Škoda Yeti v radikální úpravě: Pětiválec Audi, 517 koní a 1250 kg

Seznam kapitol
  1. Škoda Yeti RS, videa
  2. Škoda Yeti RS: Fotogalerie

Úpravy automobilů mohou být různé. Někdo se spokojí s vylepšeným designem, jiný sáhne alespoň po úpravě řídicí jednotky a někdo to vezme od základu. A přesně to je případ jistého Richarda Foxe, který ve spolupráci se společnostmi John Danby Racing a TTS Roadsport stvořil ze své Škody Yeti hotové monstrum.

Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

Zjednodušeně řečeno se do předfaceliftové Škody Yeti nastěhovala technika z Audi TT RS, což kromě pohonu všech kol znamená hlavně přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru. Ten ale rovnou prošel dalšími úpravami, takže jeho výkon nakonec skončil na hodnotě 517 koní, což je jen tak mimochodem ještě o sedm koní více, než kolik nabídne třeba Mercedes-AMG GT S ze svého osmiválce.

Aby toho nebylo málo, Škoda Yeti prošla také důkladnou dietou. Vše nepotřebné muselo z auta pryč, instalovány byly skořepinové sedačky nebo dokonce plastová okna. Výsledek má hmotnost menší než 1,3 tuny.

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Asi je vám jasné, jak taková Škoda Yeti pojede a hlavně že srovnatelného soupeře jen tak nenajde. Kdyby vám to ale náhodou jasné nebylo, přikládáme hned několik videí jako důkaz. Tohle je zkrátka hodně povedená úprava. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda Yeti RS, videa
  2. Škoda Yeti RS: Fotogalerie
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků