Škoda zlepšuje svoje postavenie na slovenskom trhu

Škoda po miernych poklesoch predajov v minulom roku naberá zase na sile a v období od marca do septembra tohto roka jej postavenie na slovenskom trhu neustále rastie. Podľa oficiálnych údajov Združenia automobilového priemyslu SR v marci dosahovala Škoda trhový podiel 24,81%, pričom minulý mesiac došlo k zvýšeniu na 26,90%. Od začiatku roka predala automobilka na Slovensku 15 153 vozidiel, pričom za rovnaké obdobie minulého roka to bolo o 383 áut menej.

Druhý najpredávanejší Volkswagen vykázal v septembri trhový podiel 8,72%, tretí bol Peugeot s 6,99%, štvrtý Citroën (6,08%) a piaty Renault (5,76%).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků