Škodovce se hromadí nedodělané Octavie. Chybí díly, pomoci musí i Kvasiny

33 komentářů

Zoomer
31. července • 23:06

Já nikam nejedu. Já jsem na dovolené v Chorvatsku.

Warumnicht
31. července • 9:19

Vrakoviště jim ten problém vyřeší, tam jsou Škodovky jako doma.

Karlos
31. července • 17:49

Taky je to na těch olítaných Octách vidět, nestačím je u pangejtů počítat.;-)

Lord Owl
31. července • 11:57

ale Ochytávky neee. Ty jsou tak žádané i ojeté, že je nikdo nechce vydat z rukou a i na silnici mají vždycky přednost.

Přemek Jirsa
31. července • 8:33

Moje už tam stojí od 1.7. a nikdo mi neřekne co tomu chybí...

puk123
31. července • 8:41

Asi vodič.B-]

Dr.Iver
30. července • 18:47

Nedělal bych z toho kovbojku. Embéčkáři jsou zvyklí si dodělat auto doma...

Libor K.
30. července • 21:12

Přesně tak! Doporučil bych vedení škodovky v heřmánii (germánii), aby v Mladé Boleslavi lepili na tato auta označení Škoda DO DO (dodělej doma). Pro vývoz do německy mluvících zemí BEE HA (Beende es zu Hause). A do anglicky mluvících zemí Škoda Fi HO (Finish at home) nebo rovnou Škoda DIY.

Hustodrak
30. července • 20:46

Tenhle se poved🤣

Skodovak
30. července • 16:28

Leto plne dejovych zvratu! Nejdriv sit rousky, pak po vecerech vyrabet zabezpecovat na vlaky a ted abych dodelaval oktavky!A jak se vlastne pozna, ze nejsou dodelany a neni to jen nejaky ta vybava active?

pacho
30. července • 15:27

no nekup to, nedorobený zlepenec. Dúfam, že aspoň ten SW sa ím podarilo konečne sprevádzkovať.

šofér
30. července • 14:26

Na té úvodní fotce ta Octavia zepředu vypadá divně bachratá s prasečími očičkami. Fakt, zlatá čtyřočka ;-)

king014
30. července • 14:11

před měsícem se jim pro změnu hromadila hotová auta, bo je neměl kdo odvážet na prodejny. Asi tam maj zavirovanej MATRIX

petr r. (petrumr)
30. července • 15:41

anebo.... tohle vše je hoax, škodovka je neprodejná a někdo chce říci, že je oni zájem. Neznám nikoho, kdo chce koupit auto a ptá se na škodu.

Allamarein
31. července • 9:42

To bude tím, že znáš jen sebe. ;-)

jižní KLDR náš vzor
30. července • 13:14

"Škodovce se hromadí nedodělané Octavie. Chybí díky, pomoci musí i Kvasiny". Bez notné dávky každodenních díků se těm odbořářským břichatcům zřejmě nechce makat, jak jsou rozmazlení.

slepa patrona
30. července • 13:39

Prima. Takze kdyz si zamestnanci zalozi organizaci, ktera ma svou vyjednavaci silou vyvazit vyjednavaci silu managementu, jsou hned "brichatci, kterym se nehce makat".Pokud jste tak (mo)mentalne opozdeny, ze nechapete tyto souvislosti, alespon prosim titulujte odborare vecne spravne. Kdyz, tak "brichatci, kterym se nehce makat ZADARMO".Jste-li ovsem nejaky ten manager (= zarizovac), chapu ze odborum a jejich clenum, nemuzete prijit na jmeno. ;-)

petr r. (petrumr)
30. července • 15:34

nejhorší je to, že ti břichatci nedělají a dostávají procenta ze mzdy pracujících. Já jsem rudým sviním(odborářům) taky nemohl najít jméno, vyřešil jsem to vystoupením z organizace.:-D

jižní KLDR náš vzor
30. července • 14:29

Tak pokud je důvodem nedodělků nedostatek "díků", jsou rozmazlení a to mi nikdo nevymluví! :-D

jesu nesu
30. července • 13:11

To jako, ze na Octavii je neco z Italie??? To si snad delaji z Cechu srandu!!! Vzdyt to ma byt ceske auto! Az se tato informace rozsiri mezi lid, zastupy hrdych nacionalnich octavianu budou pachat sepuku.:-D:-D:-D:-D:-D

Peter(Charouz)
1. srpna • 16:16

Vozil jsem z Vítkovických strojíren trubky do Itálie, kde je řezali na délku zadní vlečné nápravy a pak zpět na kompletaci do Škodovky. V Česku asi nikdo neměl pilku na železo. Stropní čalounění z Itálie do Oplu v Anglii. Ze Saarbrückenu odlitky převodovek do Oplu ve Vídni a pak smontované do Rüsselsheimu. Z malé německé firmy zámky 5 dveří do VW Bratislava. Takže ano i ŠKODA Mladá Boleslav je jenom montovna, stejně jako jiné značky.

čepík
30. července • 22:21

Kde žijete,
české auto byl tak možná favorit.Jinak v nešní době dodává automobilkám celý svět.Je to koncern WV. Takže díly z ČR,poland.německo,itálie,čínai i USA třeba vnitní zrcátka do kodiaku. Motor je taky německej.Rize že je to české auto,když to montuje v česku 50¨% poláku? To už ani snad nejde.

k22
30. července • 13:58

Chybí blatníky z Wuchanu...B-]

Lord Owl
31. července • 11:53

a neazpomenutelný zážitkový displej z Čínské lidové r. :-P

Vlk z Vlkohradu
30. července • 13:37

To jako že Fiaty se montují jen z dílů vyrobených italskými firmami v Itálii, Fordy se montují z dílů vyrobených americkými firmami v USA, a Nissan jen z dílů vyrobených v Japonsku japonskými firmami? To jsou mi věci. :-D

backora ze dvora
30. července • 13:46

Neni to snad sama Skoda, ktera siri mytus "ceskeho vozu"? Asi vsichni tusime, ze ta Skoda tak trochu lze. Tak proc si z tak trochu lhare nedelat tak trochu prdel?Zajimave je, ze italske dily v Octavii nevadi. Ale italske dily v italskych autech vadi. :-D :-D :-D

stealth01
31. července • 9:37

Primitivové a naopak chytří manipulátoři začíná vždycky stejnou větou: “Asi všichni tušíme” nebo třeba “Jak všichni víme”. Tak mě prosím vynech z těch úvah o “všech”.

Vlk z Vlkohradu
30. července • 13:56

Mě nevadí díly jakékoliv národnosti v jakémkoliv voze :-DBudeme si stejnou prdel dělat i z Hyundai za jeho KONA Electric Czech editon? Nebo ten má všechny díly opravdu 100% české, smontované pouze českými zaměstnanci na české výrobní lince? Nebo se za lháře označuje jen soused z Boleslavi?

iPace
30. července • 14:51

krom samotnych clanku trakcnich baterii se dily pro Konu vyrabi u subdodavatelu v CR, narozdil od koncernu VW si v Hyundai uvedomili relativne v cas ze montovat auta z dilu z celeho sveta to auto jen prodrazuje a komplikuje, clanky samotne se pak vyrabeji v Madarsku, ale i ty by se do tusim 2024 meli vyrabet v CR

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ivan
5. srpna • 14:13

Takové blbosti fakt věříte? Díly pocházejí ještě přinejmenším ze slovenska kde působí sesterská KIA. Ale vsadím se že bychom tam našli díly ze všech kontinentů. Kona se mimo jiné vyrábí i v Alžíru a na stejné platformě je i auto od KIA. Ano nejspíše díly pro body in white jsou z drtivé většiny z ČR a Slovenska.a už jen kvůli blízkosti hranic vsadím i na Polsko.

homer
30. července • 16:05

poptas komponent s pozadovanyma parametrama a vyberes nejlepsi cenu jinak si v prdeli, nejakej pozadavek na zemi vyroby zadnej dodavatel neakceptuje jinak je v prdeli s tebou

Vlk z Vlkohradu
30. července • 15:22

Mohu argumentovat úplně stejně - díly pro Škodu se vyrábí u subdodavatelů v ČR. A přidám i něco navíc - díly pro Škodu se v ČR i konstruují.

petr r. (petrumr)
30. července • 15:29

jo, je to tak, všude píší, že škoda je česká a ta itálie je překlep.

Doporučujeme

Články odjinud