ŠkodaAuto Muzeum - pětileté výročí otevření

V pátek 22. září oslavilo muzeum Škoda Auto v Mladé Boleslavi páté výročí svého otevření a brzy uvítá již svého 350.000 návštěvníka. Důvodem pro investici tohoto druhu byla snaha představit dlouholetou tradici veřejnosti důstojným a atraktivním způsobem a sté výročí založení firmy v roce 1995 bylo vítanou příležitostí takovýto projekt zrealizovat.
ŠkodaAuto Muzeum - pětileté výročí otevření
V pátek 22. září oslavilo muzeum Škoda Auto v Mladé Boleslavi páté výročí svého otevření a brzy uvítá již svého 350.000 návštěvníka. Důvodem pro investici tohoto druhu byla snaha představit dlouholetou tradici veřejnosti důstojným a atraktivním způsobem a sté výročí založení firmy v roce 1995 bylo vítanou příležitostí takovýto projekt zrealizovat. Muzeum vzniklo jako platforma pro budování emocionálního a dlouhodobého vztahu mezi firmou a jejími zákazníky i zaměstnanci. Současně představuje moderní centrum prezentace značky a jejích produktů i nový kulturní stánek mladoboleslavského regionu.

Zrekonstruované prostory bývalých továrních budov svou elegantní architekturou přispívají k příjemné atmosféře, kterou zde návštěvníci oceňují. V novém muzeu byla vystavena firemní sbírka, zčásti již dříve známá z mladoboleslavského Autosalonu, ale vznikly zde i nové části expozice, vypovídající např. o designu, konstrukci a výrobě vozu. Výstava přesvědčivě dokládá kompetentnost firmy ŠkodaAuto v oblasti technického vývoje a kreativity a tradiční důraz na řemeslnou dovednost jako na základní předpoklad vysoké užitné a estetické hodnoty výrobků. Charakteristickým rysem ŠkodaAuto Muzea je jeho polyfunkčnost, která mu umožňuje zůstat živoucím organismem. Konferenční salonky ve vyšších patrech slouží k nejrůznějším setkáním, workshopům či seminářům, ale příležitostně se zde konají i menší kulturní akce, jako např. jazzové koncerty.

Laurin & Klement forum - velký sál s kapacitou cca 650 míst - vychází vstříc především reprezentačním potřebám firmy hlavně v oblasti představování nových modelů, i zde se však pořádají různá kulturní vystoupení ve vlastní dramaturgii. Kromě možnosti využití sálů a prohlídky expozice jsou návštěvníkům k dispozici i další služby, např. veřejná internetová stanice, multimediální informační kiosky, kavárna, služba průvodců v několika světových jazycích či archiv historie firmy. Muzeum je pro veřejnost otevřeno denně od 9 do 17 hodin. Všechny prostory expozice jsou samozřejmě bezbariérové a pro nevidomé a slabozraké návštěvníky je připravena speciální hmatová prohlídka s odborně vyškolenými průvodci - tuto službu je nutné si předem dohodnout. Vstupné do muzea činí 36Kč, děti, studenti, důchodci, vojáci a držitelé průkazu ZTP/P platí 18 Kč, děti do 6 let mají vstup zdarma. Rodiny mohou využít i zvýhodněného bonusu za 90 Kč.

Tým zaměstnanců ŠkodaAuto Muzea má ještě širší pole působnosti. Návštěvní služba zabezpečuje také četné hromadné exkurze do výrobních provozů včetně odborného výkladu. S dalšími členy týmu se mohou setkat návštěvníci, zákazníci či příznivci firmy ŠkodaAuto v několika dalších centrech, kde značka buduje svůj nový image. K nim patří samozřejmě Zákaznické centrum v Mladé Boleslavi, koncernová reprezentace na třídě Pod lipami v Berlíně ("Lindencorso") a v neposlední řadě také ŠkodaAuto Pavilon ve výstavním areálu Autostadt v německém Wolfsburgu. Ve zmíněných střediscích pracují zaměstnanci ŠkodaAuto Muzea jako průvodci a informátoři v oblasti péče o zákazníky.

Od otevření v roce 1995 se každým rokem zvyšuje počet návštěvníků muzea – v loňském roce dosáhl jejich počet 86 tisíc. Záměrem ŠkodaAuto Muzea je tento zájem veřejnosti udržet. Proto probíhá ve všech expozicích permanentní obnova a aktualizace, takže i ti z návštěvníků, kteří se do muzea znovu vrací, mají pokaždé nové zážitky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků