ŠkodaAuto Muzeum - pětileté výročí otevření

V pátek 22. září oslavilo muzeum Škoda Auto v Mladé Boleslavi páté výročí svého otevření a brzy uvítá již svého 350.000 návštěvníka. Důvodem pro investici tohoto druhu byla snaha představit dlouholetou tradici veřejnosti důstojným a atraktivním způsobem a sté výročí založení firmy v roce 1995 bylo vítanou příležitostí takovýto projekt zrealizovat.
ŠkodaAuto Muzeum - pětileté výročí otevření
V pátek 22. září oslavilo muzeum Škoda Auto v Mladé Boleslavi páté výročí svého otevření a brzy uvítá již svého 350.000 návštěvníka. Důvodem pro investici tohoto druhu byla snaha představit dlouholetou tradici veřejnosti důstojným a atraktivním způsobem a sté výročí založení firmy v roce 1995 bylo vítanou příležitostí takovýto projekt zrealizovat. Muzeum vzniklo jako platforma pro budování emocionálního a dlouhodobého vztahu mezi firmou a jejími zákazníky i zaměstnanci. Současně představuje moderní centrum prezentace značky a jejích produktů i nový kulturní stánek mladoboleslavského regionu.

Zrekonstruované prostory bývalých továrních budov svou elegantní architekturou přispívají k příjemné atmosféře, kterou zde návštěvníci oceňují. V novém muzeu byla vystavena firemní sbírka, zčásti již dříve známá z mladoboleslavského Autosalonu, ale vznikly zde i nové části expozice, vypovídající např. o designu, konstrukci a výrobě vozu. Výstava přesvědčivě dokládá kompetentnost firmy ŠkodaAuto v oblasti technického vývoje a kreativity a tradiční důraz na řemeslnou dovednost jako na základní předpoklad vysoké užitné a estetické hodnoty výrobků. Charakteristickým rysem ŠkodaAuto Muzea je jeho polyfunkčnost, která mu umožňuje zůstat živoucím organismem. Konferenční salonky ve vyšších patrech slouží k nejrůznějším setkáním, workshopům či seminářům, ale příležitostně se zde konají i menší kulturní akce, jako např. jazzové koncerty.

Laurin & Klement forum - velký sál s kapacitou cca 650 míst - vychází vstříc především reprezentačním potřebám firmy hlavně v oblasti představování nových modelů, i zde se však pořádají různá kulturní vystoupení ve vlastní dramaturgii. Kromě možnosti využití sálů a prohlídky expozice jsou návštěvníkům k dispozici i další služby, např. veřejná internetová stanice, multimediální informační kiosky, kavárna, služba průvodců v několika světových jazycích či archiv historie firmy. Muzeum je pro veřejnost otevřeno denně od 9 do 17 hodin. Všechny prostory expozice jsou samozřejmě bezbariérové a pro nevidomé a slabozraké návštěvníky je připravena speciální hmatová prohlídka s odborně vyškolenými průvodci - tuto službu je nutné si předem dohodnout. Vstupné do muzea činí 36Kč, děti, studenti, důchodci, vojáci a držitelé průkazu ZTP/P platí 18 Kč, děti do 6 let mají vstup zdarma. Rodiny mohou využít i zvýhodněného bonusu za 90 Kč.

Tým zaměstnanců ŠkodaAuto Muzea má ještě širší pole působnosti. Návštěvní služba zabezpečuje také četné hromadné exkurze do výrobních provozů včetně odborného výkladu. S dalšími členy týmu se mohou setkat návštěvníci, zákazníci či příznivci firmy ŠkodaAuto v několika dalších centrech, kde značka buduje svůj nový image. K nim patří samozřejmě Zákaznické centrum v Mladé Boleslavi, koncernová reprezentace na třídě Pod lipami v Berlíně ("Lindencorso") a v neposlední řadě také ŠkodaAuto Pavilon ve výstavním areálu Autostadt v německém Wolfsburgu. Ve zmíněných střediscích pracují zaměstnanci ŠkodaAuto Muzea jako průvodci a informátoři v oblasti péče o zákazníky.

Od otevření v roce 1995 se každým rokem zvyšuje počet návštěvníků muzea – v loňském roce dosáhl jejich počet 86 tisíc. Záměrem ŠkodaAuto Muzea je tento zájem veřejnosti udržet. Proto probíhá ve všech expozicích permanentní obnova a aktualizace, takže i ti z návštěvníků, kteří se do muzea znovu vrací, mají pokaždé nové zážitky.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 73 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků