Škodovka bude od roku 2005 vyrábět auta v Číně

Čína patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející automobilové trhy na světě. Není proto divu, že každá automobilka si chce ukrojit svůj kousek koláče. Škoda do Číny zatím exportuje vozy vyrobené v indickém stítě Maháráštra, nicméně dovozní limity jsou velmi nízké. Kvůli tomu Škoda na čínském trhu prodala loni jen něco málo přes dva tisíce aut. 

Od příštího roku proto bude česká automobilka montovat vozy přímo v Číně. Kapacita továrny v Šenčenu je až padesát tisíc vozů, vyrábět se budou s největší pravděpodobností Octavie staré generace. Ty bude Škoda prodávat nejen na místním trhu, ale hodlá je také vyvážet do dalších států jihovýchodní Asie. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků