Škoda zlepšuje svoje postavenie na slovenskom trhu

Škoda po miernych poklesoch predajov v minulom roku naberá zase na sile a v období od marca do septembra tohto roka jej postavenie na slovenskom trhu neustále rastie. Podľa oficiálnych údajov Združenia automobilového priemyslu SR v marci dosahovala Škoda trhový podiel 24,81%, pričom minulý mesiac došlo k zvýšeniu na 26,90%. Od začiatku roka predala automobilka na Slovensku 15 153 vozidiel, pričom za rovnaké obdobie minulého roka to bolo o 383 áut menej.

Druhý najpredávanejší Volkswagen vykázal v septembri trhový podiel 8,72%, tretí bol Peugeot s 6,99%, štvrtý Citroën (6,08%) a piaty Renault (5,76%).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků