Škodovky se v květnu prodávaly lépe než loni

Celkem 7 250 nových vozů prodala Škoda Auto v květnu 2003 v České republice. Ve srovnání s loňským rokem to představuje nárůst o 1,7 %; tržní podíl značky Škoda na českém trhu činil v květnu 50,4 %. Logo Škoda nese nadále každé druhé nové auto prodané v České republice.

Nárůst zákazníků o 53,3 % zaznamenala prostorná limuzína Škoda Superb; zatímco loni v květnu se v ČR prodalo 210 superbů, letos již 322. V žebříčku nejprodávanějších vozů České republiky se Škoda Superb stabilně drží kolem třetího místa, ve své třídě je bezkonkurenčně nejprodávanější.

Modelovou řadu Octavia/Octavia Combi si v květnu vybralo 2 020 nových zákazníků, vozů řady Fabia ve třech karosářských provedeních se v tuzemsku prodalo 4 908. V obou modelových řadách Octavia a Fabia došlo k výraznému nárůstu u oblíbených variant Combi: Fabia Combi získala o 22,7 % více zákazníků než vloni (1 909 vozů), robustnější Octavia Combi dokonce o 44 % více (877 vozů).

Fabia v květnu profitovala především z úspěchu nového projektu financování a výrazné reklamní kampaně se sloganem „Teď na to máte“, během níž je možno pořídit vůz Fabia Classic s motorem 1,2 HTP již od 3 500 Kč měsíčně včetně povinného ručení a havarijního pojištění. V reakci na pozitivní ohlasy zákazníků nyní Škoda Auto rozšiřuje atraktivní program financování „Teď na to máte“ také na vybrané modely Fabia Combi a Fabia Sedan.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků