Škoda zahajuje v Bratislavě výrobu malého vozu Citigo

Škoda zahajuje v Bratislavě výrobu malého vozu Citigo

Škoda dnes v Bratislavě zahájila sériovou výrobu nového malého vozu Citigo. Svou sedmou modelovou řadou rozšiřuje česká automobilka nabídku produktů v segmentu malých vozů.

Ještě v letošním roce bude zahájen prodej nového modelu Citigo na domácím českém trhu. Další evropské země budou následovat počátkem léta 2012. Při uvedení na trh bude Citigo v nabídce napřed v třídveřové verzi. Pětidveřová verze bude v nabídce až od roku 2012.

„Citigo je ústředním stavebním kamenem naší Růstové strategie,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Winfried Vahland. „S tímto automobilem zahájíme v Evropě naší modelovou ofenzívu. Otevře nám v Evropě důležitý segment malých vozů a dokonale uplatní naše hodnoty v městském automobilu: vůz je kompaktní a přesto prostorný, hospodárný a současně agilní, atraktivní a vybavený mnoha chytrými detaily. Tento automobil je prostě ‚city clever’.“

Zdroj: Škoda
 

Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Škoda Octavia III 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 105 705 km
Cena: 299 000 Kč
Škoda Octavia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 163 602 km
Cena: 150 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků