Škoda Yeti v radikální úpravě: Pětiválec Audi, 517 koní a 1250 kg

Seznam kapitol
  1. Škoda Yeti RS, videa
  2. Škoda Yeti RS: Fotogalerie

Úpravy automobilů mohou být různé. Někdo se spokojí s vylepšeným designem, jiný sáhne alespoň po úpravě řídicí jednotky a někdo to vezme od základu. A přesně to je případ jistého Richarda Foxe, který ve spolupráci se společnostmi John Danby Racing a TTS Roadsport stvořil ze své Škody Yeti hotové monstrum.

Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

Zjednodušeně řečeno se do předfaceliftové Škody Yeti nastěhovala technika z Audi TT RS, což kromě pohonu všech kol znamená hlavně přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru. Ten ale rovnou prošel dalšími úpravami, takže jeho výkon nakonec skončil na hodnotě 517 koní, což je jen tak mimochodem ještě o sedm koní více, než kolik nabídne třeba Mercedes-AMG GT S ze svého osmiválce.

Aby toho nebylo málo, Škoda Yeti prošla také důkladnou dietou. Vše nepotřebné muselo z auta pryč, instalovány byly skořepinové sedačky nebo dokonce plastová okna. Výsledek má hmotnost menší než 1,3 tuny.

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Asi je vám jasné, jak taková Škoda Yeti pojede a hlavně že srovnatelného soupeře jen tak nenajde. Kdyby vám to ale náhodou jasné nebylo, přikládáme hned několik videí jako důkaz. Tohle je zkrátka hodně povedená úprava. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda Yeti RS, videa
  2. Škoda Yeti RS: Fotogalerie
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 36 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků