připádám si jako v supermarketu kde není zboží je pokladny u východu s nápisem bez zaplacení vás nepustíme ven.
Tak tímhle se škodovka skutečně vyznamenala. nejen že ta stránka má mizernou grafiku a nabíhá neuvěřitelně pomalu, ale předpoklad že její klienti jsou totálně padlí na hlavu ji zařazuje mezi takové světové hvězdy jako je Rainbow, Amway, Kings travel a podobní. Jen to vymývání hlav jim na webu tak nejde jako ostatním jmenovaným při privátních seancích....
Žvásty o tom že jde o originální příslušenství se zárukou , blablabla atd, che, to jo
no a našly by se desítky dalších zázraků, po internetu objednáte, oni Vám to zkompletují u vyvoleného obchodníka.
Dovolte abych se zasmál, proč bych objednával předražené zboží po internetu, když stejně musím k obchodníkovi, kde to obvykle mají na pultě rovnou, mohu si to prohlédnout, osahat, zeptat....a pak si jít totéž koupit jinam za menší peníze.
Tak jsem to zbezne prohlidl a je to fakt bomba. Ty same veci, ktere jsou k dostani kdekoliv jinde, maji tady nalepku "originalniho prislusenstvi" a stoji dvakrat tolik co jinde.
Pneu Michelin 16" za 10 058,50 Kč je snad komicka vlozka, to nikdo nemuze myslet vazne.
No a jinak samozrejme autoradia je klasika, aneb jak koupit tri roky stary model za o polovinu vetsi cenu nez ten letosni.
Je fakt, ze originalni prilusenstvi je vzdy docela zabavna polozka vsude, ale VW Group i zde vede na cele care.
Osobne doporucuji vsem kdo kupuji nove auto, koupit bez autoradia a reproduktoru (respektive ty nejlevnejsi co se daji tam dat) a audiosystem nechat namontovat v Autodesign ci nejake podobne firme.
Hlavne ze tam maji uvedene nefunkci kontakty. Takze nejen ze neumi delat auta, ale ani www stranky
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.