Škoda zveřejnila, jak šetří na laku karoserie. A kupodivu to není na úkor kvality a výdrže

5 komentářů

jhamil
27. září • 18:20

Vše ukáže až čas. Porovnávat samozřejmě lze. Bratr Golf 4. generace rok 1999 koroze tam samozřejmě už je a má na to právo, ale ne taková jako na jeho potencionálním nástupci. Když jsme se byli kouknout na nástupce Golfa a to Passat rok 2010, tak jsem nechápal kde je chyba. 3 lemy poměrně silná koroze po celém obvodu kola a velká koroze ve velikosti desetikoruny v oblasti klik na dveřích. Jediný blatník který byl ten který byl opravený po havárii. Prostě opravdu auto které by určitě nikdo nechtěl. Díky lepšímu rozprašování se už v minulosti zmenšila tlouštka laku a tak se hezky šetří a zároveň i zdražuje. Nedávno v autosalonu na Primě říkali že, Octavii 2. generace se koroze vyhýbá pokud není po havárii. Viděl jsem pár kousků O2 po faceliftu, kde taky rezly lemy, před faceliftem zase dveře od spodu. Takže slabina se vždycky najde.

mmichalll
26. září • 12:54

Je to mozne.
Co som nal Skoda fabia kombi 1,2htp asi 2010 model tak nejak na nej nie je doteraz ani spetka hrdze.
Co su firemne superby III z 2017 na noch tiez neni ani spetka hrdzeCo mam Passat B5.5 2004 ten kvitne jak o zivot vsade.

Jednabedna
26. září • 14:00

Tak ono srovnávat 2004 vs 2017 je tak trochu diagnóza...

mmichalll
26. září • 16:29

Lol dalsi mudrlant...
Preco by sa nemohlo porovnavat??? Stary III Golf co ma mama, nekvitne absolutne vobec.
A to beha kazdy den a aj v zime kde sa soli a wapku vidi raz dvakrat za rok.Ved to svedci o kvalite ochrany...

libor
25. září • 17:08

Tak určitě, škodoffku ani omylem, drahé, nekvalitní záruka na prd...

Doporučujeme

Články odjinud