Škoda zdražila octavie RS i Scout. Uvnitř ale teď mají lepší výbavu

Tom  |  10. 01. 2017 09:54  |  [194.213.46.xxx]

Předražené,to raději Megana Grandtour za 625.000,-a výbava navíc a pohodlnější a spolehlivější

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 11:26  |  [78.45.123.xxx]

lepší výbavu. Jasně. Například vyhřívané čelní sklo že?
Prodloužená záruka 5/150 na Mégane GT vás potom vyjde na vskutku skromných 32tis. Nahradit HW tlačítka dotykáčem je neuvěřitelné hloupé a o spolehlivosti bychom mohli vést dlouhé diskuze (dle zkušeností s renault fleetem). Hlavně že jste nás informoval o vašich preferencích pod článkem o autě, které jak to tak vypadá, vás vůbec nezajímá.

Odpovědět  |   | 
qverty  |  10. 01. 2017 12:52  |  [37.48.42.xxx]

Chybi vam soudnost, jako kazdemu zarytemu skodofkari. Tak klapkam na ocich trikrat zdar! A zkuste i neco jineho, obohatite si svuj zivot... fakt...

Odpovědět  |   | 
fri  |  10. 01. 2017 21:31  |  [90.176.133.xxx]

Jak jsi přišel na tu nesmyslnou částku? Záruka na Megane je 5/100 zdarma, rozšíření na 5/150 za 3990,-
https://www.renault.cz/content/dam/Renault/CZ/pd... ...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 12:11  |  [78.45.123.xxx]

A místo 2.0TSI 162kW 350Nm dostanete přefoukanou 1.6 TCe 285Nm, tomu se v Renaultu říká výbava navíc? Samozřejmě to bude patřičně žrát, podle spritmonitoru si Mégane řekne v průměru o 1.5L/100 více, jak už to ostatně u downsizovaných vyfoukaných motorů bývá.

Odpovědět  |   | 
Ditmen  |  10. 01. 2017 16:46  |  [94.112.7.xxx]

A co takhle nová hvězda debilnosti skopčácké škody verze 1,0 ???? Přefouklý nesmysl za půl mega pro idioty!!!!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 17:30  |  [78.45.123.xxx]

Tak, dokud je to ve fordu, je to motor roku. Jakmile s tím přijde VW, je to debilita, viďte?

Na rozdíl od Renaultu a jemu podobných, si ale můžete vybrat 1.0, 1.4, 1.8 a 2.0. A o tom to je.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  10. 01. 2017 18:12  |  [188.123.100.xxx]

jasná vec, na rozdiel od VW Ford motory vie vyrábať kvalitné.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  12. 01. 2017 11:57  |  [91.221.212.xxx]

Jediný dobrý motor ve fordu byl 2.5 v STčkách a to si ho museli půjčit od Volva ty hňupe :D

Odpovědět  |   | 
clichy  |  17. 01. 2017 19:54  |  [178.143.180.xxx]

nie nie .... pôvodne je ten motor Volva od Renaulta... na študuj si históriu :)

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 01. 2017 18:03  |  [94.113.114.xxx]

Toto auto (a též i ostatní modely) značky Škoda bude stát přesně tolik peněz, kolik budou ochotni zákazníci zaplatit. Nikdo nikoho nenutí auta značky Škoda kupovat a komu se to nelíbí, má naštěstí díky situaci na trhu s auty možnost výběru a tím i možnost svobodného rozhodování.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  10. 01. 2017 10:04  |  [37.188.159.xxx]

Vošklivější a dražší.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  10. 01. 2017 10:08

HAHA, takže zdražili a dotáhli výbavu, kterou dostanu dávno u jiných. No Octa v "dechtu" na hlínách, co táhna "vocpoda" je vlastně investice. Je to držák. Jako ceny. B-)

Odpovědět  |   | 
Marek  |  12. 01. 2017 12:15  |  [91.221.212.xxx]

Soused prodával Pažouta 407. Kupoval to za skoro 600 tis. po 5 letech dostal 150.000 a byl rád. ZA auto s rokem výroby 2010 a nájezdem 60 tis... za debilní Octávku se stejnými parametry by dostal min. dvojnásobek, takže pokud někdo kupuje auto jen z praktického hlediska (jestli Focus, 407, Megan, Golf atd. je jedno, je to stejná verbeš), je moudré koupit auto, které za 4-5 let prodá s nejnižší ztrátou.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 11:32  |  [78.45.123.xxx]

Místo RS se dá za stejné peníze koupit praktičtější 1.8TSI 4x4 s větší volností volby výbavy. Totéž platí o Scoutu, kterého zmrvili těmi hnusnými šedými plasty, nemožností objednat řazení převodovky pod volant. Ale O3FL je hnusná i tak...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 01. 2017 12:10  |  [94.230.144.xxx]

Oktávka je skvěle řiditelné auto. Pro mě má ovšem jednu nevýhodu a to zásadní. Doslova mizerné sedačky. Uzoučké, špatné boční vedení, nejde se v zatáčkách zapřít zádami, takže se skoro až musím přidržovat volantu, hrbí mi to záda, po pár minutách mě bolí celé tělo (záda i hýždě). Nechci to dramatizovat , ale není to to pravé ořechové. RS by měla pro mě smysl právě kvůli možnosti si připlatit za dobrá sedadla. Ale už to bohužel není moje cenová kategorie. Jinak jí považuji za nadprůměrně dobře postavený vůz.

Zajímalo by mě nějaké srovnání full led, jak dobře svítí. Octavia - Golf - Passat. V Passatu svítí výborně. Jestli je má škoda stejně dobré?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 12:15  |  [78.45.123.xxx]

Ty sedačky z RS se dají koupit i do normální Octavie jako packet dynamic.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  10. 01. 2017 15:15  |  [109.224.92.xxx]

Furt všechno za příplatek, to je ono, ale s těma sedačkama má kolega 100% pravdu, odseděl jsem v oktávkách už milion km, a nic v tom nezměnilo...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 15:44  |  [78.45.123.xxx]

lepší dokonfigurovat si sám, než když vám narvou do auta co nepotřebujete, ale vy to musíte zaplatiti, protože v rámci nižší výbavy zas nedostanete poptávaný motor. A úplně nejlepší je, když vám na přístrojovku narvou hustomegakrutopřísný dotykáč na všechno, takže místo zmáčknutí HW tlačíka čumíte místo na silnici někam do infotainmentu.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 01. 2017 16:32  |  [94.230.144.xxx]

To je tak zmatená věc, že pro někoho výhodou být může, pro někoho ne. Například Fabia. Rozdíl mezi Ambition a Style je 25tis. Pokud člověk chce např. do Ambition automatickou klima a nic víc (což je málo pravděpodobné), stojí ho 30tis. Ne 20, 15, 10tis. Zkrátka ho touto úmyslně přepálenou cenou, která nedává smysl, nutí koupit si celý stupeň výbavy, který pak vypadá, že je levný. Tak k čemu mi je v takových případech možnost konfigurace. U dražších modelů je těchto nevýhodných příkladů znatelně méně.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  10. 01. 2017 18:07  |  [94.113.114.xxx]

Hele qwertz, máš ještě nedodělaný úkol ve vedlejší diskusi předvést se s odpovídající cenově srovnatelnou konfigurací škodovky. Jen abys nezapomněl, "odborníku" a "znalče".

Odpovědět  |   | 
šofér  |  10. 01. 2017 12:11  |  [109.224.92.xxx]

na fotkách to tak vyzerá, uvidíme v reálu, V každém případě bílá je děs! Notabene za příplatek 3000Kč, to jim fakt šibe!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 12:16  |  [78.45.123.xxx]

Bílá byla vždycky za příplatek. Ale když to lidi začali masově kupovat, dali tam příplatek, lidi kupují dál. Přitom ta barva je echt nepraktická.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 12:26  |  [78.45.123.xxx]

fuj. Bílá byla vždycky bez příplatku. Ale pro velký zájem příplatek zaveden

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  10. 01. 2017 16:42  |  [90.183.52.xxx]

A není tam pořád jedna "obyč" bílá zdarma a perleť za příplatek? Protože tak to nedávno bylo...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 17:24  |  [78.45.123.xxx]

obyčejná bílá je už nějakou dobu za příplatek 4000. Bylo to tak populární, že to raději zdražili Ty další bílé jsou ještě dražší. Bez příplatku zůstala jen modrá pacific.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  10. 01. 2017 12:18  |  [85.71.196.xxx]

Bílá teď letí, tak je potřeba podójit.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  10. 01. 2017 12:16  |  [46.135.92.xxx]

Dejte si čehůni pozor na motory, skopčáci podvádí i jinde, až to praskne, bude větší sranda než dieselgate.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  10. 01. 2017 12:20  |  [85.71.196.xxx]

Tak máš jedinečnou možnost být ten první kdo to vypustí do světa.

Odpovědět  |   | 
Terminator3  |  10. 01. 2017 17:16

A kolik ta Oktavka RS teda stojí, jsme se z článku stejně nedozvěděli..

Odpovědět  |   | 
pacho  |  10. 01. 2017 18:20  |  [188.123.100.xxx]

takže "zdraženie sa oplatí"

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  11. 01. 2017 21:00  |  [88.100.59.xxx]

Hm samé vyhřívání, bezklíček,internet a co takhle lepší odhlučnění a lepší materiály v inter., no a snad upravili nějak ta skla ve dveřích, když jsem prvně zavřel dveře s lehce staženým oknem, myslel jsem, že se vysypalo, takže estli to má zase zvýšenou efekt. výroby tj zase něco odlehčili a ubrali tak ani zadarmo natož za víc než to stálo loni

Odpovědět  |   | 
Marek  |  12. 01. 2017 12:05  |  [91.221.212.xxx]

Jsem tak rád, že jsem RS pořídil hned jak se začala prodávat, základní cena 619.000 plus 19% sleva, pěkná maska i světla. Současnou RS bych už nekoupil, nenabízí dobrou cenu ani vzhled...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. Cena začíná na 349 980 Kč

Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. …

Městské SUV se brzy stane jedním ze tří nejprodávanějších vozů této korejské automobilky

21.  9.  2017 | | 5 N/A