Škodovky mimo hru.

Armin Schwarz havaroval na druhém kilometru druhé rychlostní zkoušky a pro vážné poškození vozu musel ze soutěže odstoupit. Druhý jezdec týmu Luis Climent na konci čtvrté erzety zůstal stát těsně před cílem vložky z důvodů poruchy uvnitř agregátu, když z motoru po proražení olejové vany o kámen vytekl olej.
Škodovky mimo hru.
Armin Schwarz havaroval na druhém kilometru druhé rychlostní zkoušky a pro vážné poškození vozu musel ze soutěže odstoupit. Druhý jezdec týmu Luis Climent na konci čtvrté erzety zůstal stát těsně před cílem vložky z důvodů poruchy uvnitř agregátu, když z motoru po proražení olejové vany o kámen vytekl olej. Třináctá účast týmu Škoda Motorsport v podniku MS FIA s vozy Škoda Octavia WRC štěstí týmu nepřinesla. Druhá generace Octavie WRC si tak na srovnání se světovou špičkou bude muset počkat do druhé poloviny října, kdy se tým zúčastní Rally Sanremo.

Armin Schwarz řekl: „První erzetu jsem začal opatrně s velkou rezervou. Octavia byla precizně připravena. Já jsem se jen snažil dostat se do rozumného tempa a postupně si zvykal na místní podmínky. Na druhém kilometru druhé vložky jsem najel do pravotočivé zatáčky příliš rychle a auto šlo dvakrát na střechu. Já i Manfred jsme vyvázli bez zranění, nicméně vůz již v soutěži dále jet nemohl. Je jasné, že jsem hodně zklamaný. Na Kypru jsem již v minulosti startoval a soutěž jsem dokonce vyhrál. I když se charakteristika letošní soutěže od té v roce 1996 změnila, věřil jsem, že vylepšená Octavia celému týmu pomůže získat další bodované umístění. Auto hned od počátku naznačilo, že je oproti první verzi o hodně lepší, ale já jsem dnes ráno udělal jezdeckou chybu. Věřím, že v Itálii bude vše v pořádku.“

Druhý jezdec mladoboleslavského týmu Luis Climent zastavil ke konci čtvrté RZ poté, co zjistil, že nemá v motoru žádný olej v důsledku proražení olejové vany o jeden z mnoha kamenů na trati první sekce. „Před koncem rychlostní zkoušky jsem zastavil, protože jsem mi z motoru vytekl olej. Do agregátu jsem nalil další litr oleje, ujel asi 100 metrů a znovu zastavil. Tentokráte šlo o poslední zastavení.“

Pavel Janeba situaci komentoval následovně: „I toto je rallyesport. Na Kypru jsme chtěli odzkoušet všechny nově homologované prvky a porovnat výkonnost Octavie s ostatními továrními vozy. Přestože dnes máme jen porovnání z první erzety, kdy Armin jel opravdu takticky, Octavia naznačila, že se oproti své původní verzi hodně zlepšila. I Luis zajel ve druhé a třetí erzetě relativně slušné časy. Jezdcům nemohu ani nechci nic vyčítat. Oba se snažili najít to správné tempo a jet takticky tak, jak jsme se včera

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků