Škoda zdražila octavie RS i Scout. Uvnitř ale teď mají lepší výbavu

Základní cena octavie RS se zvýšila o citelných 37 000 Kč, scout má cenovku posazenu výše dokonce o 58 000 korun.
Škoda zdražila octavie RS i Scout. Uvnitř ale teď mají lepší výbavu

Od dnešního dne mají zákazníci automobilky Škoda možnost objednat si modernizované provedení octavie rovněž v provedení RS a Scout. Současně s tím začaly platit nové ceníky, které znamenají, že zájemci o tyto vozy si budou muset připlatit.

Škoda ovšem v tiskové zprávě tvrdí, že zvýšení ceny je opodstatněné, a navíc pro zákazníky výhodné. Například u octavie RS jsou teď údajně v ceně prvky, které mají dohromady hodnotu více než 47 000 Kč. Rozdíl mezi původním a nynějším provedením je přitom jen 37 000.

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Test Škoda Octavia 1.0 TSI: Otázka, na kterou neznáme odpověď

Standardem nyní v octavii RS budou nyní místo dosavadních xenonových hlavních světlometů ty, které jsou kompletně složené z LED, dále se v základní výbavě ocitl dříve příplatkový systém bezklíčkového odemykání a startování (dosud stál 10 000 Kč), nebo přední i zadní parkovací senzory (v minulém ceníku příplatek 17 400 Kč). Navíc má samozřejmě řidič v motoru o deset koňských sil navíc. Připomínáme, že standardní octavie RS má nyní  výkon 169 kW (230 koní), což bylo dříve vyhrazeno pouze pro octavii RS 230.

Klepněte pro větší obrázek

Octavia Scout 2017

O ještě vyšší sumu než v případě octavie RS se navýšila cenovka u varianty Scout. Nová cena činí 759 900 Kč, zatímco dosud se za ní platilo 701 900 Kč. Navýšení 58 000 Kč tuzemské zastoupení Škody zdůvodňuje tím, že teď už v sériové výbavě budou LED přední světla, ambientní osvětlení interiéru, vyhřívaný volant, bezklíčkový vstup a startování a opět parkovací senzory vpředu i vzadu. Škoda toto obohacení výbavy ohodnotila částkou 82 800 Kč.

Tak toto je nová Octavia Scout. Dostala vyhřívaný volant

Tak toto je nová Octavia Scout. Dostala vyhřívaný volant

Stejně jako pro běžné verze vozů octavia a octavia combi budou nyní k dispozici také nové multimediální systémy s  obrazovkou o úhlopříčce 9,2 palce i nové elektronické asistenční systémy. Konkrétně jde o asistenta pro couvání s přívěsem, upozornění na vozy nacházející v souběžném pruhu v takzvaném mrtvém úhlu nebo systém schopný zabrzdit před chodcem.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků