Škodě se daří a vykazuje rekordní zisky

52 komentářů

X
1. listopadu • 15:42

Takze jinymi slovy maji zisk cca 14000 Kc z kazdeho prodaneho auta. Tak to neni zadna extra slava... Ale lepsi nez dratem do oka. To zas jo

petrumr
1. listopadu • 17:44

to je čistý zisk,ještě mají vedlejší zisky.A tam nahoře-ta cena je sranda co?

MadMack
1. listopadu • 13:39

Jsem jeden z tech, co si v letosnim roce koupil novou Skodofku Fobii komby - Tak a ted vsichni do me!!!

lad
1. listopadu • 14:40

A doplácel jsi i za roletku na kufr ?

MadMack
1. listopadu • 15:12

1.4 16V 55kW, Elegance a se vsemi doplnky za 418 tisic. A roletku jsem dostal gratis

lad
2. listopadu • 9:06

1.4 ??? to jezdíš asi jenom sám  a to ještě s kopce, ne ?

MadMack
2. listopadu • 14:38

Presne tak, 95% casu v tom aute sedim sam ...

Brouk
1. listopadu • 18:12

Chtel jsem do tebe rejpat, ale vidim, ze uz to za me udelali jini. A docela vtipne. Ale stejne... za 360 se ted prodava Elantra s motorem 1.6, slusnou vybavou a je to liftback, takze prostor taky ujde. 4 airbagy taky ma. Ale na of. strance je cena 387 900,- , a ty jsi zaplatil 418 000. Za jakou hovadinu jeste chteji priplatit a tys jim na to skocil?  prozrad mi prosim.

MadMack
1. listopadu • 19:09

Chtel jsem combi, protoze to potrebuju a priplatek byl za barvu, dynamic interier a nejake drobnosti ...
A argumenty o levnych autech sedan popripade hatchback jsou sice pekny, ale takovy auto jsem mel predtim a sklapeni sedadel popripade vozeni veci na sedadlech me dost nebavilo ...
A nemuzu rict, ze bych nebyl spokojeny ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
1. listopadu • 19:29

To MadMack:ono některým přijde neuvěřitelné dát za auto víc než 30 000kč/pěkný favorit/a člověka co dá 400 000 kč nepochopí nikdy!

jezevcik
1. listopadu • 18:25

a astra classic je uz za 299 tis

Hlinda
1. listopadu • 17:50

Ty brďo...... .

Jan
1. listopadu • 15:36

418 000,- je za tak skvělý vůz málo!!!

Brouk
1. listopadu • 14:26

Kolik stala, jakej ma motor a vybavu???

Pucmeloud
1. listopadu • 13:34

konecne prestali utracet za devky a oralni sex bez kondomu

Mirko
1. listopadu • 10:58

Žiju dlouhodobě v Lucemburském velkovévodství a je fakt, že Škodovek je tu vidět rok od roku stále více. Loni se jich tu prodalo něco mezi 700 a 800, což je v druhé nejbohatší zemi světa docela úspěch. Více je Oktávií II (Tour se neprodává, to je pro Wild East) a typicky taková Fabia Combi jako druhé-třetí auto do rodiny.
Sám bych si rád koupil Oct. 4x4 s 2.0 TDI, ale to nedělají, prý aby to nekonkurovalo na trhu Audi. Jinak pro rozmazlené Lucemburčany nějaké Audi samozřejmě problém není. 
 

Brouk
1. listopadu • 7:34

Rad bych vedel, jakym procentem se na tom cistem zisku podili prodej v CR. podle me maximalnim. Tady si Skodu lidi koupi, i kdyz bude stat jednou tolik a ostatni auta zustanou na sve puvodni cene.

Tomm
1. listopadu • 8:08

To víš, lidi chtějí pořádnou káru a za tu si klidně rádi připlatí.

Radek Ondrášík
1. listopadu • 8:07

Škoda za 9 měsíců vyrobila 369 000 vozů a z tohoto počtu bylo exportováno do zahraničí něco přes 211 000 vozů, takže většinu tržeb tvoří zahraniční prodeje.

wolff
1. listopadu • 9:28

Většinu tržeb může mít zahraniční prodej. Ale většinu zisku má prodej u nás a o tom není pochyb... Tady je škodovka předražená, jinde se dotuje prodej z toho co se uzme od tupounů zde. Sám to víte...

štaflík
1. listopadu • 11:09

Ty jsi fakt bedna wolffe. Popros někoho, ať ti přečte, kolik stojí škodovky ve většině zemí, kam se exportují a ať ti udělá porovnání, co je víc a co je méně.

wolff
1. listopadu • 15:10

Štaflíku, ty inteligente, cena na západě je tvořená z valné části z daní, tudíž ačkoliv je cena po přepočtu třeba i vyšší, tak je zisk na autě nižší. A nehledě na to, že export(jsou s ním spojeny nemalé náklady) je dražší než prodej doma s monopolními podmínkami (prodejci škodovek by mohli vyprávět). Nemyslíš si snad, že má prodejce škodovek stejné podmínky v Británii jako u nás?
A u náš jsou škodovky 2x předražené, tudíž to nění 13%, ale už 26% zisk. A to je už významné velice...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
štaflík
1. listopadu • 18:29

Jasně Wolffe, u nás stojí škodovka 2 x tolik, co na jinde, po odpočtu daní a nákladů na dopravu... a tu o Růžence by jsi nám vyprávět nemohl? Prober se zoufalče. Koukni se, za kolik se reálně prodávají škodovky u nás, převeď si to na eura, započítej daně a suď. Mimochodem - můžeš mi vysvětlit, jak je možné, že při klesjaícím prodeji v Čechách (stíháš ještě?), roste škodě zisk, když se podle tebe zisk realizuje převážně u nás. Sorry, ale to má prostá štaflíkovská hlava nebere.

Pavel
1. listopadu • 15:37

To Wolff:Ty pořád čekáš až Fiat navýší prodej o 10% a pořád h.....!Tak si tak neber!

Pavel
1. listopadu • 15:33

To Wolff:že Ty tak všechno víš?Nebyl jsi v Rusku?Že jsou všude daně rúzné,neznamená,že jsou u nás nejmenší.

Pavel
1. listopadu • 9:42

To wolff:jo dokonce snad ze 13% výroby vyrobí takový zisk,odkud jsi spadl Wolffe?Jinak v zahraničí jsou z velké části ceny vyšší než u nás.Pokud umíš aspoň trochu nějaký cizí jazyk/což pochybuji/ tak se můžeš podívat na zahraniční weby.

Pavel
1. listopadu • 8:18

To Radek Ondrašík:co se týče exportu nebylo to přes 311 000 kusů?

Radek Ondrášík
1. listopadu • 9:00

Informace je napsaná trochu nešťastně, ale asi to tak bude. Pokud vyrobila nějakých 370 000 vozů a z tohoto prodala v ČR cca 43 000 tak těch 211 000 na vývoz by bylo málo. Hovoří se o 211 000 vozech, které byly exportovány do západní Evropy, proto je možné, že to bude celkově daleko více. Upravím to v textu. Díky za info.

x12345678
1. listopadu • 9:37

No a protože Škoda vyváží nejen do západní Evropy, máte odpověď. 370 tis. celkem, 211tis EU, 43tis. CZ, 116 tis. zbytek světa. otázkou je, kam statistika zařadila Slovensko, Polsko a Maďarskou lidovou republiku. Já bych je šoupl do EU, statistik asi uvažoval jinak.

Pavel
1. listopadu • 8:28

Jinak prodej v ČR se podílí na celkovém zhruba 16%.

Brouk
1. listopadu • 7:30

Cisty zisk vzrostl o 75% a trzby o 18%. Proc asi? Skoda snizuje vyrobni naklady, muzeme se jen domnivat kde.  jak se to do budoucna projevi jsem zvedav.

jezevcik
1. listopadu • 10:19


Zvyseni obratu stejne jako zisku lze docilit i jinym zpusobem nez snizit vyrobni naklady vyrabenim zmetku, jak citim z vaseho prispevku. Presneji, lze jej docilit i jinym zpusobem nez snizovanim vyrobnich nakladu. Mimochodem, 75% vypada jako neco neskutecneho, ale neni to nic jineho, nez kdyz zisk ztoupne napriklad z 1.7% na 2.9%, jenze to uz pak tak bombasticky nevypada i kdyz vysledek je to slusny. A jestli se ten narust skutecne blizi lonskym 5.6% {3.2% na 5.6%, jenze tohle je za cely rok, ted vyhodnocuji tri kvartaly}, tak pak nezbyva jen zatleskat.

Brouk
1. listopadu • 12:59

Krome toho bych byl rad, kdybyste uvedl nejaky ten "jiny" zpusob zvysovani zisku.

jezevcik
1. listopadu • 14:39

na zisku se podileji nejenom vyrobni naklady, souhlas? Ve vasem prvnim prispevku jsem [mozna mylne] videl narazku na snizeni kvality produktu, coz neni nebo nemusi byt pravda [pokud chce skoda solidni perspektivu, nemela by to byt pravda]. Urcita cast zvyseni ziskovosti je pravdepodobne zaroven pokryta zvysenim prodeje [o 18%], tudiz nevyrobni naklady [vyvoj, marketing, administrativa, ...] na jeden vuz jsou nizsi. A co investicni naklady, kolik investovali vloni, kolik investuji letos?

Brouk
1. listopadu • 18:04

ano, mou narazku jste videl spravne. miril jsem na snizeni kvality produktu (nejaka cast se da vzdy osidit), plus odrbani svych zamestnancu o zaslouzene mzdy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jezevcik
1. listopadu • 18:20

Koukam ze pan je narozdil ode mne rozeny ekonom. Z uvedeneho tedy jasne vyplyva, ze cim horsi kvalita a cim mene zamestnancu {nebo vice ozebracenych}, tim vetsi zisk
Takze rada vsem co podnikaji: Chcete zvysit ziskovost? Zlikvidujte kvalitu, propustte vsechny kvalitni zamestnance, a vas zisk bude stoupat do neuveritelnych vysin, jina cesta proste neexistuje.
PS: Nedelate nahodou pro nejaky obchodni retezec hypemarketu?

Brouk
1. listopadu • 18:30

Tim hypermarketem jste sam priznal, ze i to je cesta ke zvyseni zisku. Tak laskave neironizujte.

Jezevcik
1. listopadu • 19:19

parada, tak jsme se zase dostali k me prvni reakci, ktera zacina "Zvyseni obratu stejne jako zisku lze docilit i jinym zpusobem nez snizit vyrobni naklady vyrabenim zmetku, ..."
No, my se nakonec domluvime

Brouk
1. listopadu • 12:57

Pane, chodil jste alespon na stredni skolu? V clanku stoji, ze zisk stoupl o 75%, a ne z... na...

jezevcik
1. listopadu • 14:29

A to myslite naprosto vazne? Zvyseni zisku o 75% je presne jak jsem popsal, tzn. predchozi procento krat 1.75, nikoliv predchozi procento +75% (sice nejsem ekonom, ale to by byl procentni bod).

Brouk
1. listopadu • 18:00

vazeny pane, dovolte, abych se zasmal. Zvyseni zisku o 75% znamena, ze si vezmete celek, coz je 100% a k tomu pripocitate 75% z tech sta, coz je krat 1,75. Ale vy jste vzal 2.9% z ceho? ...krat 1.75??? proste jste napsal nesmysl a tapete v tom, tak si to priznejte.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jezevcik
1. listopadu • 18:12

Tak nevim, kdo tu tape. Napsal jsem "napriklad z 1.7%". Znate slovo "napriklad"? Zkuste nejaky vykladovy slovnik.
Mimochodem, protoze jsem chtel byt alespon priblizne konkretni, tzn. neodlisovat se prilis od realu, tak jsem pouzil alespon me dostupne konkretni hodnoty, coz se dalo odvodit z textu kde jsem se dostal na 5.6%.
Takze kdybyste se podival na financni vysledky Skoda Auto (poradim: http://www.skoda-auto.com/share/annualrep/2004/SkodaAuto-Annual2004eng.pdf ), tak byste zjistil, ze 1.7% je zisk pred zdanenim za rok 2003, a druhe vychozi cislo je za rok 2004. To ovsem jak jsem psal nelze jednoduse ted aplikovat, jelikoz clanek hovori o trech kvartalech.
Tak si konecne priznejte, ze neumite budto cist, nebo nasobit, mozna oboje.

Brouk
1. listopadu • 18:13

ted jste se rozcilil, ze jo?

Cynik
1. listopadu • 18:37

Vazeny pane Brouku, uz nescetnekrat jsme se tady na autorevue "nazorove stretli" a tak si jiste dovedete predstavit moje nadseni, kdyz jsem v diskuzi prave pod timto clankem spatril Vase jmeno. Bohuzel, musim vyslovit sve hluboke rozcarovani, nebot Vase prispevky jiz nejsou zdaleka tak jadrne, nerku-li vulgarnni, jake si je pamatuji a jak jsem je mel rad. Pouze stupidni jsou stale stejne.

Brouk
2. listopadu • 6:58

Btw., to, s kym se tady nazorove stretavam vubec neregistruju.  Ale vidim, ze ve vas ty nase nazorove strety zanechali hluboke sramy a komplexy...

Brouk
2. listopadu • 6:51

Zato ty vase jsou vysoce inteligentni a chytre...

jezevcik
1. listopadu • 18:22

ani ne, vedel jsem ze se nepletu, jen moje snaha nereagovat na osobni utoky lehce utrpela

lad
1. listopadu • 7:24

Bodejť by nebyl tak vysokej čistej zisk, když omezenej českej človíček stále a stále kupuje tak šíleně předražený Škodofky

štaflík
1. listopadu • 11:06

Myslím, že jediný omezený jsi tu ty. Škodovce klesají prodeje v Čechách, takže jí asi sotva poroste zisk z toho, že je omezený český člověk kupuje, ty yntelygente. Kupují je hlavně omezení Němci, Rakušáci a Britové.

Radek
1. listopadu • 10:34

Podle mě je v Česku propad v prodejích Škody  o 5 procent (za období leden-září), tak nevím proč to stavím na takovém argumentu

sayza
1. listopadu • 1:58

Taky cisla vypadaji hodne dobre. Jen tak dal.

sayza
1. listopadu • 1:56

Taky cisla vypadaji hodne dobre. Jen tak dal.

Doporučujeme

Články odjinud