Škodovka s výrobním číslem 3 000 000

Když v roce 1991 vstoupila automobilka Škoda do koncernu VW, jen málokdo očekával, tak dynamický rozvoj. Přesvědčivým důkazem
Škodovka s výrobním číslem 3 000 000
Když v roce 1991 vstoupila automobilka Škoda do koncernu VW, jen málokdo očekával, tak dynamický rozvoj. Přesvědčivým důkazem je již zmíněný vůz s výrobním číslem 3 000 000. Jubilejním automobilem, který včera sjel z výrobního pásu moderní továrny v Mladé Boleslavi, byla stříbrná limuzína Octavia Elegance s benzínovým motorem 1.8 Turbo o výkonu 110 kW. Objednal si ji zákazník v České republice.

Při slavnostním setkání vedení a zaměstnanců a pozvaných novinářů u jubilejního vozu vyzdvihl předseda představenstva Škoda Auto Ing. Vratislav Kulhánek dynamický rozvoj automobilky Škoda díky spojení se silným strategickým partnerem, koncernem VW. „Moderní organizační a výrobní technologie, které byly rychle uplatněny díky špičkové kvalifikaci českých inženýrů a techniků, přispěly k obnově dobrého jména a prestiže značky Škoda.

Z někdejších 170 000 vozů tak dnes prodáváme ročně 2,5krát tolik automobilů se vzrůstající tendencí. Modely Fabia a Octavia jsou k dispozici desítkách variant agregátů, barev a výbav a patří k nejmodernějším vozům ve své třídě vůbec. Proto také dnes vyvážíme 82 % do bezmála 70 zemí světa,“ zdůraznil šéf Škoda Auto.

Vedoucí výroby vozů ve Škoda Auto Pavel Radda vysoce ocenil práci zaměstnanců automobilky, v prvé řadě však přístup celého týmu Škodováků ke kvalitě. „Špičková kvalita našich automobilů Škoda s využitím špičkových technologií a v kombinaci s vysokou mírou užitné hodnoty za dostupnou cenu je výsledkem vysoké pracovní odpovědnosti, motivace a hrdosti všech zaměstnanců podniku na značku Škoda.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků