Škoda Yeti v radikální úpravě: Pětiválec Audi, 517 koní a 1250 kg

6 komentářů

x12345678
7. srpna • 16:02

Nojo, ale proboha proč????

Sysel
8. srpna • 9:40

Protože někoho baví hrát si s auty?

tom
7. srpna • 12:31

A to muze na silnici? Kdyz si vemu, jaky byl problem legalizovat brzdovou sadu pro muj vuz:-), dneska bych ji uz jen namontoval a jezdil, bez zapisu du TP

Sysel
8. srpna • 9:39

V Británii to je o dost lehčí než u nás, tam lze přihlásit i ryzí okruhové speciály.

jednabedna
10. srpna • 13:18

I v Švédsku, Německu, ......, a dokonce i v našem dřivějším byrokratickém vzoru okolo Vídně.
Český úředník a jeho nesmírně rozvinutý smysl pro byrokratické pruzení je v Evropě již docela unikátní, kam se na něj hrabou bruselští diletanti.

k.ik
7. srpna • 9:44

na autoforum.cz je toho o tomto autě více

Doporučujeme

Články odjinud