ŠkodaAuto Muzeum - pětileté výročí otevření

V pátek 22. září oslavilo muzeum Škoda Auto v Mladé Boleslavi páté výročí svého otevření a brzy uvítá již svého 350.000 návštěvníka. Důvodem pro investici tohoto druhu byla snaha představit dlouholetou tradici veřejnosti důstojným a atraktivním způsobem a sté výročí založení firmy v roce 1995 bylo vítanou příležitostí takovýto projekt zrealizovat.
ŠkodaAuto Muzeum - pětileté výročí otevření
V pátek 22. září oslavilo muzeum Škoda Auto v Mladé Boleslavi páté výročí svého otevření a brzy uvítá již svého 350.000 návštěvníka. Důvodem pro investici tohoto druhu byla snaha představit dlouholetou tradici veřejnosti důstojným a atraktivním způsobem a sté výročí založení firmy v roce 1995 bylo vítanou příležitostí takovýto projekt zrealizovat. Muzeum vzniklo jako platforma pro budování emocionálního a dlouhodobého vztahu mezi firmou a jejími zákazníky i zaměstnanci. Současně představuje moderní centrum prezentace značky a jejích produktů i nový kulturní stánek mladoboleslavského regionu.

Zrekonstruované prostory bývalých továrních budov svou elegantní architekturou přispívají k příjemné atmosféře, kterou zde návštěvníci oceňují. V novém muzeu byla vystavena firemní sbírka, zčásti již dříve známá z mladoboleslavského Autosalonu, ale vznikly zde i nové části expozice, vypovídající např. o designu, konstrukci a výrobě vozu. Výstava přesvědčivě dokládá kompetentnost firmy ŠkodaAuto v oblasti technického vývoje a kreativity a tradiční důraz na řemeslnou dovednost jako na základní předpoklad vysoké užitné a estetické hodnoty výrobků. Charakteristickým rysem ŠkodaAuto Muzea je jeho polyfunkčnost, která mu umožňuje zůstat živoucím organismem. Konferenční salonky ve vyšších patrech slouží k nejrůznějším setkáním, workshopům či seminářům, ale příležitostně se zde konají i menší kulturní akce, jako např. jazzové koncerty.

Laurin & Klement forum - velký sál s kapacitou cca 650 míst - vychází vstříc především reprezentačním potřebám firmy hlavně v oblasti představování nových modelů, i zde se však pořádají různá kulturní vystoupení ve vlastní dramaturgii. Kromě možnosti využití sálů a prohlídky expozice jsou návštěvníkům k dispozici i další služby, např. veřejná internetová stanice, multimediální informační kiosky, kavárna, služba průvodců v několika světových jazycích či archiv historie firmy. Muzeum je pro veřejnost otevřeno denně od 9 do 17 hodin. Všechny prostory expozice jsou samozřejmě bezbariérové a pro nevidomé a slabozraké návštěvníky je připravena speciální hmatová prohlídka s odborně vyškolenými průvodci - tuto službu je nutné si předem dohodnout. Vstupné do muzea činí 36Kč, děti, studenti, důchodci, vojáci a držitelé průkazu ZTP/P platí 18 Kč, děti do 6 let mají vstup zdarma. Rodiny mohou využít i zvýhodněného bonusu za 90 Kč.

Tým zaměstnanců ŠkodaAuto Muzea má ještě širší pole působnosti. Návštěvní služba zabezpečuje také četné hromadné exkurze do výrobních provozů včetně odborného výkladu. S dalšími členy týmu se mohou setkat návštěvníci, zákazníci či příznivci firmy ŠkodaAuto v několika dalších centrech, kde značka buduje svůj nový image. K nim patří samozřejmě Zákaznické centrum v Mladé Boleslavi, koncernová reprezentace na třídě Pod lipami v Berlíně ("Lindencorso") a v neposlední řadě také ŠkodaAuto Pavilon ve výstavním areálu Autostadt v německém Wolfsburgu. Ve zmíněných střediscích pracují zaměstnanci ŠkodaAuto Muzea jako průvodci a informátoři v oblasti péče o zákazníky.

Od otevření v roce 1995 se každým rokem zvyšuje počet návštěvníků muzea – v loňském roce dosáhl jejich počet 86 tisíc. Záměrem ŠkodaAuto Muzea je tento zájem veřejnosti udržet. Proto probíhá ve všech expozicích permanentní obnova a aktualizace, takže i ti z návštěvníků, kteří se do muzea znovu vrací, mají pokaždé nové zážitky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků