Škodě hrozí odchod z čínského trhu. Pokud prodeje nevzrostou, nikdo ji tam nebude brát vážně

12 komentářů

MirekSt
19. ledna • 23:29

Muze v tom byt i politika. Kdo se o politiku pravidelne zajima, tak vi, ze jakykoliv kontakt s Tchai-wanem na oficialni urovni znamena duraznou akci Ciny. Ted to zaziva Litva, ktere Cina zavrela svuj trh za to, ze v Litve otevrel Tchai-wan svoje zastupitelstvi. Dokonce Nemci zadaji Litvu o napravu ve vztazich s Cinou, jinak kvuli nemoznosti vyvazet do Ciny zavrou svoje fabriky v Litve.
Takze za vyraznym poklesem prodeju Skodovky v roce 2020 muze klidne byt navsteva ceskeho predsedy Senatu na Tchai-wanu a jeho vyrok, ze je tchaiwanec. Tim padem se mohla Skodovka dostat do tiche klatby komunistickeho rezimu.
Kdo zazil komunisticke Ceskoslovensko, nebo videl dokumenty, tak si jiste vybavi, ze ti umelci, kteri se dostali do tiche klatby, nemeli oficialne nic zakazaneho, ale ve skutecnosti si nikde ani nevrzli….

Mts
20. ledna • 22:14

Ty jsi jelito, Mirku

Milan
17. ledna • 14:13

Prislo nevyhnutelne, ceny jejich vozu neobstoji pred konkurenci.

jozka
15. ledna • 18:54

V poho. Prece nebudem pocita grosiky, ne?

Franta
15. ledna • 15:44

Škoda v Číně lídrem nikdy nebyla. I v době, kdy tam prodávala nejvíc měla třeba oproti Hyundai zlomkové prodeje.

Juraj K.
15. ledna • 12:59

A čím dlhšie budú túto kómu v Číne predlžovať a dotovať, o to viac budú ich autá u nás drahšie!

Vóša
15. ledna • 10:56

a ona tahle skorobývalá automobilka ještě někoho zajímá ?

.
15. ledna • 11:03

Tebe podle všeho určitě.

petr r. (petrumr)
15. ledna • 12:35

ještě hospodářskou kriminálku, jestli tu inflaci nespustili dotovaně němci.

homer
14. ledna • 19:56

Co prodeje v Indii, ty nejsou legrační? Dvacet let!

smějící se bestie 2
14. ledna • 17:04

Velej tomu Němci, jsou majitelé, tak ať se předvedou.

petr r. (petrumr)
14. ledna • 16:21

V nadpisu je chyba? nemá to být česká republika?

Doporučujeme

Články odjinud