Škoda zdražila octavie RS i Scout. Uvnitř ale teď mají lepší výbavu

33 komentářů

Marek
12. ledna • 12:05

Jsem tak rád, že jsem RS pořídil hned jak se začala prodávat, základní cena 619.000 plus 19% sleva, pěkná maska i světla. Současnou RS bych už nekoupil, nenabízí dobrou cenu ani vzhled...

Optimista
11. ledna • 21:00

Hm samé vyhřívání, bezklíček,internet a co takhle lepší odhlučnění a lepší materiály v inter., no a snad upravili nějak ta skla ve dveřích, když jsem prvně zavřel dveře s lehce staženým oknem, myslel jsem, že se vysypalo, takže estli to má zase zvýšenou efekt. výroby tj zase něco odlehčili a ubrali tak ani zadarmo natož za víc než to stálo loni :-D

pacho
10. ledna • 18:20

takže "zdraženie sa oplatí" :-O

Terminator3
10. ledna • 17:16

A kolik ta Oktavka RS teda stojí, jsme se z článku stejně nedozvěděli..

Karlos
10. ledna • 12:16

Dejte si čehůni pozor na motory, skopčáci podvádí i jinde, až to praskne, bude větší sranda než dieselgate.

sokar
10. ledna • 12:20

Tak máš jedinečnou možnost být ten první kdo to vypustí do světa.

qwertz
10. ledna • 11:32

Místo RS se dá za stejné peníze koupit praktičtější 1.8TSI 4x4 s větší volností volby výbavy. Totéž platí o Scoutu, kterého zmrvili těmi hnusnými šedými plasty, nemožností objednat řazení převodovky pod volant. Ale O3FL je hnusná i tak...:-D

šofér
10. ledna • 12:11

na fotkách to tak vyzerá, uvidíme v reálu, V každém případě bílá je děs! Notabene za příplatek 3000Kč, to jim fakt šibe!

sokar
10. ledna • 12:18

Bílá teď letí, tak je potřeba podójit.B-]

qwertz
10. ledna • 12:16

Bílá byla vždycky za příplatek. Ale když to lidi začali masově kupovat, dali tam příplatek, lidi kupují dál. Přitom ta barva je echt nepraktická.

qwertz
10. ledna • 12:26

fuj. Bílá byla vždycky bez příplatku. Ale pro velký zájem příplatek zaveden:-D

Jirka
10. ledna • 16:42

A není tam pořád jedna "obyč" bílá zdarma a perleť za příplatek? Protože tak to nedávno bylo...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
10. ledna • 17:24

obyčejná bílá je už nějakou dobu za příplatek 4000. Bylo to tak populární, že to raději zdražili :-D Ty další bílé jsou ještě dražší. Bez příplatku zůstala jen modrá pacific.

Aladin
10. ledna • 12:10

Oktávka je skvěle řiditelné auto. Pro mě má ovšem jednu nevýhodu a to zásadní. Doslova mizerné sedačky. Uzoučké, špatné boční vedení, nejde se v zatáčkách zapřít zádami, takže se skoro až musím přidržovat volantu, hrbí mi to záda, po pár minutách mě bolí celé tělo (záda i hýždě). Nechci to dramatizovat :-) , ale není to to pravé ořechové. RS by měla pro mě smysl právě kvůli možnosti si připlatit za dobrá sedadla. Ale už to bohužel není moje cenová kategorie. Jinak jí považuji za nadprůměrně dobře postavený vůz.Zajímalo by mě nějaké srovnání full led, jak dobře svítí. Octavia - Golf - Passat. V Passatu svítí výborně. Jestli je má škoda stejně dobré?

qwertz
10. ledna • 12:15

Ty sedačky z RS se dají koupit i do normální Octavie jako packet dynamic.

šofér
10. ledna • 15:15

Furt všechno za příplatek, to je ono, ale s těma sedačkama má kolega 100% pravdu, odseděl jsem v oktávkách už milion km, a nic v tom nezměnilo...

qwertz
10. ledna • 15:44

lepší dokonfigurovat si sám, než když vám narvou do auta co nepotřebujete, ale vy to musíte zaplatiti, protože v rámci nižší výbavy zas nedostanete poptávaný motor. A úplně nejlepší je, když vám na přístrojovku narvou hustomegakrutopřísný dotykáč na všechno, takže místo zmáčknutí HW tlačíka čumíte místo na silnici někam do infotainmentu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
10. ledna • 18:07

Hele qwertz, máš ještě nedodělaný úkol ve vedlejší diskusi předvést se s odpovídající cenově srovnatelnou konfigurací škodovky. Jen abys nezapomněl, "odborníku" a "znalče". ;-)

Aladin
10. ledna • 16:32

To je tak zmatená věc, že pro někoho výhodou být může, pro někoho ne. Například Fabia. Rozdíl mezi Ambition a Style je 25tis. Pokud člověk chce např. do Ambition automatickou klima a nic víc (což je málo pravděpodobné), stojí ho 30tis. Ne 20, 15, 10tis. Zkrátka ho touto úmyslně přepálenou cenou, která nedává smysl, nutí koupit si celý stupeň výbavy, který pak vypadá, že je levný. Tak k čemu mi je v takových případech možnost konfigurace. U dražších modelů je těchto nevýhodných příkladů znatelně méně.

Ludek_II
10. ledna • 10:08

HAHA, takže zdražili a dotáhli výbavu, kterou dostanu dávno u jiných. No Octa v "dechtu" na hlínách, co táhna "vocpoda" je vlastně investice. Je to držák. Jako ceny. B-)

Marek
12. ledna • 12:15

Soused prodával Pažouta 407. Kupoval to za skoro 600 tis. po 5 letech dostal 150.000 a byl rád. ZA auto s rokem výroby 2010 a nájezdem 60 tis... za debilní Octávku se stejnými parametry by dostal min. dvojnásobek, takže pokud někdo kupuje auto jen z praktického hlediska (jestli Focus, 407, Megan, Golf atd. je jedno, je to stejná verbeš), je moudré koupit auto, které za 4-5 let prodá s nejnižší ztrátou.

milanekjablonecak
10. ledna • 10:04

Vošklivější a dražší.

Tom
10. ledna • 9:54

Předražené,to raději Megana Grandtour za 625.000,-a výbava navíc a pohodlnější a spolehlivější :-P

Josef
10. ledna • 18:03

Toto auto (a též i ostatní modely) značky Škoda bude stát přesně tolik peněz, kolik budou ochotni zákazníci zaplatit. Nikdo nikoho nenutí auta značky Škoda kupovat a komu se to nelíbí, má naštěstí díky situaci na trhu s auty možnost výběru a tím i možnost svobodného rozhodování.

qwertz
10. ledna • 12:11

A místo 2.0TSI 162kW 350Nm dostanete přefoukanou 1.6 TCe 285Nm, tomu se v Renaultu říká výbava navíc? Samozřejmě to bude patřičně žrát, podle spritmonitoru si Mégane řekne v průměru o 1.5L/100 více, jak už to ostatně u downsizovaných vyfoukaných motorů bývá.
:-D

Ditmen
10. ledna • 16:46

A co takhle nová hvězda debilnosti skopčácké škody verze 1,0 ???? Přefouklý nesmysl za půl mega pro idioty!!!!:-D:-O

qwertz
10. ledna • 17:30

Tak, dokud je to ve fordu, je to motor roku. Jakmile s tím přijde VW, je to debilita, viďte? Na rozdíl od Renaultu a jemu podobných, si ale můžete vybrat 1.0, 1.4, 1.8 a 2.0. A o tom to je.

pacho
10. ledna • 18:12

jasná vec, na rozdiel od VW Ford motory vie vyrábať kvalitné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stan
12. ledna • 11:57

Jediný dobrý motor ve fordu byl 2.5 v STčkách a to si ho museli půjčit od Volva ty hňupe :D

clichy
17. ledna • 19:54

nie nie .... pôvodne je ten motor Volva od Renaulta... na študuj si históriu :)

qwertz
10. ledna • 11:26

lepší výbavu. Jasně. Například vyhřívané čelní sklo že? :-P
Prodloužená záruka 5/150 na Mégane GT vás potom vyjde na vskutku skromných 32tis. Nahradit HW tlačítka dotykáčem je neuvěřitelné hloupé a o spolehlivosti bychom mohli vést dlouhé diskuze (dle zkušeností s renault fleetem). Hlavně že jste nás informoval o vašich preferencích pod článkem o autě, které jak to tak vypadá, vás vůbec nezajímá.

fri
10. ledna • 21:31

Jak jsi přišel na tu nesmyslnou částku? Záruka na Megane je 5/100 zdarma, rozšíření na 5/150 za 3990,-
https://www.renault.cz/content/dam/Renault/CZ/pd... ...

qverty
10. ledna • 12:52

Chybi vam soudnost, jako kazdemu zarytemu skodofkari. Tak klapkam na ocich trikrat zdar! A zkuste i neco jineho, obohatite si svuj zivot... fakt...

Doporučujeme

Články odjinud