Muze v tom byt i politika. Kdo se o politiku pravidelne zajima, tak vi, ze jakykoliv kontakt s Tchai-wanem na oficialni urovni znamena duraznou akci Ciny. Ted to zaziva Litva, ktere Cina zavrela svuj trh za to, ze v Litve otevrel Tchai-wan svoje zastupitelstvi. Dokonce Nemci zadaji Litvu o napravu ve vztazich s Cinou, jinak kvuli nemoznosti vyvazet do Ciny zavrou svoje fabriky v Litve.Takze za vyraznym poklesem prodeju Skodovky v roce 2020 muze klidne byt navsteva ceskeho predsedy Senatu na Tchai-wanu a jeho vyrok, ze je tchaiwanec. Tim padem se mohla Skodovka dostat do tiche klatby komunistickeho rezimu. Kdo zazil komunisticke Ceskoslovensko, nebo videl dokumenty, tak si jiste vybavi, ze ti umelci, kteri se dostali do tiche klatby, nemeli oficialne nic zakazaneho, ale ve skutecnosti si nikde ani nevrzli….
Ty jsi jelito, Mirku
Prislo nevyhnutelne, ceny jejich vozu neobstoji pred konkurenci.
V poho. Prece nebudem pocita grosiky, ne?
Škoda v Číně lídrem nikdy nebyla. I v době, kdy tam prodávala nejvíc měla třeba oproti Hyundai zlomkové prodeje.
A čím dlhšie budú túto kómu v Číne predlžovať a dotovať, o to viac budú ich autá u nás drahšie!
a ona tahle skorobývalá automobilka ještě někoho zajímá ?
Tebe podle všeho určitě.
ještě hospodářskou kriminálku, jestli tu inflaci nespustili dotovaně němci.
Co prodeje v Indii, ty nejsou legrační? Dvacet let!
Velej tomu Němci, jsou majitelé, tak ať se předvedou.
V nadpisu je chyba? nemá to být česká republika?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.