Škodě hrozí odchod z čínského trhu. Pokud prodeje nevzrostou, nikdo ji tam nebude brát vážně

Názory k článku

avatar
14. 01. 2022 16:21

V nadpisu je chyba? nemá to být česká republika?

 |   |  Odpovědět
smějící se bestie 2  |  14. 01. 2022 17:04

Velej tomu Němci, jsou majitelé, tak ať se předvedou.

 |   |  Odpovědět
homer  |  14. 01. 2022 19:56

Co prodeje v Indii, ty nejsou legrační? Dvacet let!

 |   |  Odpovědět
Vóša  |  15. 01. 2022 10:56

a ona tahle skorobývalá automobilka ještě někoho zajímá ?

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Juraj K.  |  15. 01. 2022 12:59

A čím dlhšie budú túto kómu v Číne predlžovať a dotovať, o to viac budú ich autá u nás drahšie!

 |   |  Odpovědět
Franta  |  15. 01. 2022 15:44

Škoda v Číně lídrem nikdy nebyla. I v době, kdy tam prodávala nejvíc měla třeba oproti Hyundai zlomkové prodeje.

 |   |  Odpovědět
jozka  |  15. 01. 2022 18:54

V poho. Prece nebudem pocita grosiky, ne?

 |   |  Odpovědět
Milan  |  17. 01. 2022 14:13

Prislo nevyhnutelne, ceny jejich vozu neobstoji pred konkurenci.

 |   |  Odpovědět
MirekSt  |  19. 01. 2022 23:29

Muze v tom byt i politika. Kdo se o politiku pravidelne zajima, tak vi, ze jakykoliv kontakt s Tchai-wanem na oficialni urovni znamena duraznou akci Ciny. Ted to zaziva Litva, ktere Cina zavrela svuj trh za to, ze v Litve otevrel Tchai-wan svoje zastupitelstvi. Dokonce Nemci zadaji Litvu o napravu ve vztazich s Cinou, jinak kvuli nemoznosti vyvazet do Ciny zavrou svoje fabriky v Litve.
Takze za vyraznym poklesem prodeju Skodovky v roce 2020 muze klidne byt navsteva ceskeho predsedy Senatu na Tchai-wanu a jeho vyrok, ze je tchaiwanec. Tim padem se mohla Skodovka dostat do tiche klatby komunistickeho rezimu.
Kdo zazil komunisticke Ceskoslovensko, nebo videl dokumenty, tak si jiste vybavi, ze ti umelci, kteri se dostali do tiche klatby, nemeli oficialne nic zakazaneho, ale ve skutecnosti si nikde ani nevrzli….

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor