Škodovka s výrobním číslem 3 000 000

Když v roce 1991 vstoupila automobilka Škoda do koncernu VW, jen málokdo očekával, tak dynamický rozvoj. Přesvědčivým důkazem
Škodovka s výrobním číslem 3 000 000
Když v roce 1991 vstoupila automobilka Škoda do koncernu VW, jen málokdo očekával, tak dynamický rozvoj. Přesvědčivým důkazem je již zmíněný vůz s výrobním číslem 3 000 000. Jubilejním automobilem, který včera sjel z výrobního pásu moderní továrny v Mladé Boleslavi, byla stříbrná limuzína Octavia Elegance s benzínovým motorem 1.8 Turbo o výkonu 110 kW. Objednal si ji zákazník v České republice.

Při slavnostním setkání vedení a zaměstnanců a pozvaných novinářů u jubilejního vozu vyzdvihl předseda představenstva Škoda Auto Ing. Vratislav Kulhánek dynamický rozvoj automobilky Škoda díky spojení se silným strategickým partnerem, koncernem VW. „Moderní organizační a výrobní technologie, které byly rychle uplatněny díky špičkové kvalifikaci českých inženýrů a techniků, přispěly k obnově dobrého jména a prestiže značky Škoda.

Z někdejších 170 000 vozů tak dnes prodáváme ročně 2,5krát tolik automobilů se vzrůstající tendencí. Modely Fabia a Octavia jsou k dispozici desítkách variant agregátů, barev a výbav a patří k nejmodernějším vozům ve své třídě vůbec. Proto také dnes vyvážíme 82 % do bezmála 70 zemí světa,“ zdůraznil šéf Škoda Auto.

Vedoucí výroby vozů ve Škoda Auto Pavel Radda vysoce ocenil práci zaměstnanců automobilky, v prvé řadě však přístup celého týmu Škodováků ke kvalitě. „Špičková kvalita našich automobilů Škoda s využitím špičkových technologií a v kombinaci s vysokou mírou užitné hodnoty za dostupnou cenu je výsledkem vysoké pracovní odpovědnosti, motivace a hrdosti všech zaměstnanců podniku na značku Škoda.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků