Škodě se dobře daří prodávat nové vozy, hlavně mimo ČR

28 komentářů

Kolafa
24. října • 10:26

Byl jsem nedavno v Kyjeve napr. a  ze by tam Octavia mela nejakou dobrou povest, tak to teda fakt ne! Montujou to tam nekde, tak prej s tim musej mesic jezdit do servisu na dochytani much!!

737888840
22. října • 10:33

Levný=v zahraničních měřítkách cen.Když koncem roku v r.1991 vyjelo první Toledo (LIFTBACK5DVEŘÍ) a začalo se prodávat LEVNĚJI než dosavadní pramiant GOLF,bylo všem v VW jasné,že si na sebe upletli bič,a golfu klesnou prodeje.Ortodoxní vyznavač VW by Toledo nikdy neupřednostnil před golfem,ale běžný člověk který si umí jen srovnat cenu a výbavu,a nevidí do zákulisí,což je kvalita,životnost atd... ten vždy volí levnější a PRAKTIČTĚJŠÍ liftback (Toledo první generace) před hatchbackem (Megane,Golf)Druhá řada Toleda v provedení sedan=4dveře odradila VĚTŠINU zákazníků k Golfu,ale spíše k OCTAVII! zDE VZNIKL ÚSPĚCH TOHOTO MODELU.Ve škodě se drží při zemi a neexperimentují,což se nadá říct o Seatu,kde nové Toledo má zaděláno na velké prodejní úspěchy,jenže cena už není lidová a čas ukáže... Samozdřejmě veškeré ostatní automobilky mají u dieselovsky zaměřených zákazníků hendicap ten, (megane) že nemají pod kapotou VW TDI.Z čehož opět těží Octavia.Tak to vidím já.Nebo to vidíte jinak???

jiros
22. října • 14:29

"veškeré ostatní automobilky mají u dieselovsky zaměřených zákazníků hendicap ten, (megane) že nemají pod kapotou VW TDI" tak v tomhle s tebou bohužel musím souhlasit. Motory TDi již dávnou nejsou špičkou, jakou před lety byly. V současné době jsou otva průměrnými, možná i horšími a navíc se jejich konkurence o dost zlepšila.. Bohužel mnoho zákazníků má stále nasazené "VW brýle" a nic než TDi nevidí nebo ani neví, že existuje nějaká jiná nabídka, což je dost tristní.. 

Lada.M
22. října • 18:45

No rozhodně TDI patří stále výkonově ke špičce

PePa
22. října • 19:30

projeď se někdy s dCi od Renault-Nissan ať se probudíš

p
22. října • 19:51

Pokud má škodovka dominantní postavení, tak se pochopitelně prodá TDI více než HDI, TCDI a dalších dohromady. Můžeš komentovat horem dolem, ale to je asi tak jediné co s tím můžeš udělat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
hyundai2
22. října • 20:09

1.9 TDi se 118kw? Proc je v octavii 1.9 se 77kw? A to uz rozhodne do spicky nepatri...Ale pokud ma pro tebe HTP vykon 74kw, tak pak se tve lasce k vw nedivim

Lada.M
22. října • 20:20

Ano montuje se do Seatů.  Moje reakce byla všeobecně určena motorum TDI. Ne pouze někaým variantám, kterých je bezpočet. Mimochodem TDI 77Ke nemá 77Kw, ale o deset navíc
Dobře ty jsi odpůrce TDI a jsou pro tvoje srovnání důležitější ty nejslabší varianty, aby jsi si dokázal že tvůj favorit je lepší. Já mám TDI poměrně rád - je to způsobeno tím, že mám starou Boru s 1,9ccm TDIčkem se 110Kw a jednoznačně tohle starý TDIčko patří i v dnešní době k výkonovýmu nadprůměru vzhledem ke kubatůře

hyundai2
22. října • 20:25

Nejsem vubec zadnym odpurcem TDIcek, nicmene ac se ted divam na web seatu, tak zadnou takovou silnou 1,9TDI tam proste nevidim. Dej me prosimte nakej link a budu v klidu

Roňouch
23. října • 8:55

Ostatní značky už koncern VW v oblasti dieselových motorů už vyrovnalo a i předběhlo.Navíc když jedu za TDI,tak musím zapínat vnitřní cirkulaci v autě,protože ta kouřivost těch motorů je katastrofální.Měli by tam dávat standartně  ten filtr.

Zabak
23. října • 17:14

Máš pravdu. Většina už se TDI vyrovnalo a některé motory i předběhly. Hlavně od BMW, ale nezapoměnmě na to, že nová generace motoru TDI teprve příjde. Budou noví malí čtyřválci o obsahu 1.5 a 1.9. Jestli ta Jedna pětka opravdu existuje a má 100kw a plní euro5, tak se na to těším. Ikdyž asi u většiny aut bude její výkon naladěn na stejnou laťku jako benzínové 1,4ky

Lada.M
22. října • 19:44

A čím se probudím??? Tím hnusným tonem, když zapípá hladové oko? Při spotřebě dCiček se není čemu divit
Mluvil jsem o výkonu, tak at to schrnu od 1.4TDI které s 66Kw patří ke špičce, Dále 1.9 TDI s 118Kw patří také ke špičce. Dále tu máme 2,0TDI který se řadí k průměru. 2.7 a 3.0 je průměr. Vyjímkou je 3.0 TDI pro Q7 které je nadprůměrné, ale ne nejvýkonější. 4.0TDI s 240Kw je jasněj nadprůměr a o V10TDI mluvit asi nebudu, leč je slabší, ale skutečný výkon je okolo 256Kw.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PePa
22. října • 22:31

A ty motory co jsi napsal jsi vzal kde,z muzea ve Wolsburgu?Já mluvím o motorech pro normální lidi,a ty v koncernu jaksi nemaj.Aspoň by mohli třeba do Fabek třeba nakupovat 1.5dCi 78kW od Frantíků...nebo myslíš že je lepší 1.4TDI s 50kW?
 

gewehr
22. října • 11:58

No zeby TDI v dnesnej dobe bol nejaky trumf? Skorsie generacie boli vyborne (vlastnim TDI 81 kW) ale tieto posledne su dost rozporuplne. Co sa tyka tahu, kultury chodu a vobec cekloveho pocitu jazdenia s nimi tak ich cisto subjektivne trhnu HDi a o diesloch od Hondy ani nehovorim. Takze iba kvoli TDI to nebude.

Roňouch
22. října • 12:54

Podle mě, už škodovka začala s novou octavií co se týče ceny volkswagenovatět.

škodovák
22. října • 2:25

Pracuji na montážní lince, jako dělník mnoho let. Vlastním zachovalou a pěknou Škodu 120 L (bez koroze !), na lepší auto nemám peníze. Fábia je pro nedostupný sen - možná až tak za 25 let si jí budu moci dovolit. Je to pro prostého dělníka velice drahé auto.

Ráďa
22. října • 19:16

Proč bys vyhazoval peníze za novou Fábiu???  Na ojetou Feliciu 1.3LX  za 35.000 - 90.000 Kč našetří kdejaký student VŠ nebo párek důchodců.  Hold nesmíš každý den chlastat nebo hrát automaty či chodit do boredelu a pak se vymlouvat. I s platem 10 litrů si na ojetou Feldu vydělat můžeš, tak se nevymlouvej

PePa
22. října • 19:27

jo jo moje řeč,rozšustruje co jde a pak brečí,takové lidi úpřímně nesnáším

PePa
22. října • 19:00

jestli nemáš na lepší auto než je Š120,tak nemáš ani na novou pračku,televizi,kuchyňskou linku,dovolenou v kempu,ani cigarety,alkohol - v ročním součtu.Seš na tom tedy dost bídně,tudíž nechápu na čem jsi napsal tento příspěvek,počítač musí být pro tebe nepředstavitelný luxus...
...nejsem boháč,ale nesnáším lidi co ze sebe dělají chudáky...

joe
22. října • 19:04

On pise ze nema na novou Fabii, ne ze nema na lepsi auto nez S120. To je trochu rozdil. Asi jako novejsi auto nechce ojetinu, ale fabku a ta je pro nej draha.

PePa
22. října • 19:17

Vlastním zachovalou a pěknou Škodu 120 L (bez koroze !), na lepší auto nemám peníze.
 
pokud umím číst,tak píše že na lepší auto než Š120 nemá peníze...přečti si to pořádně

bojler
22. října • 4:16

a vyvodil jste z toho nejake duskedky?

737888840
22. října • 10:19

škoda že si nemůžeš dovolit dělat tutéž práci v SRN.Mel bys jiné sny,A RYCHLE SPLNITELNÉ!!!

delph
22. října • 1:11

se ani španělům nedivím domací toledo dodrbali jak se dalo tak si špnělé začali kupovat octavku, protože má podobnou cenu lepší design a i praktickou použitelnost...

hattori.hanzo
22. října • 0:06

"V Česku to již s prodeji značky zřejmě nebude tak horké, ve své tiskové zprávě odbýjí škodocka český trh jedinou větou, a to že se jí zde daří držet dominantní pozici..."

Zajímavá věta!

pjanda
22. října • 0:13

Co Vás na ní tak zaujalo?  Připadá Vám to rozporné? Vzhledem k tomu, že škodovka se všude chlubí nárůsty a v ČR jen "dominantní pozici" znamená, že zde nejpíše prodejně klesá. Dominantní pozice může znamenat 60 ale taky 40 %. Můžeme se přít o tom, jestli dominantní pozice může znamenat, že to s prodeji není tak horké, ale článek sleduje hlavně trendy a ten zřejmě nebude v ČR úplně pozitivní. Ale dobře, trochu to přeformuluji

Markoff
22. října • 22:18

chjo, clovek vas pochvali a idete okolo toho filozofovat, je to proste zaujimave konstatovanie ze zatial co inde sa chvali narastom tak doma zrejme klesa a tak sa zmoze len na konstatovanie ze ma dominantne postavenie, no a nas zaujima predovsetkym ako je to doma, ako je to v zahranici nam moze byt volne, takze nakoniec je z planovanej optimistickej spravy sprava skor pesimisticka

Riccardo
22. října • 16:01

... no asi hlavně to "odbýjí" bych nahradil slovem odbývá ...

Doporučujeme

Články odjinud