Škodovka s výrobním číslem 3 000 000

Když v roce 1991 vstoupila automobilka Škoda do koncernu VW, jen málokdo očekával, tak dynamický rozvoj. Přesvědčivým důkazem
Škodovka s výrobním číslem 3 000 000
Když v roce 1991 vstoupila automobilka Škoda do koncernu VW, jen málokdo očekával, tak dynamický rozvoj. Přesvědčivým důkazem je již zmíněný vůz s výrobním číslem 3 000 000. Jubilejním automobilem, který včera sjel z výrobního pásu moderní továrny v Mladé Boleslavi, byla stříbrná limuzína Octavia Elegance s benzínovým motorem 1.8 Turbo o výkonu 110 kW. Objednal si ji zákazník v České republice.

Při slavnostním setkání vedení a zaměstnanců a pozvaných novinářů u jubilejního vozu vyzdvihl předseda představenstva Škoda Auto Ing. Vratislav Kulhánek dynamický rozvoj automobilky Škoda díky spojení se silným strategickým partnerem, koncernem VW. „Moderní organizační a výrobní technologie, které byly rychle uplatněny díky špičkové kvalifikaci českých inženýrů a techniků, přispěly k obnově dobrého jména a prestiže značky Škoda.

Z někdejších 170 000 vozů tak dnes prodáváme ročně 2,5krát tolik automobilů se vzrůstající tendencí. Modely Fabia a Octavia jsou k dispozici desítkách variant agregátů, barev a výbav a patří k nejmodernějším vozům ve své třídě vůbec. Proto také dnes vyvážíme 82 % do bezmála 70 zemí světa,“ zdůraznil šéf Škoda Auto.

Vedoucí výroby vozů ve Škoda Auto Pavel Radda vysoce ocenil práci zaměstnanců automobilky, v prvé řadě však přístup celého týmu Škodováků ke kvalitě. „Špičková kvalita našich automobilů Škoda s využitím špičkových technologií a v kombinaci s vysokou mírou užitné hodnoty za dostupnou cenu je výsledkem vysoké pracovní odpovědnosti, motivace a hrdosti všech zaměstnanců podniku na značku Škoda.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků