Škoda zvýšila výrobu třiválcových motorů

Společnost Škoda Auto vydala prohlášení, že v letošním roce vyrobí rekordní počet třiválcových motorů. Proti loňským 204 200 motorům se má vyrobit o téměř 100 000 kusů více. Výsledné množství se má pohybovat těsně nad hranici 300 000 motorů, a to přesto, že původní plány počítaly s navýšením "jen" na 285 000 kusů. Hlavním důvodem je hlad zákazníků po motorech HTP a malých naftových motorech 1.4 TDI. Samotná Škoda ročně spotřebuje téměř 120 000 těchto motorů a nejmenší model Fabia se vyrábí ze 45% s těmito motory.
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků