Škodovka bude od roku 2005 vyrábět auta v Číně

Čína patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející automobilové trhy na světě. Není proto divu, že každá automobilka si chce ukrojit svůj kousek koláče. Škoda do Číny zatím exportuje vozy vyrobené v indickém stítě Maháráštra, nicméně dovozní limity jsou velmi nízké. Kvůli tomu Škoda na čínském trhu prodala loni jen něco málo přes dva tisíce aut. 

Od příštího roku proto bude česká automobilka montovat vozy přímo v Číně. Kapacita továrny v Šenčenu je až padesát tisíc vozů, vyrábět se budou s největší pravděpodobností Octavie staré generace. Ty bude Škoda prodávat nejen na místním trhu, ale hodlá je také vyvážet do dalších států jihovýchodní Asie. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků