Škoda zlevňuje, Fabia a Roomster stojí až o 30 tisíc méně

Ani mladoboleslavská Škoda se nevyhýbá cenové válce a pro zákazníky připravila možnost pořídit si Fabii nebo Roomster s cenovou prémií a doplňkovou výbavou zdarma.

V případě platby v hotovosti pořídíte Škodu Fabia dle zvolené motorizace až o 15 000 Kč levněji, u Roomsteru pak stejným způsobem ušetříte až 30 000 Kč. Dále máte možnost si za zvýhodněnou cenu 10 000 Kč pořídit balíček výbavy, při koupi na leasing od společnosti ŠkoFIN bude dokonce zdarma.

Obsah tohoto balíčku se bohužel liší dle zvolené verze, ale například u modelu Škoda Roomster Style 1,4 16V/63 kW s pětistupňovou manuální převodovkou získáte krom zmiňovaného cenového zvýhodnění 30 000 Kč balíček Plus s autoradiem Dance, koly z lehké slitiny, střesním oknem a signalizaci vzdálenosti při parkování. To přestavuje výhodu v hodnotě 40 000 Kč, celkové lze tedy u této verze Roomsteru dosáhnout slevy v hodnotě až 70 000 Kč.

Jiný příklad - Fabia Combi Classic 1,4 16V/63 kW s pětistupňovou manuální převodovkou je nyní nabízena se slevou 15 000 Kč a akční balíček Plus v tomto případě obsahuje klimatizaci a centrální zamykání též v hodnotě 40 000 Kč. Celková zákaznická výhoda pak v tomto případě činí 55 000 Kč.

Nabídku je možné využít do 30. dubna 2009 u všech participujících obchodníků Škoda. Přesné informace ohledně cenových zvýhodnění u konkrétních modelů jsou k dispozici u všech autorizovaných prodejců vozů Škoda.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků