Škoda zvažuje možnost výroby dalšího malého vozu

Předseda představenstva automobilky Škoda, Detlef Wittig, ve svém posledním rozhovoru prohlásil, že Škoda zvažuje možnost vyrábět další vůz, který by byl menší, ale také levnější než dnešní Fabia. Ač dodal, že vše je teprve na počátku a nic není definitivní, šlo by jistě o zajímavé rozšíření modelové řady značky, vedlé malé-velké Fabie škodovce klasické mini chybí. Přesto, pokud by Wittig dostal zelenou od Volkswagenu a Škoda by se pro tento krok rozhodla, musel by celý vývoj začít téměř od nuly, a tak není pravděpodobné, že by nový model spatřil světa v nejbližších dvou letech. Zajímavostí je, že pokud by došlo k samotné výrobě, neplánuje se, že by se tento model vyráběl v České republice, výroba probíhala výlučně východněji od našich hranic.

V rozhovoru také upřesnil termín zahájení prodeje nového Roomsteru. Ten by se měl začít prodávat od června se základní cenou okolo 11 000 eur (přibližně 310 000 Kč) s tím, že do konce roku se počítá s prodejem okolo 15 tisíc nových vozů. Nová generace Fabie se pak začne vyrábět v prosinci tohoto roku.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků