Škoda změní do roku 2015 vzhled svých showroomů

14 komentářů

Petr
10. prosince • 12:35

ty mají prachů na nesmysly

George
10. prosince • 20:14

Nemyslím si,že prezentovat svůj výrobek v hezké prodejně je nesmysl.Taky raději chodím nakupovat do čisté,prostorné prodejny,než do sklepa k Vietnamcům ;-)

imartas
10. prosince • 20:11

Jenže na tohle Škodovka nedá ani korunu.Všechny ty její autosalony jsou v soukromých rukách a ty se jí buď přispůsobí a nebo ne.Takže zástupci Škody vám řeknou: "Přestavějte ten autosalon nebo jdeme jinam." Chudáci dealeři.:-/

Jozef Kostelansky
11. prosince • 0:29

Chudák je len ten, kto už nemôže... :-D

pavel
10. prosince • 11:35

A nebylo by lepší změnit vzhled aut? Třeba nedělat Superb jako jezevčíka, O III s přerostlým pozadím, Rapid s kolama pod sukní a zadními světly, která když se rozsvítí, tak vypadají, že z auta padají :-)). O pojízdné rozhledně Roomsteru, ošklivém káčátku Fabii a krabici od botiček s názvem Městský pohyb se snad ani nemá smysl zmiňovat. :-(

karel
10. prosince • 19:36

Pavle až něčeho vyrobíš milión a pak to ještě dokážeš prodat, tak sem piš :-)

George
10. prosince • 20:12

Karle ,klid. Typický Český jouda :-D Závidět a hanit ;-)

Mirek
10. prosince • 19:53

A čehopak jsi vyrobil a prodal milión, že sem píšeš ty? :-P

Franta Brk
10. prosince • 10:59

K čemu to je? Když mají svoje vozy drahý jako prase! Stejně většina lidí si jde koupit auto jinam! Třeba do kovošrotu nebo na vrakáč! :-D Jinak skvělá reklama! Mám za to, kdyby měnil kabát třeba Citroen.... zde bych se to určitě nedočetl! B-]

dzelo
10. prosince • 10:37

Nevím proč przníte český jazyk-už nemáme autosalony ale jakýsi showroom. Z vás musí být většině čechů na zvracení.3-[

dzelo
10. prosince • 10:36

Nevím proč przníte český jazyk-už nemáme autosalony ale jakýsi showroom vás musí být většině čechů na zvracení.3-[

Marek Lutonský
10. prosince • 15:15 • CZECH NEWS CENTER

Představuji si diskuzi někdy v 19. století: „Jaký salon! Běžte z tou francouzštinou do ...! Většině Čechů z vás musí být na zvracení, máme tady přece obchod.“ :-)Já bych jinak psal spíš firemní prodejna. Autosalonem se dnes označují velké výstavy.

Ludek_II
11. prosince • 7:14

Hlavně že si to máte jak omluvit, Marku. A jak nám obkecáte tu přeplácanost reklamou ? Mimochodem, víte, že na mnohé má ta reklama potom spíš negativní vliv ? Já už si například vedu seznam značek, které hodlám ignorovat. Doufám, že si to zástupci těch firem přečtou a dají vám po tlapkách.

Marek Lutonský
12. prosince • 10:12 • CZECH NEWS CENTER

Já to neomlouvám, fakt bych napsal firemní prodejna. Jen mě pobavila snaha nahradit cizí slovo showroom úplně stejně převzatým autosalonem.Přehnaná reklama nám v redakci samozřejmě také vadí. I když možná trochu méně než čtenářům, protože si uvědomujeme, že je to to jediné, co nás živí. V každém případě je to věc, kterou za redakci nijak neovlivníme (na oplátku nám obchodní oddělení nijak neovlivní redakční obsah).

Doporučujeme

Články odjinud