Škodovky se v květnu prodávaly lépe než loni

Celkem 7 250 nových vozů prodala Škoda Auto v květnu 2003 v České republice. Ve srovnání s loňským rokem to představuje nárůst o 1,7 %; tržní podíl značky Škoda na českém trhu činil v květnu 50,4 %. Logo Škoda nese nadále každé druhé nové auto prodané v České republice.

Nárůst zákazníků o 53,3 % zaznamenala prostorná limuzína Škoda Superb; zatímco loni v květnu se v ČR prodalo 210 superbů, letos již 322. V žebříčku nejprodávanějších vozů České republiky se Škoda Superb stabilně drží kolem třetího místa, ve své třídě je bezkonkurenčně nejprodávanější.

Modelovou řadu Octavia/Octavia Combi si v květnu vybralo 2 020 nových zákazníků, vozů řady Fabia ve třech karosářských provedeních se v tuzemsku prodalo 4 908. V obou modelových řadách Octavia a Fabia došlo k výraznému nárůstu u oblíbených variant Combi: Fabia Combi získala o 22,7 % více zákazníků než vloni (1 909 vozů), robustnější Octavia Combi dokonce o 44 % více (877 vozů).

Fabia v květnu profitovala především z úspěchu nového projektu financování a výrazné reklamní kampaně se sloganem „Teď na to máte“, během níž je možno pořídit vůz Fabia Classic s motorem 1,2 HTP již od 3 500 Kč měsíčně včetně povinného ručení a havarijního pojištění. V reakci na pozitivní ohlasy zákazníků nyní Škoda Auto rozšiřuje atraktivní program financování „Teď na to máte“ také na vybrané modely Fabia Combi a Fabia Sedan.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků