Škodě se daří, prodává čím dál více nových vozů

35 komentářů

Rico
10. června • 23:08

Ja mam taky pocit, ze za vyraznym zlepsenim predajnosti je hlavne dumpingova cena na Fabiu I. Tie akcie na predajnich su naozaj zaujimave a Fabia I tak s konecne normalnou vybavou je za dobre prachy. Nie ako doteraz. Rad by som vedel, ako sa im dari s kontroverznou Fabiou II. Si myslim, ze skoncia akcie na Fabiu I a predaj pojde dole.

ITTI
11. června • 20:17

Co je potom cena ceeda? Hyper dumping?Buď v klidu,je problém výrobce,za kolik co prodává,jo,abych nezapomněl,výrobu F2 nestíhají,ale je to tím,že hlavní odběr není ani v CZ a už vůbec ne na SK.Není a nikdy nebude.Pro naše vyspělé země jsou určeny jiné vozy=ojetiny+Logan atd.:-D

Manchester united
10. června • 18:21

Musíme také brát v úvahu, že Škoda Auto (Laurint § Klement) jsou auta, která mají dlouhodobou tradici. Málo automobilek už slavilo 100. výročí. Bohužel její vývoj (podobně jako u Tatry) byl zpomalen režimem, který u nás byl. Proto jsem rád, když slyším, že automobilka Škoda začíná postupně získávat ztracenou "reputaci" a že se stává jedním s nejdůležitějších tahounů naší ekonomiky. Ovšem nebýt privatizace Škody Volkswagenem, skončila by Škoda asi jako Dacia . Takže buďme rádi, že se tyto vozy prodávají.

Lari1
10. června • 10:08

Tak kde jste Vy ,,chytráci",co tu denně nadáváte na škodovky???Jak to tedy je?Jak je to možné,že se ty ,,šroty,hrůzy,předražené krumply,poruchové šmejdy" tak dobře prodávají???A fabrika má letošní produkci už ted' prodanou.CO,ZAVISTIVÍ ČEŠTÍ DEBILKOVÉ???Jak je to možné??:-D

Valdauf
10. června • 20:07

Lariku a Ty jsi odkud???Z Marsu?Poprosil bych debílkové,debilky neznám.Ty si nad konfigurátorem Škody asi často honíš?No nic,nechám Tě v tom.

Lari1
10. června • 21:39

Jo a když už,kdybych to měl zapotřebí(asi soudíš podle sebe),tak to nedělám nad konfigurátorem(narozdíl od někoho,komu nic jiného nezbýva,co?),ale zajdu si před barák do autaB-] Já nad konfig..... nemusím slintat( a bůhví,co ještě,jak jsem se dozvěděl),já si zajdu auto koupit.V tom je,asi mezi námi zásadní rozdíl;-) A hlavně ted' nepiš,že máš např. BMW,AUDI,TOYOTU apod.a,že to jsou auta atd.atd.Asi ti to budou všichni věřit:-( Hlavně jestli sis na zítřek nezapoměl udělat úkoly:-)):-)):-))

Valdauf
10. června • 23:37

Nenene,Tebou vzpomínané značky opravdu ne.Jsem,jak říká naše odborně zdatná veřejnost,přes žabožrouty.Já reagoval na Tvoje nadávání do debilků Čecháčskejch a podobný výrazivo.To,že jsi si koupil Fabii mě nebere,věř mi.A nikdy jsem nenadával na Škodu,ač jí nemusím.Takže se prober,vyndej palec z pusy,vyměň plínku a utíkej spinkat.
Pane bože,já se tu na starý kolena budu hádat s pubošem.........:-/

Lari1
10. června • 21:28

Tak přeci se jeden ozval!!!:-)):-))To ti to ale trvalo,co?Já věděl že to pořekadlo o potrefené huse stále platí:-D S tím onanováním nad konfigurátorem,to si o tobě udělá obrázek každý sám,jaký jsi chudák....

MIROMEN
10. června • 10:25

Ty jsi magor.Pravděpodobně vlastniš škodovku.To že se dobře prodava neznamena že jsou to buchvijaka auta a ony to nejsou buchvijaka auta

Lari1
10. června • 11:03

Ano mám škodovku (fabku combi)a nestydím se za to.A několikátou.Já totiž (rodina se dvěmi malými dětmi,žena na MD)potřebuji jezdit s co nejmenšími provozními náklady,a proto jsem,ze zahraničních značek už ,,vyléčený".To neznamená,že si myslím že není lepších aut!!!Ale (přiznám se) zatím,na ně nemám.

yoggi
10. června • 12:14

aj ja mam combika. paci sa mi a auto mi plne vyhovuje. ano boli ludia co tvrdia ze taky srot ale to je kazdeho vec co ma ja a ani mna nejaujima ze niekto si dovlece 15- rocnu sunku a tvari sa aku ma karu je to jeho vec a hlavne ma na to naco ma. asi najlacnejsia prevadzka to nebude, ale rozhodne to nie je smejd.
p.s.: tak nech ti dobre sluzi a vela km.

LewiT
10. června • 11:48

Nazor, ze fabia kombi ma male provozni naklady je velice diskutabilni :) A argumentovat bych si tim opravdu neodvazil. Osobne bych si skodu nekoupil, ale znacce uspech preji. Jsou to dobra auta.

MIROMEN
10. června • 11:30

Jenže s takovou toyotou nemusiš vubec do servisu myslim yaris takže nahradni dili krom toho co se musi nemusiš řešit.A třeba nahradni dily na opla nebo forda jsou srovnatelne se škodou s tim že dily ktere se musi měnit jako brzdy apod.jsou levnějši.Takže jsis špatně prozkoumal teren

Lari1
10. června • 13:09

U Toyoty se nemusí chodit na ,,garančky"?Až bude stát výměna oleje,filtru i s prací 2tis.,tak dej vědět.

ITTI
10. června • 11:57

Tak si toho Yarise kup a pak dej vědět. Nový Auris startuje eru oddflinklých aut od Toyoty.Stačí se do něj posadit,i bez jízdy.Po jízdě je to jasné jak facka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MIROMEN
10. června • 12:10

Ja mam focuse tak si nic kupovat nemusim.O aurisu se vubec nebavim a ani nechci v tom s tebou souhlasim.A co se tyče yarisu tak znam několik majitelu a co se spolehlivosti tyče tak ostatni mohou jen tiše zavidět.Přiklad jednoho znameho yaris r.v.2000 najeto přes 70 000 km a vše na autě je origo včetně brzdovaho obloženi pardon něco po 60 000km nechal měnit svičky(nemusel).takže se mu nepos_alo nic ani žarovka,těsněni apod.A o tom se muže fabii jenom zdat

Zekon
10. června • 20:31

Yarise jsem měl půjčeného, motor super, ale brzdy horší jak ve Felícii. Jinak s Almerou jsem najezdil 230 tis a taky žádný problém. Pouze baterie, žárovky, kotouče a destičky, ale to je normám, když občas brzdíš :-D.
S Favoritem jsem najezdil cca 130 tis a měnil jsem pouze baterku a výfuk (1994 - 2000).
Tak nevím, co tím "A o tom se muže fabii jenom zdát", myslíš?
R.

Haneroll
10. června • 13:36

Jejda a proč jezdíš v takovým shitu......

Lari1
10. června • 13:47

Až přesedneš z autodromu na pouti do opravdového auta(které si samozřejmě koupíš za SVÉ vydělané prachy),tak se zúčastńuj diskuzí podobného typu:)

ITTI
10. června • 13:12

Každý někoho známe,takže znám bývalého majitele Yarise,kterému auto stálo každý rok v servise C+K v souhrnu několik týdnů a čekal,až auto dolízuje a pryč z domu(koupil pak Škodu a nemá problémy), dalšího majitele z Plzně,který má předminulou generaci Corolly, Toyota mu nabídla bez mrknutí oka nového Yarise,po dvou letech trápení se s autem,bydlí v Jetelové ulici,ale on nepochopitelně odmítl a dál se těší z kvality, nadává a jezdí do servisu.....takže každý výrobce vyrobí zmetek a o tom to je:-D

Lari1
10. června • 13:05

Já mluvil o ježdění,né o víkendových pojížd'kách do tesca.Těch 70tis.km najedu ani né za dva a půl roku.A nevím,co bych tak asi do toho kufru yarise naložil?:)Kdo má malé děti,ví o čem mluvím.A co ,ušetřím' na provozu yarise(což je blbost),to se mi vrátí v zůstatkové hodnotě.Ale to si musí každý vyzkoušet sám.Na báchorky typu jedná paní povídala nebo jeden známy měl,povídal apod. jsem už trochu velký:)

MIROMEN
10. června • 13:12

Ty jsi ale psal že jsi ze zahraničnich značek vylečeny a proto jsis koupil fabii jestli jsto nepochopil.Proto jsem napsal to co jsem napsal.No ale řešit to fabii no každeho věc

MIROMEN
10. června • 13:19

No tak vidim že začinate dělat s fabie suprfaro objektivnost jde stranou(škoda ma neotřesitelnost spolehlivost oproti toyotě) na lepši konkurenci jste ihned podražděni no tak ja se klidim protože dikobrazi už nečtu

Lari1
10. června • 13:51

Jo,bejvavalo!Podívej se ted' na statistiky TUV,J.D POWER.Už ta Toyota, není co bývala.Tak samo ale i Passat.V auditech kvality je Škodovka nejlepší z celého koncernu VW.

pablo
10. června • 12:55

Tak ja ti dam priklad. Skoda Fabia, r.v. 2000, najeto 160.000km - bez problemu. Kde je tedy problem?

MIROMEN
10. června • 13:03

V celkove konstrukčni technice a ne v oslnujici spolehlivosti jako celku

JiVi
10. června • 10:54

pise se buh vi jak ... :-D
buch jako uder, toho moc vedet nebude, co? B-]

RRAAFF
10. června • 10:34

Ano, jsou to auto, která ničím výrazně nevynikají a ani nezaostávají. Ale ačkoliv nejsem kdovíjaký škoda fan, tak úspěch ji přeji;-)

Radek Ondrášík
10. června • 10:25

Ono je to hodně i tím, že Škoda dělá opravdu málo vozů. Když si představíte, že takový Opel prodá jen modelu Astry okolo 420 000 kusů za rok, tak těch 600 000 Škodovek není zas tak velké číslo.Spíše by bylo zvláštní, pokud by Škoda všech 600 000 vozů, což je v segmentech, kde působí kapka v morři, neprodala. Je to tedy spíše povinnost.Tedy pokud je "standard" u podobné konkurence třeba 900 000 vozů, pak je logické, že 600 000 vozů se prodat musí. Pokud by se neprodalo, pak by to bylo hodně zvláštní, protože Škoda nevyrábí žádné speciální modely pro nějakou úzkou cílovku, ale pro masy.

neodborník
11. června • 15:46

A kolik vyrobí Opel osobních aut celkově,v Evropě, ne Antaru v Koreji (Jižní) ? Není to něco kolem jednoho miliónu ? A kolik těch továren po Evropě na tu výrobu potřebuje, také tři ?

Lari1
10. června • 10:56

Povinost prodat?!To si rozhodně nemyslím.Zakazník se nerozhoduje co koupit,podle toho kolik je roční produkce určité automobilky,nebo snad Vy ano??Na naše poměry a provozní kapacity je to až až.A myslím si že by prodali i milion vozů,pokud by na to měli vyrobní kapacity.Tady jde především o to,jaký posun Škoda dosáhla v těch několika letech v oblasti kvality,péči o zákazníky,budování servisní sítě,zásobování díly atd.A hlavně že si Škoda ve světě(bohužel né u nás) vybudovala pověst kvalitích a dobrých aut!

Radek Ondrášík
10. června • 11:15

Ano, pro mne je to povinnost. Škoda nabízí poměrně kvalitní vozy, které svým pojetím nikoho neurazí, nikoho nepřekvapí. Jsou to tedy takové ty "masové" vozy bez "úletů".Bylo by tedy velmi zvláštní, pokud by Škoda tyto vozy neprodala. Ona totiž již nějaký pátek není chápána jako nějaký póvl z dob Š120, ale právě naopak.Věřím tomu, že by Škoda prodala daleko více vozů, než je současná produkce, zda to bude 750tis. nebo 1M netuším, to se můžeme jen dohadovat.V této chvíli vyrábí cca 600 000 vozů ročně a je tedy povinnost je prodat. Pokud by je neprodala, pak bych viděl v nabídce nějaký problém

ITTI
10. června • 11:52

Ale no tak....slůvko povinnost a ekonomika se trošku bijí a oba to víme.Platilo by to,pokud by nebyla konkurence,ale takhle...

MIROMEN
10. června • 9:23

I když se mě osobně ani jedna škodovka nezamlouva hlavně nova fabia tak přeji škodě co nejvic prodanych vozu

patrik
10. června • 8:58

Škodu rád pochválím, je dobré slyšet, že fabrika, na které je do značné míry závislá česká ekonomika, stabilně roste. Pokud udrží průměrné tempo, prodá do konce roku přes 600 000 kousků. Zůstane tedy i nadále malou automobilkou (Kia prodává nejméně jednou tolik), avšak se slušnou perspektivou růstu. Otázkou zůstává trvající dost omezená nabídka modelů i po příchodu Roomsteru a schopnost Škody nové modely nasadit a hlavně na trhu prosadit - bez toho další růst nebude možný. Už za to otálení s Fabií II by Škoda zasluhovala výstrahu s vykřičníkem. btw: dotaz pro redakci - jsou do těchto čísel započteny výkony montážních závodů "na východ od Prahy"? Trvá taky otázka na koncern - nakolik růst prodejů Škody devastoval prodeje Seatu jakožto automobilky s velmi podobnou skladbou cílových skupin a tedy, jaký je opravdu růstový potenciál koncernu.

Doporučujeme

Články odjinud