Škodovce se hromadí nedodělané Octavie. Chybí díly, pomoci musí i Kvasiny

jesu nesu  |  30. 07. 2020 13:11

To jako, ze na Octavii je neco z Italie??? To si snad delaji z Cechu srandu!!! Vzdyt to ma byt ceske auto! Az se tato informace rozsiri mezi lid, zastupy hrdych nacionalnich octavianu budou pachat sepuku.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  30. 07. 2020 13:37

To jako že Fiaty se montují jen z dílů vyrobených italskými firmami v Itálii, Fordy se montují z dílů vyrobených americkými firmami v USA, a Nissan jen z dílů vyrobených v Japonsku japonskými firmami? To jsou mi věci.

Odpovědět  |   | 
backora ze dvora  |  30. 07. 2020 13:46

Neni to snad sama Skoda, ktera siri mytus "ceskeho vozu"? Asi vsichni tusime, ze ta Skoda tak trochu lze. Tak proc si z tak trochu lhare nedelat tak trochu prdel?

Zajimave je, ze italske dily v Octavii nevadi. Ale italske dily v italskych autech vadi.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  30. 07. 2020 13:56

Mě nevadí díly jakékoliv národnosti v jakémkoliv voze

Budeme si stejnou prdel dělat i z Hyundai za jeho KONA Electric Czech editon? Nebo ten má všechny díly opravdu 100% české, smontované pouze českými zaměstnanci na české výrobní lince? Nebo se za lháře označuje jen soused z Boleslavi?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 07. 2020 14:51

krom samotnych clanku trakcnich baterii se dily pro Konu vyrabi u subdodavatelu v CR, narozdil od koncernu VW si v Hyundai uvedomili relativne v cas ze montovat auta z dilu z celeho sveta to auto jen prodrazuje a komplikuje, clanky samotne se pak vyrabeji v Madarsku, ale i ty by se do tusim 2024 meli vyrabet v CR

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  30. 07. 2020 15:22

Mohu argumentovat úplně stejně - díly pro Škodu se vyrábí u subdodavatelů v ČR. A přidám i něco navíc - díly pro Škodu se v ČR i konstruují.

Odpovědět  |   | 

jo, je to tak, všude píší, že škoda je česká a ta itálie je překlep.

Odpovědět  |   | 
homer  |  30. 07. 2020 16:05

poptas komponent s pozadovanyma parametrama a vyberes nejlepsi cenu jinak si v prdeli, nejakej pozadavek na zemi vyroby zadnej dodavatel neakceptuje jinak je v prdeli s tebou

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  05. 08. 2020 14:13

Takové blbosti fakt věříte? Díly pocházejí ještě přinejmenším ze slovenska kde působí sesterská KIA. Ale vsadím se že bychom tam našli díly ze všech kontinentů. Kona se mimo jiné vyrábí i v Alžíru a na stejné platformě je i auto od KIA. Ano nejspíše díly pro body in white jsou z drtivé většiny z ČR a Slovenska.a už jen kvůli blízkosti hranic vsadím i na Polsko.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  31. 07. 2020 09:37

Primitivové a naopak chytří manipulátoři začíná vždycky stejnou větou: “Asi všichni tušíme” nebo třeba “Jak všichni víme”.

Tak mě prosím vynech z těch úvah o “všech”.

Odpovědět  |   | 
k22  |  30. 07. 2020 13:58

Chybí blatníky z Wuchanu...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  31. 07. 2020 11:53

a neazpomenutelný zážitkový displej z Čínské lidové r.

Odpovědět  |   | 
čepík  |  30. 07. 2020 22:21

Kde žijete,
české auto byl tak možná favorit.Jinak v nešní době dodává automobilkám celý svět.Je to koncern WV. Takže díly z ČR,poland.německo,itálie,čínai i USA třeba vnitní zrcátka do kodiaku. Motor je taky německej.Rize že je to české auto,když to montuje v česku 50¨% poláku? To už ani snad nejde.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  01. 08. 2020 16:16

Vozil jsem z Vítkovických strojíren trubky do Itálie, kde je řezali na délku zadní vlečné nápravy a pak zpět na kompletaci do Škodovky. V Česku asi nikdo neměl pilku na železo. Stropní čalounění z Itálie do Oplu v Anglii. Ze Saarbrückenu odlitky převodovek do Oplu ve Vídni a pak smontované do Rüsselsheimu. Z malé německé firmy zámky 5 dveří do VW Bratislava. Takže ano i ŠKODA Mladá Boleslav je jenom montovna, stejně jako jiné značky.

Odpovědět  |   | 
jižní KLDR náš vzor  |  30. 07. 2020 13:14

"Škodovce se hromadí nedodělané Octavie. Chybí díky, pomoci musí i Kvasiny". Bez notné dávky každodenních díků se těm odbořářským břichatcům zřejmě nechce makat, jak jsou rozmazlení.

Odpovědět  |   | 
slepa patrona  |  30. 07. 2020 13:39

Prima. Takze kdyz si zamestnanci zalozi organizaci, ktera ma svou vyjednavaci silou vyvazit vyjednavaci silu managementu, jsou hned "brichatci, kterym se nehce makat".

Pokud jste tak (mo)mentalne opozdeny, ze nechapete tyto souvislosti, alespon prosim titulujte odborare vecne spravne. Kdyz, tak "brichatci, kterym se nehce makat ZADARMO".

Jste-li ovsem nejaky ten manager (= zarizovac), chapu ze odborum a jejich clenum, nemuzete prijit na jmeno.

Odpovědět  |   | 
jižní KLDR náš vzor  |  30. 07. 2020 14:29

Tak pokud je důvodem nedodělků nedostatek "díků", jsou rozmazlení a to mi nikdo nevymluví!

Odpovědět  |   | 

nejhorší je to, že ti břichatci nedělají a dostávají procenta ze mzdy pracujících. Já jsem rudým sviním(odborářům) taky nemohl najít jméno, vyřešil jsem to vystoupením z organizace.

Odpovědět  |   | 
king014  |  30. 07. 2020 14:11

před měsícem se jim pro změnu hromadila hotová auta, bo je neměl kdo odvážet na prodejny. Asi tam maj zavirovanej MATRIX

Odpovědět  |   | 

anebo.... tohle vše je hoax, škodovka je neprodejná a někdo chce říci, že je oni zájem. Neznám nikoho, kdo chce koupit auto a ptá se na škodu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 09:42

To bude tím, že znáš jen sebe.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  30. 07. 2020 14:26

Na té úvodní fotce ta Octavia zepředu vypadá divně bachratá s prasečími očičkami. Fakt, zlatá čtyřočka

Odpovědět  |   | 
pacho  |  30. 07. 2020 15:27

no nekup to, nedorobený zlepenec. Dúfam, že aspoň ten SW sa ím podarilo konečne sprevádzkovať.

Odpovědět  |   | 
Skodovak  |  30. 07. 2020 16:28

Leto plne dejovych zvratu! Nejdriv sit rousky, pak po vecerech vyrabet zabezpecovat na vlaky a ted abych dodelaval oktavky!

A jak se vlastne pozna, ze nejsou dodelany a neni to jen nejaky ta vybava active?

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  30. 07. 2020 18:47

Nedělal bych z toho kovbojku. Embéčkáři jsou zvyklí si dodělat auto doma...

Odpovědět  |   | 
Hustodrak  |  30. 07. 2020 20:46

Tenhle se poved🤣

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  30. 07. 2020 21:12

Přesně tak! Doporučil bych vedení škodovky v heřmánii (germánii), aby v Mladé Boleslavi lepili na tato auta označení Škoda DO DO (dodělej doma). Pro vývoz do německy mluvících zemí BEE HA (Beende es zu Hause). A do anglicky mluvících zemí Škoda Fi HO (Finish at home) nebo rovnou Škoda DIY.

Odpovědět  |   | 

Moje už tam stojí od 1.7. a nikdo mi neřekne co tomu chybí...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  31. 07. 2020 08:41

Asi vodič.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  31. 07. 2020 09:19

Vrakoviště jim ten problém vyřeší, tam jsou Škodovky jako doma.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  31. 07. 2020 11:57

ale Ochytávky neee. Ty jsou tak žádané i ojeté, že je nikdo nechce vydat z rukou a i na silnici mají vždycky přednost.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  31. 07. 2020 17:49

Taky je to na těch olítaných Octách vidět, nestačím je u pangejtů počítat.

Odpovědět  |   | 
Zoomer  |  31. 07. 2020 23:06

Já nikam nejedu. Já jsem na dovolené v Chorvatsku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan