Bateri jsou drahé. Mně by stačil dojezd do práce a zpět 60 km. Na tento dojezd by stačily baterie s menší kapacitou a tudíž levnější a lehčí. K tomu záložní spalovací motor s generátorem pro dobíjení. (viz Volvo). Takto by to sloužilo jen jako záloha kdyby došla elektrika. Jak bylo psané v jiných diskusích, motor by mohl pracovat v optimálních podmínkách a tím by srovnal ztráty z přeměn energie. Dovedu si představit, že takto by to mohlo fungovat i na delší cesty, s tím že holt od 60. km pojedu v podstatě na spalovací motor. Ale to by bylo v mém případě tak 2 x do roka. Tak, a už vidím ty mínusy. Já si ovšem uvědomuji, že to někomu vyhovovat může, a někomu ne. Jsem přesvědčen, že by se zákazníci o takové vozidlo našli. Kdo jezdí denně 300 km, tak pro toho to asi nebude. Toho jsem si vědom.
Tak sněte dál.Realita je furt ta že ať je to hybrid takovej nebo makovej. Nebo nabaterky úplně, to auto stejně stojí to co dvě a půl jiného vozu. Tedy 750 000 až cca 1 250 000
Ja vidím problém iba jeden a to je cena. Ak tam zase tresknú 90 000€ alebo podobnú srandu tak kto si to kúpi. No málokto. Tá octavia combi stojí okolo 16 000, ročne dajme tomu 1000€ na benzín tak za koľko rokov by sa vám to vrátilo keby stála elektrika 100€.. no za dlho :D Takže cena najväčší problém, ako u všetkého len si to málokto prizná. Volvo sa mi tiež páči to má dojazd 60km na baterie čisto a cez 1000km na hybrida :) A akceleracia tam je uplne typkovska.. len ta cena to bude zase
problemy su tam dva:a/ ucinnost premeny energieb/ hmotnost:-)
Jaky bude ten zvuk motoru? Bude se dat tlacitkem prepinat mezi TDI a HTP?
Jasně a chiptuningem ti tam přidají 105 a WRCčko.;-)
zily mi to v tomto pripade netrha lebo je to nepouzitelne kym sa nevyriesi cena, dojazd, doba nabijania a zivotnost aku. Dojazdom rozumej aspon 600km (a to naozajstnych 600km a nie tych s priemernou rychlostou 50kmh a vypnutou klimou, svetlami, prehustenymi gumami atd o ktorych sa docitame v marketingovych zvastoch, kde sa samozrejme o vsetkom tomto taktne pomlci, len aby sa mohla hodit na umely ekologicky a recyklovatelny katalogovy paper nic nehovoriaca cifra). No ale na na chatu by to bolo snad dobre. Dolu do dediny, nalozit to az po strechu a sup sup naspat na steker.
Při zoufalých parametrech současných akumulátorů je absence rekuperace podle mě závažným nedostatkem.
Vana byl rychlejší. Bez té rekuperace mi to připadá že to bylo spíchnuto horkou jehlou. Snad to není konečná, a rekuperace bude v brzku následovat.
Rekuperaci dostane až stejný elektromobil s logem VW :-D
Tady se píše, že se brzděním energie vrací.. www.novinky.cz ... Tak nevim, kde je pravda..
Teď nevím jestli jsem poprvé blbě četl nebo autor článek upravil, ale v poslední větě není že se energie "nevrací" ale "navrací". Rozdíl v písmenku je v tomto případě zásadní a rekuperace tedy zřejmě funguje.
Tak blbě se přehlédnout. Kdyby ale napsali že vrací, bylo by to vhodnější.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.