Česká Škoda je známá i díky svým vtipným reklamám, ve kterých excelovala hlavně v prvním desetiletí tohoto tisíciletí. Tento kousek se dá považovat za jeden z vrcholů.
Škoda Yeti byla prvním moderním SUV naší domácí automobilky. Začala se vyrábět v roce 2009 a v roce 2017 byla nahrazena modelem Karoq. Vyráběla se v Kvasinách a mimo jiné šlo o první Škodovku s parkovací kamerou. Poháněly ji zážehové i vznětové spalovací motory a měla možnost pohonu všech kol i automatické převodovky.
Odnesla si i několik ocenění, třeba v roce 2009 ji magazín Top Gear vyznamenal titulem Rodinné auto roku. Následující dva roky ji také vyznamenly anglické magazíny Auto Express a Offroad Magazine. Za 8 let výroby zaparkoval vůz ve více než 630.000 domácnostech a do dnešního dne na nej mnozí nedají dopustit.
Přetočme teď kalendář zpět na začátek, kdy Škoda Yeti potřebovala pořádný marketing. Řada lidí si tento počin možná nevybaví, ale vznikla i naprosto skvělá reklama. V té se v hlavní roli ukáže pořad Pimp my ride, který americká televize MTV vysílala mezi lety 2004 až 2007. V zásadě šlo o to, že zákazník přijel s kusem šrotu a odvezl si nadupanou káru.
Pořad se odehrával v dílně West Coast Customs, pro účely reklamy byl ale přejmenován na Czech Coast Customs. Vrátilo se i původní obsazení včetně amerického rappera, skladatele a moderátora Xzibita (Alvin Nathaniel Joiner).