Škoda Yeti v radikální úpravě: Pětiválec Audi, 517 koní a 1250 kg

Škoda Yeti v radikální úpravě: Pětiválec Audi, 517 koní a 1250 kg
Seznam kapitol
  1. Škoda Yeti RS, videa
  2. Škoda Yeti RS: Fotogalerie

Úpravy automobilů mohou být různé. Někdo se spokojí s vylepšeným designem, jiný sáhne alespoň po úpravě řídicí jednotky a někdo to vezme od základu. A přesně to je případ jistého Richarda Foxe, který ve spolupráci se společnostmi John Danby Racing a TTS Roadsport stvořil ze své Škody Yeti hotové monstrum.

Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

Zjednodušeně řečeno se do předfaceliftové Škody Yeti nastěhovala technika z Audi TT RS, což kromě pohonu všech kol znamená hlavně přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru. Ten ale rovnou prošel dalšími úpravami, takže jeho výkon nakonec skončil na hodnotě 517 koní, což je jen tak mimochodem ještě o sedm koní více, než kolik nabídne třeba Mercedes-AMG GT S ze svého osmiválce.

Aby toho nebylo málo, Škoda Yeti prošla také důkladnou dietou. Vše nepotřebné muselo z auta pryč, instalovány byly skořepinové sedačky nebo dokonce plastová okna. Výsledek má hmotnost menší než 1,3 tuny.

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Asi je vám jasné, jak taková Škoda Yeti pojede a hlavně že srovnatelného soupeře jen tak nenajde. Kdyby vám to ale náhodou jasné nebylo, přikládáme hned několik videí jako důkaz. Tohle je zkrátka hodně povedená úprava. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda Yeti RS, videa
  2. Škoda Yeti RS: Fotogalerie
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků