Já nikam nejedu. Já jsem na dovolené v Chorvatsku.
Vrakoviště jim ten problém vyřeší, tam jsou Škodovky jako doma.
Taky je to na těch olítaných Octách vidět, nestačím je u pangejtů počítat.;-)
ale Ochytávky neee. Ty jsou tak žádané i ojeté, že je nikdo nechce vydat z rukou a i na silnici mají vždycky přednost.
Moje už tam stojí od 1.7. a nikdo mi neřekne co tomu chybí...
Asi vodič.B-]
Nedělal bych z toho kovbojku. Embéčkáři jsou zvyklí si dodělat auto doma...
Přesně tak! Doporučil bych vedení škodovky v heřmánii (germánii), aby v Mladé Boleslavi lepili na tato auta označení Škoda DO DO (dodělej doma). Pro vývoz do německy mluvících zemí BEE HA (Beende es zu Hause). A do anglicky mluvících zemí Škoda Fi HO (Finish at home) nebo rovnou Škoda DIY.
Tenhle se poved🤣
Leto plne dejovych zvratu! Nejdriv sit rousky, pak po vecerech vyrabet zabezpecovat na vlaky a ted abych dodelaval oktavky!A jak se vlastne pozna, ze nejsou dodelany a neni to jen nejaky ta vybava active?
no nekup to, nedorobený zlepenec. Dúfam, že aspoň ten SW sa ím podarilo konečne sprevádzkovať.
Na té úvodní fotce ta Octavia zepředu vypadá divně bachratá s prasečími očičkami. Fakt, zlatá čtyřočka ;-)
před měsícem se jim pro změnu hromadila hotová auta, bo je neměl kdo odvážet na prodejny. Asi tam maj zavirovanej MATRIX
anebo.... tohle vše je hoax, škodovka je neprodejná a někdo chce říci, že je oni zájem. Neznám nikoho, kdo chce koupit auto a ptá se na škodu.
To bude tím, že znáš jen sebe. ;-)
"Škodovce se hromadí nedodělané Octavie. Chybí díky, pomoci musí i Kvasiny". Bez notné dávky každodenních díků se těm odbořářským břichatcům zřejmě nechce makat, jak jsou rozmazlení.
Prima. Takze kdyz si zamestnanci zalozi organizaci, ktera ma svou vyjednavaci silou vyvazit vyjednavaci silu managementu, jsou hned "brichatci, kterym se nehce makat".Pokud jste tak (mo)mentalne opozdeny, ze nechapete tyto souvislosti, alespon prosim titulujte odborare vecne spravne. Kdyz, tak "brichatci, kterym se nehce makat ZADARMO".Jste-li ovsem nejaky ten manager (= zarizovac), chapu ze odborum a jejich clenum, nemuzete prijit na jmeno. ;-)
nejhorší je to, že ti břichatci nedělají a dostávají procenta ze mzdy pracujících. Já jsem rudým sviním(odborářům) taky nemohl najít jméno, vyřešil jsem to vystoupením z organizace.:-D
Tak pokud je důvodem nedodělků nedostatek "díků", jsou rozmazlení a to mi nikdo nevymluví! :-D
To jako, ze na Octavii je neco z Italie??? To si snad delaji z Cechu srandu!!! Vzdyt to ma byt ceske auto! Az se tato informace rozsiri mezi lid, zastupy hrdych nacionalnich octavianu budou pachat sepuku.:-D:-D:-D:-D:-D
Vozil jsem z Vítkovických strojíren trubky do Itálie, kde je řezali na délku zadní vlečné nápravy a pak zpět na kompletaci do Škodovky. V Česku asi nikdo neměl pilku na železo. Stropní čalounění z Itálie do Oplu v Anglii. Ze Saarbrückenu odlitky převodovek do Oplu ve Vídni a pak smontované do Rüsselsheimu. Z malé německé firmy zámky 5 dveří do VW Bratislava. Takže ano i ŠKODA Mladá Boleslav je jenom montovna, stejně jako jiné značky.
Kde žijete,české auto byl tak možná favorit.Jinak v nešní době dodává automobilkám celý svět.Je to koncern WV. Takže díly z ČR,poland.německo,itálie,čínai i USA třeba vnitní zrcátka do kodiaku. Motor je taky německej.Rize že je to české auto,když to montuje v česku 50¨% poláku? To už ani snad nejde.
Chybí blatníky z Wuchanu...B-]
a neazpomenutelný zážitkový displej z Čínské lidové r. :-P
To jako že Fiaty se montují jen z dílů vyrobených italskými firmami v Itálii, Fordy se montují z dílů vyrobených americkými firmami v USA, a Nissan jen z dílů vyrobených v Japonsku japonskými firmami? To jsou mi věci. :-D
Neni to snad sama Skoda, ktera siri mytus "ceskeho vozu"? Asi vsichni tusime, ze ta Skoda tak trochu lze. Tak proc si z tak trochu lhare nedelat tak trochu prdel?Zajimave je, ze italske dily v Octavii nevadi. Ale italske dily v italskych autech vadi. :-D :-D :-D
Primitivové a naopak chytří manipulátoři začíná vždycky stejnou větou: “Asi všichni tušíme” nebo třeba “Jak všichni víme”. Tak mě prosím vynech z těch úvah o “všech”.
Mě nevadí díly jakékoliv národnosti v jakémkoliv voze :-DBudeme si stejnou prdel dělat i z Hyundai za jeho KONA Electric Czech editon? Nebo ten má všechny díly opravdu 100% české, smontované pouze českými zaměstnanci na české výrobní lince? Nebo se za lháře označuje jen soused z Boleslavi?
krom samotnych clanku trakcnich baterii se dily pro Konu vyrabi u subdodavatelu v CR, narozdil od koncernu VW si v Hyundai uvedomili relativne v cas ze montovat auta z dilu z celeho sveta to auto jen prodrazuje a komplikuje, clanky samotne se pak vyrabeji v Madarsku, ale i ty by se do tusim 2024 meli vyrabet v CR
Takové blbosti fakt věříte? Díly pocházejí ještě přinejmenším ze slovenska kde působí sesterská KIA. Ale vsadím se že bychom tam našli díly ze všech kontinentů. Kona se mimo jiné vyrábí i v Alžíru a na stejné platformě je i auto od KIA. Ano nejspíše díly pro body in white jsou z drtivé většiny z ČR a Slovenska.a už jen kvůli blízkosti hranic vsadím i na Polsko.
poptas komponent s pozadovanyma parametrama a vyberes nejlepsi cenu jinak si v prdeli, nejakej pozadavek na zemi vyroby zadnej dodavatel neakceptuje jinak je v prdeli s tebou
Mohu argumentovat úplně stejně - díly pro Škodu se vyrábí u subdodavatelů v ČR. A přidám i něco navíc - díly pro Škodu se v ČR i konstruují.
jo, je to tak, všude píší, že škoda je česká a ta itálie je překlep.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.