Škoda Yeti v radikální úpravě: Pětiválec Audi, 517 koní a 1250 kg

Seznam kapitol
  1. Škoda Yeti RS, videa
  2. Škoda Yeti RS: Fotogalerie

Úpravy automobilů mohou být různé. Někdo se spokojí s vylepšeným designem, jiný sáhne alespoň po úpravě řídicí jednotky a někdo to vezme od základu. A přesně to je případ jistého Richarda Foxe, který ve spolupráci se společnostmi John Danby Racing a TTS Roadsport stvořil ze své Škody Yeti hotové monstrum.

Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

Zjednodušeně řečeno se do předfaceliftové Škody Yeti nastěhovala technika z Audi TT RS, což kromě pohonu všech kol znamená hlavně přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru. Ten ale rovnou prošel dalšími úpravami, takže jeho výkon nakonec skončil na hodnotě 517 koní, což je jen tak mimochodem ještě o sedm koní více, než kolik nabídne třeba Mercedes-AMG GT S ze svého osmiválce.

Aby toho nebylo málo, Škoda Yeti prošla také důkladnou dietou. Vše nepotřebné muselo z auta pryč, instalovány byly skořepinové sedačky nebo dokonce plastová okna. Výsledek má hmotnost menší než 1,3 tuny.

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Asi je vám jasné, jak taková Škoda Yeti pojede a hlavně že srovnatelného soupeře jen tak nenajde. Kdyby vám to ale náhodou jasné nebylo, přikládáme hned několik videí jako důkaz. Tohle je zkrátka hodně povedená úprava. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda Yeti RS, videa
  2. Škoda Yeti RS: Fotogalerie
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky