Škoda zlepšuje svoje postavenie na slovenskom trhu

Škoda po miernych poklesoch predajov v minulom roku naberá zase na sile a v období od marca do septembra tohto roka jej postavenie na slovenskom trhu neustále rastie. Podľa oficiálnych údajov Združenia automobilového priemyslu SR v marci dosahovala Škoda trhový podiel 24,81%, pričom minulý mesiac došlo k zvýšeniu na 26,90%. Od začiatku roka predala automobilka na Slovensku 15 153 vozidiel, pričom za rovnaké obdobie minulého roka to bolo o 383 áut menej.

Druhý najpredávanejší Volkswagen vykázal v septembri trhový podiel 8,72%, tretí bol Peugeot s 6,99%, štvrtý Citroën (6,08%) a piaty Renault (5,76%).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků