Škoda Yeti v radikální úpravě: Pětiválec Audi, 517 koní a 1250 kg

Seznam kapitol
  1. Škoda Yeti RS, videa
  2. Škoda Yeti RS: Fotogalerie

Úpravy automobilů mohou být různé. Někdo se spokojí s vylepšeným designem, jiný sáhne alespoň po úpravě řídicí jednotky a někdo to vezme od základu. A přesně to je případ jistého Richarda Foxe, který ve spolupráci se společnostmi John Danby Racing a TTS Roadsport stvořil ze své Škody Yeti hotové monstrum.

Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

Škoda Octavia RS TDI: Jak se projeví výkon zvýšený na 215 koní?

Zjednodušeně řečeno se do předfaceliftové Škody Yeti nastěhovala technika z Audi TT RS, což kromě pohonu všech kol znamená hlavně přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru. Ten ale rovnou prošel dalšími úpravami, takže jeho výkon nakonec skončil na hodnotě 517 koní, což je jen tak mimochodem ještě o sedm koní více, než kolik nabídne třeba Mercedes-AMG GT S ze svého osmiválce.

Aby toho nebylo málo, Škoda Yeti prošla také důkladnou dietou. Vše nepotřebné muselo z auta pryč, instalovány byly skořepinové sedačky nebo dokonce plastová okna. Výsledek má hmotnost menší než 1,3 tuny.

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Další Lada prošla radikálním tuningem. Výsledek? 400 koní

Asi je vám jasné, jak taková Škoda Yeti pojede a hlavně že srovnatelného soupeře jen tak nenajde. Kdyby vám to ale náhodou jasné nebylo, přikládáme hned několik videí jako důkaz. Tohle je zkrátka hodně povedená úprava. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Škoda Yeti RS, videa
  2. Škoda Yeti RS: Fotogalerie
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků