Škodovky mimo hru.

Armin Schwarz havaroval na druhém kilometru druhé rychlostní zkoušky a pro vážné poškození vozu musel ze soutěže odstoupit. Druhý jezdec týmu Luis Climent na konci čtvrté erzety zůstal stát těsně před cílem vložky z důvodů poruchy uvnitř agregátu, když z motoru po proražení olejové vany o kámen vytekl olej.
Škodovky mimo hru.
Armin Schwarz havaroval na druhém kilometru druhé rychlostní zkoušky a pro vážné poškození vozu musel ze soutěže odstoupit. Druhý jezdec týmu Luis Climent na konci čtvrté erzety zůstal stát těsně před cílem vložky z důvodů poruchy uvnitř agregátu, když z motoru po proražení olejové vany o kámen vytekl olej. Třináctá účast týmu Škoda Motorsport v podniku MS FIA s vozy Škoda Octavia WRC štěstí týmu nepřinesla. Druhá generace Octavie WRC si tak na srovnání se světovou špičkou bude muset počkat do druhé poloviny října, kdy se tým zúčastní Rally Sanremo.

Armin Schwarz řekl: „První erzetu jsem začal opatrně s velkou rezervou. Octavia byla precizně připravena. Já jsem se jen snažil dostat se do rozumného tempa a postupně si zvykal na místní podmínky. Na druhém kilometru druhé vložky jsem najel do pravotočivé zatáčky příliš rychle a auto šlo dvakrát na střechu. Já i Manfred jsme vyvázli bez zranění, nicméně vůz již v soutěži dále jet nemohl. Je jasné, že jsem hodně zklamaný. Na Kypru jsem již v minulosti startoval a soutěž jsem dokonce vyhrál. I když se charakteristika letošní soutěže od té v roce 1996 změnila, věřil jsem, že vylepšená Octavia celému týmu pomůže získat další bodované umístění. Auto hned od počátku naznačilo, že je oproti první verzi o hodně lepší, ale já jsem dnes ráno udělal jezdeckou chybu. Věřím, že v Itálii bude vše v pořádku.“

Druhý jezdec mladoboleslavského týmu Luis Climent zastavil ke konci čtvrté RZ poté, co zjistil, že nemá v motoru žádný olej v důsledku proražení olejové vany o jeden z mnoha kamenů na trati první sekce. „Před koncem rychlostní zkoušky jsem zastavil, protože jsem mi z motoru vytekl olej. Do agregátu jsem nalil další litr oleje, ujel asi 100 metrů a znovu zastavil. Tentokráte šlo o poslední zastavení.“

Pavel Janeba situaci komentoval následovně: „I toto je rallyesport. Na Kypru jsme chtěli odzkoušet všechny nově homologované prvky a porovnat výkonnost Octavie s ostatními továrními vozy. Přestože dnes máme jen porovnání z první erzety, kdy Armin jel opravdu takticky, Octavia naznačila, že se oproti své původní verzi hodně zlepšila. I Luis zajel ve druhé a třetí erzetě relativně slušné časy. Jezdcům nemohu ani nechci nic vyčítat. Oba se snažili najít to správné tempo a jet takticky tak, jak jsme se včera

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků