Škodovka má po dovolené. Začíná výroba Rapidu Spaceback

Škodovka má po dovolené. Začíná výroba Rapidu Spaceback

Dnešním dnem skončila v mladoboleslavské Škodovce celozávodní dovolená, kterou dostali zaměstnanci od 15. července. Během této doby bylo realizováno ve všech českých výrobních halách celkem 188 různých projektů, na kterých se podílelo přibližně 2000 pracovníků. Kromě běžné údržby probíhaly také přípravy na výrobu nových produktů.

Nejefektivnější prodejní síť má Škoda a VW, vzadu je Renault

Nejefektivnější prodejní síť má Škoda a VW, vzadu je Renault

Například ve Vrchlabí se během prázdnin upravila linka tak, aby mohla být zahájena výroba automatické převodovky DQ 200. Denní kapacita zde bude postupně navýšena až na 1500 dvouspojkových převodovek (původně bylo 1000). Asi to nejzajímavější se ale odehrálo přímo v Mladé Boleslavi, kde proběhly přípravy pro zahájení produkce novinky v podobě Rapidu Spaceback. Stane se tak v polovině srpna.

Škoda Rapid Spaceback: o 180 mm kratší, o 135 l menší kufr

Škoda Rapid Spaceback: o 180 mm kratší, o 135 l menší kufr

Škodovka během dovolené zásobovala všechny pracovní stanice novými díly a hlavně nainstalovala nové svářecí roboty pro Spaceback. Ten se bude vyrábět na jedné montážní lince spolu s aktuální Fabií. Brzy pak bude zahájena ještě výroba další novinky související s modelovou ofenzivou domácí automobilky. O co přesně se jedná, to ale Škoda nespecifikovala.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků