Škodovácké legendy se o víkendu ukážou na Nürburgringu

Škodovácké legendy se o víkendu ukážou na Nürburgringu

Už ráno jste si mohli přečíst, že se na Nürburgringu představí skutečně speciální Porsche 911 Targa 4S. Nadcházející víkend v pohoří Eifel ale bude patřit především sportovním vozům z dob minulých. A několik pokladů ze své sbírky vytáhne i mladoboleslavská automobilka Škoda.

Škoda 130 RS (1975-1980): Okřídlený šíp pro okruhy i soutěže

Škoda 130 RS (1975-1980): Okřídlený šíp pro okruhy i soutěže

Automobilka tím připomene svoji účast v motorsportu, která trvá již 115 let. Diváci tak budou moci zavzpomínat na slavnou Škodu 110 R, stejně jako 130 RS či 200 RS, které vám asi nemusíme blíže představovat.

Na Nürburgringu se blýskne i úchvatný roadster Škoda 1100 OHC, který pohání řadový čtyřválec se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců, takže z objemu 1,1 litru produkuje výkon 91 koní. Na druhou polovinu padesátých let šlo o mimořádné parametry. K tomu si přidejte karoserii ze sklolaminátu, díky které je hmotnost vozu pouhých 550 kilogramů a máte před sebou auto, které se dokáže rozjet až na 200 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejen tyto mladoboleslavské legendy se ukáží již tento víkend
na velké akci na Nürburgringu

Auta u závodního okruhu nebudou jen tak postávat, ale ukážou se i v dynamických jízdách. Při pátečním a nedělním programu se na Nürburgringu představí celkem 36 vozů Škoda, mezi kterými nebude chybět Octavia WRC, ani civilní historické vozy Škoda Rapid, 120 GLS, Felicia, Superb či Tudor.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 29 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků