus/ s "nelibostí"...

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  23. 11. 2018 11:54

Trepeš, keď to preberal VW vyrábalo sa 200 tis. ročne, teraz celosvetovo 1 mil, vtedy mali otrasnú kvality výroby, ktorú VW dostal na úplne inú úroveň, vtedy vyrábali 1 model 1 triedy, teraz niekoľko, vtedy 1 motor teraz niekoľko atď. A nie je tam spoluúčasť ale úplné vlastnictvo VW.
A šikovne využívajú "zlaté české ručičky".

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 11. 2018 04:10

"U všech automobilek může pozorné oko vnímat posuny v designovém jazyku. Často se jedná o vlny spojené s technickými převraty."

Žvásty. Kecy, prdy beďary. Je to jenom stylistika smýkaná trhem a překoksovanejma manažerskejma dinosaurskejma mozkama. Že by forma následovala funkci, tak to ani náhodou. Koncern je největší konzerva, speciálně v dizajnu. A tu techniku co do toho nacpou, tak ta je žalostná. Nakonec pak museli i podvádět

Odpovědět  |   | 
Filip  |  26. 11. 2018 17:03

Nové křivky ? Vnitřek Vision ? No dobrá udělají změnu, ale zas se jí budou držet tak dlouho že se to okouká ne ? A konec konců to dopadne jak s novou fabii něco málo pozmění aby něco nového vyšlo, ale v efektu to bude stejné že ?

Odpovědět  |   | 
Singi  |  05. 12. 2018 16:58

Každopádně ta fabie se nepovedla. Oni poslední dobou těm FL moc nedají a je to znát . Honem honem něco vymyslet, aby z toho byli peníze a šlo to hned ven.

Odpovědět  |   | 
Bion  |  26. 11. 2018 17:18

Jsem zvědavej na ty jejich cenovky toho jejich nového jazyku. Tože chcete oslovit více lidí je v pořádku, ale ne za každou cenu. Zase velkej bum kolem všeho a v efektu to bude úplně něco jiného.

Odpovědět  |   | 
Galaboš  |  26. 11. 2018 17:52

Úžasné, jsem těmi fotkami unesen, hlavně z té, kde je vyobrazena vila z roku 1890, ve které se dělají ty fenomenální škodovácké vize! Ono to na těch fotkách vypadá všechno tak pěkně, ale bohužel realita bude trochu jiná. Takový 20" elektrony, které mají 1cm obutí dávají jasný důkaz toho, že takhle to auto nikdy nemůže vypadat. Hold se nás snaží zase pěkně nakrmit, jako vždycky, pěkné žvásty okolo a pak po zveřejnění sériového auta a ceny v nás zamrazí hrůzou, že?

Odpovědět  |   | 
Martinos  |  05. 12. 2018 16:30

A tohle napadlo těch 150 lidí v tý vile ? To na tom dřepeli tak rok ? To jsou samí vize, nové názvy a ještě ten jejich emocionální desing a co z toho ?

Odpovědět  |   | 
Hernys  |  26. 12. 2018 16:22

Nepříjde Vám že se moc zaměřila na desing ? A přece jen co motory ? Co kvalita materiálu a celku auta kam tohle zmizelo ?

Odpovědět  |   | 
vlastap  |  27. 12. 2018 08:54

Vzprimena maska?Takze kopie Peugeotu.Obrazky jsou pekne,ale pravda bude zase predrazeny,tanku podobny smejd.Simply never.

Odpovědět  |   | 
Pinnacle  |  08. 01. 2019 15:49

Mohla by skončit úplně ... V efektu se zas píše jak se vše změní a ono houno pojede to furt ve stejný linii ...

Odpovědět  |   | 
Jaworz  |  16. 01. 2019 18:28

Celkem subtilní auto s velkou tlamou, vidím, že nákaza od BMW se šíří dál...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A