Škoda zřejmě zruší až 2 800 pracovních míst

11 komentářů

Hugo z Hor
21. dubna • 10:00

Nebyl on ten Jahn sociálně-demokratickým ministr???

Mena
21. dubna • 10:48

Jahn nebyl nikdy v CSSD

antif
21. dubna • 12:44

to sice nebyl, ale kopal za ne...

furgon
21. dubna • 8:50

Pan Jahn by si mel uvedomit, ze establishment skodovka by predevsim mela vyrazit nektery dvou-tri pismenkovy sefy, ktery si z fabriky delaji bordel ( sekretarky, ktere se svymi sefy spi, poznate podle toho, ze maji na tomto postu sluzebni Fabii RS ) moc toho neumi, nemaji pri jednani zadnou noblesu a z prace utikaji podstatne driv, nez asistenti, kteri si pak vesele pisou prescasy, ktere jim ochotne podepise... ale protoze maji velmi dobre styky, drzi se na postech at se deje co se deje. Specielne o jednom konkretnim vim a uz se tam drzi sakra dlouho a takovyhle lidi stoji skodovku sakra prostredku..
Dalsi cerna dira jsou referenti, ostatne jako vsude. To je stejny jako vyse s tim rozdilem, ze rozhoduji o zakazkach, ktere by byli daleko levnejsi, jenze kdo vic plati, ten ma narok, takze ve finale to zaplati fabrika. Plat co jim pan Jahn dava, maji tak akorat na kafe, staci se podivat do nekterych lokalit kolem MB na domy, ve kterych ti referenti, resp. jejich deti ( hloupejsi, co se takhle prozrazuji ) bydli nepotrebuji komentar, protoze z prijmu by si to dovolit nemohli. 

Skodovku znas dobre :^)
21. dubna • 10:11

Jen by me zajimalo jestli ty referenti odevzdavaji desatek svym sefum nebo jedou sami na sebe.

Mirko
21. dubna • 9:07

Luxusní sekretářky: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006012904 

furgon
21. dubna • 9:26

To jsme trosku odbocili tak nejak to tady presne chodi. Bud zenatej sef, nebo zenatej obtloustlej draze oblecenej ctyricatnik v SLK, klasika...

AnVe
21. dubna • 8:44

Ano. Přesně takhle to je. V rámci zachování našich "odporných" zisků propustíme, co nepotřebujem! Zvláštní je, že u VW to řeší zvýšeným počtem pracovních hodin a sníženou hodinovou sazbou. Holt "matka" si to umí zařídit...

profi
21. dubna • 0:24

V dnešní konkurenci je to naprosto racionální (rozumný) krok. Mnoho lidí se nato bude nadávat (těch propuštěných samozřejmě lituji), ale v celkovém kontextu je to nesmírně pozitivní. Proč?? Když se totiž člověk podívá na to, jak se to dělá ve světě, a dá si to do souvislosti s prodejními výsledky Škody (a ty jsou rekordní, někde tu byl článek (admin prosím dodá link)), tak je jasné, že tohle je první signál chystané živelné expanze - k budoucímu rozšiření výroby (na 5 modelů?? Roomster, Octavia, Fabia, Superb, + něco k tomu). Logika věci totiž říká, že když manažeři chtějí přijímat nové lidi, tak se jim napřed snaží uvolnit místo - většinou propuštěním zaměstnanců co právě nejsou potřeba. Jednak kvůli produktivitě práce (aby mohly stoupat platy) ale taky pro případ, že snaha o expanzi "nedopadne podle představ" tj. když se nové auto nebude prodávat (snahu o expanzi už nepřežila řada firem). Když se to naopak povede, tak ty lidi co propustili, zase vezmou zpátky - a nemusí to být jenom do výroby. Takže asi tak.

Mirko
21. dubna • 9:04

Kdyby soudruzi ze Škodofky začali dělat a především prodávat Yetti s pohonem všech kol a nejméně s motorem 2.0 TDI, aby dohnali aspoň Huyndai Tucson, tak je expanze zaručena ...
Segment SUV a 4x4 je prudce rostoucí a zatím se prodává všechno, co výrobci nabídli. Paradoxně, přes 25 let vývoje quattro a 4motion, tohle VW neumí (s čestnou výjimkou Touarega, ke kterému je stejně dokopali z Porsche) - a to SUV existují od r. 1994 (RAV4, Honda CR-V)
K čemu má VAG marketing? Kde jsou CrossGolf, Beduin, Audi Q5, Yetti apod.? Samé propagandistické kecy ...

lexus.rx
21. dubna • 8:19

hodně naivní člověk jste...........

Doporučujeme

Články odjinud