Škoda je svébytnou značkou patřící pod koncernová křídla VW. Je to umocněno už například tím, že má vlastní vývoj a všechny typy proto byly navrženy v Čechách. Jediné, co používá v rámci koncernové strategie jsou společné podlahové plošiny a motorizace. Tento systém nevyužívá jen koncern VW, ale i celá řada jiných (Renault, Nisan, Dacia, Fiat, Alfa Romeo, Lancia..., atd.). Pro mne je svým způsobem spíše smutné paradoxně to, že automobilka VW vděčí za svoji dnešní existenci naší automobilce Tatra. 1) Ferdinand Porsche se učil u Hanse Ledwinky. 2) Podílel se na vývoji a stavbě prototypu Tatra V 570, jehož a i jiné firemní tatrovácké dokumentace byly za války na příkaz Hitlera vyvezeny do Německa, aby posloužili, jako základ pro lidové vozidlo později nazývané VW Beetle !!! Že tomu tak opravdu bylo potvrdili i v tak prestižním pořadu, jako je Top Gear !!!
A nebýt komunistické éry, která zdevastovala všechny hodnoty, vytvořené za první republiky, bylo by to všechno jinak.
Nemužu nesouhlasit... Ke všemu se znás stal poté národ traktoristů.
No České traktory jsou ve světě pojem. I když i tady byla výroba zachráněna ze zahraničí konkrétně ze Slovenska společností HTC holding http://www.htc-holding.sk/sk/Dcerske-spolocnosti.html... A Škodovka ve své době vyráběla traktorové tahače jedny z nejlepších a nejmodernějších v evropě http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0T_180... http://www.nasetraktory.eu/forum/viewtopic.php... Byla to Škoda v Liberci pozdější LIAZ
nejsou a nebyly, dovoz po východním bloku, protože si nic jiného v rámci RVHP dovolit tamní státní podniky nemohly, nemá nic společného s kvalitou produkce
České traktory se vyváželi a vyvážejí do celého světa jak na východ tak na západ. Tedy rozhodně ne jen do zemí RVHP USA, Irsko, Polsko, Rusko, Chorvatsko, Maďarsko, Řecko, Velká Británie, Francie, Slovinsko, Holandsko, SRN, Norsko, Kanada, Brazílie, Itálie, Finsko, Švédsko, Španělsko, Dánsko, Island, Švýcarsko, Guinea, Kypr, Makedonie, Venezuela, Lotyšsko Angola, Turecko, Slovensko, Dánsko, Nový zéland, Irak.......Ale i do mnoha ostatních států celého světa. V mnoha těchto státech jsou kluby Zetor. Škodovka svým traktorovým tahačem předběhla západní producenty traktorových tahačů o pěknou řádku let.
zase teorie založené na informacích z Rudého práva, nebo lži tradované v komoušských rodinkách, to co je dnes čínský šunt byl na západě šunk z ČSSR, kvalita naší produkce se zhoršovala jak jsem se vzdalovali od první republiky, na konci 80' byly naše traktory nejlevnější a nejhorší alternativa na západním trhu, 90% produkce bylo umístěno do zemí RVHP nebo spřátelené diktatury (tzv. východní trh), takže jak jsem psal výše na naší produkci nebylo nic obdivuhodného, je to jasně patrné po 89, když se rozpadly "východní" trhy o Zetory neměl skoro nikdo zájem
I v Čechách na Moravě i na Slovensku byli a jsou schopní lidé a vyráběli a vyrábějí se kvalitní výrobky.Víš ty vůbec kdy přišla Škodovka s traktorovým tahačem a kdy s tím přišli další výrobci třeba JCB s Fastracem. Pokud jde o Zetory zajeď si třeba do Finska a zeptej se jejich majitelů jak snášejí krutou severskou zimu. https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch... Nebo na Novém Zélanduhttps://www.youtube.com/watch... Nebo v USAhttps://www.youtube.com/watch... Všechno podle tebe zajisté státy RVHP že :-D:-D:-D:-D:-D:-D
klídek fanatiku, psal jsem 90%, přeji Zetoru, aby vyráběl co nejlepší výrobky a co nejlépe prodával, ale zájem o traktory Zetor je velmi malý, za minulý rok vyrobili (ne prodali) 4470 traktorů, to nesvědčí o vámi vychvalované úrovni, je zbytečné si něco nalhávat, např. v 1988 Zetor měl krizi ve výrobě díky obrovské nekvalitě a poruchovosti (odcházely vodní čerpadla a hydraulika), traktory měly tolik poruch, že velká část vývozu na západ byla odběrateli stornována a skoro veškerá výroba šla na "východní trhy" (pro méně chápavé, to není jen RVHP), a to je přesně to co jsem psal, exportem na "východní trhy" není nic chválihodného, tam jsme exporotvali jen v rámic plánovaného hospodářství a ne díky kvalitě PS: pokud nemáte kamarády a nemáte si s kým probírat vaše teorie, prosím, neobtěžujte mne, na takové úrovni, primitivních výkřiků, nehodlám diskutovat
Tak taky Petříčku obtěžuješ především ty. Chápu správně že jsi neúspěšný chudáček, který se po revoluci vrátil do ČR aby zde lidem otravoval život dokazoval jim jak to tady dělali nebo dělají špatně.??? B-]Neustále tady totiž píšeš jak jsme byli a jsme ve všem špatní. Jak byli naše potraviny špatné přitom jsme byli v jejich výrobě plně soběstační a jejich kvalita byla daleko vyšší než dnes. To samé píšes o strojírenském průmyslu a o jiných výrobcích, které se v ČR vyráběli nebo vyrábějí.Pokud jde o Zetor pořád je na solidní úrovni a získává nová teritoria na, které vyváží a to i ty , která neuvážením rozhodnutím jistých lidí těsně po revoluci ztratil.Pravděpodobně mu nepřeješ úspěch tak asi jako dalším Českým výrobcům, ale to je jen tvůj problém. Takže Petříčku.....Jestli to dobře chápu tak když od nás na východ leží Nový Zéland tak tím vlastně myslíš tento na zemědělskou techniku velmi náročný trh.Nebo že by to bylo USA.Země je kulatá tak se vlastně dá říct že.....:-D:-D:-D
soběstačnost v minimálním a nedostatkovém sortimentu za vyšší ceny než dnes není nic chvályhodného, potraviny byly násobně méně kvalitní jak dokazuje testování na ČZU (s deklarovanou normou neměly nic společného, vše se rozkradlo), co tam máte dál zase za nedomyšlené teorie..., k osobním urážkám nemám potřebu se vyjadřovat, vy mne urazit nemůžete PS: máte tam na vás málo smajlíků
Petříčku žádné teorie neuvádím pouze fakta. A to že potraviny byli v mnoha případech lepší to je bez depat, ale ty možná pokládáš za kvalitní potraviny vyrobené třeba ze separátu nebo že by to byli ty jež mají místo masa soju a nebo že by to bylo vepřové maso ve vlastní šťávě bez kousku masa.Inu když ti to chutná.
Souhlasim s karlemantoninem pane Petre uz me taky pekne s.... s tema vasema recma
,,Pan Petr" si tu hraje na chytrýho a při tom to bude asi pěkný ...
Karle Antoníne, proč sem vkládáte komentáře pod jinými IP adresami? Nezdá se vám to trochu ubohé? U jedné jste to nezvládl, pod nick Lojza jste psal pod svým skutečným jménem Karel Antonín zde: http://www.autorevue.cz/tagaz-aquila-ruske-kupe-v... ...
A jak to podle Vás provádím můžete to prosím ozřejmit.
Vždyť jste byl usvědčen z toho, že to děláte.
Z čeho jsem byl prosím Vás usvědčen? Z čeho tak dovozujete? Že mám začátek IP adresy stejný jako tisíce dalších.To jsem zřejmě i tento uživatel internetuskupo2skupo2 Město: BenešovIP:88.100.41.xxxOffline 4/1551E-ton Vector ST VXL-300http://www.quadmania.cz/forum-detail/... LennyOwlLennyOwl 1/1027 VinařiceHonda CBR 600FIP:88.100.41....http://www.motorkari.cz/forum-detail/... Jste směšný. Pokud něco chcete napište mi na moji adresu karelantonin@meta.ua jinak tady nezepleveljte diskusi svými směšnými výlevy. Diskuse je totiž určena autům a ne na to aby jste si zde honil svoje ego.
Od tématu auto jste uhnul první. Tak to příště nedělejte. Víte je nepravdopodobné, že někdo s tek podobnou adresou jako je ta vaše by se objevi za několik minut v diskusi, která již není skoro navštěvována, ve stejném stylu psaní, se stejnými znaky primitivního hulváta. Nevím o co se vůbec snažíte, průměrně vzdělaný člověk ví jak se připojovat přes rozličné IPa, diskuse o dokazování je jen potvrzením toho, že to děláte.
Tak jak se to dělá můžete nám to ozřejmit. Opravdu Vás nechápu. Kam míříte. Pokud jste tedy alespoň průměrně vzdělaný člověk můžete mně případně dalším čtenářům vysvětlit jak se to dělá.Víte nařknout někoho je jednoduché, ale dokázat je to složité.Takže pokud mi chcete něco zdělit napište to na můj email karelantonin@meta.ua aby jste tady nezeplevolal diskusi svými výlevy.Sem už prosím nepište. Nechme tuto diskusi autum.
To je fakt dobrej .... on si mysli ze jsem Karelantonin . Hodte na nej granat.
Stačí si všímat nejen těch nejlevnějších potravin, v obchodech se prodávají potraviny nejvyšší kvality, o kterých se nám za komunistů ani nesnilo, ono to chce nekupovat škunku za 10,- (tolik stála šunka i za komančů), ale koupit například šunku od kosti za 20,-, ale i ty dnešní nejlevnější potraviny neobsahují to co velká část těch za komunistů: DDT, fenoly, dusičnany, bifenyly, rtuť, mykotoxiny, kyselinu sírovou, NPK, olovo, PCB.Víte separát, sojová mouka, čokoládová náhražka z velbloudího mléka, velká část E atd., nejsou zdraví nijak škodlivé, mnohdy právě naopak, ale to byste musel o problematice něco vědět a ne jen zase tupě teoretizovat. PS: Toto není potravinářský web, prosím, pokud na to máte, věnujte se automobilovým tématům.
Tak o potravinářství by jste semozřejmě musel něco vědět což se zatím neprokázalo.¨A máte pravdu není to potravinářský web věnujme se tématu pro nějž je určen tedy automobilismu.
Bejvávalo. Dnes už to nekoupí ani český jezeda. I když já osobně si pořád myslím, že na poli je lepší Zetor s přiožralým Bohoušem, než John Deer, řízený GPS.
Přiznám se, Yeti pro mne není nijak zajímavé auto, ale když jsem shládl tento test, získal si moje uznání: http://auto.sme.sk/c/6564026/test-skode-yeti... ...
správne znie automobilka vokswagen ,výrobna Skody spúšťa výrobu v Cineautomobilka Skoda de jure neexistuje!:-D
Koukni do obchodního rejstříku a pak machruj
Nehnevajte sa, ale mne výrobňa Shangai Volkswagen vážne nepripomína názvom Škodu...B-]
A automobilky Porsche, Bently, Lamborghiny, Land Rover, Jaguar, Rolls Royce a mnoho dalších také de jure neexistují? K dokonalosti vám v příspěvku chybí ještě, že jí vlastní cizáci a už u nás nění nic naše.
To nic, Pišta má problémy s rozlišováním brandname a akcionáře. Jsou to sice dva naprosto nesouvisející pojmy, ale pro něho jedno a to samé.
Tyhle zakomplexovany pindy od nekterych, nastesti zdaleka ne vsech, slovaku mam opravdu nejradeji. A kdyz uz jsme u toho... kouknete na vlastnickou strukturu automobilek... Kolik znacek vy podle vas neexistovalo.
Se Slováky to nesouvisí. I Česko je plné pitomců.
To ja vim ale zrovna v tomhle jsou vetsinou ti "nejchytrejsi" z SKmam tam cast rodiny a kamarady tak pisu ze zkusenosti.
Myslím si, že tento XXL Yeti by si svojich kupcov našiel aj v Európe. Podľa mňa by zákazníci akceptovali príplatok do/okolo 1.000 €.
To s polovicni cenou je naprosty nesmysl. Ceny aut v Cine jsou 85-110% cen v EU
Ne. Dovážená Yeti v Číně začíná na 300 000 juanů a ta, která se bude vyrábět tam, by měla startovat někde na 180 000 juanů.
Pane Duchoňi, to co jste napsal, je pěkná pitomost. Neznáte kurz yuanu? Takové chyby by se Vám stávat neměly a dvojnásob byste je neměl obhajovat. Chybujeme všichni, ale JE NA MÍSTĚ OMLUVA.
Šebelo, známá firmo, a za co bych se vám jako měl omlouvat tentokrát? Za vaši neschopnost pochopit psaný text...? V posledním odstavci článku jsem jasně napsal "ceny tam mají být v porovnání s aktuálními, z Evropy dováženými vozy Yeti takřka poloviční", což jsem pak dokumentoval v diskusi relacemi 300 000 vs. 180 000 RMB. S Yeti prodávanými v Evropě jsem nic neporovnával! Ale pevně doufám, že se vám alespoň trochu ulevilo... Já očekávám vaši omluvu za oslovení "Duchoňi", to jsem ještě neviděl...
Pane Duchoni tak jsem si dal práci a koukl jsem se na vaši komunikaci s panem Petrem Šebelou. Nevím za co jste na něj tak nabroušený. Nikde nepoužívá vulgarismů, to že je z Vašich chyb naštvaný a po zásluze Vám to dává peprněji sežrat si plně zasloužíte. Osobně obdivuji jeho znalosti a postřeh a nedivím se jeho rozčilení nad novinářem, který by měl být profesionál a není.
Pane Petře, vaši omluvu přijímám. A já se omlouvám vám za svoji poněkud podrážděnou a nediplomatickou reakci, v níž jsem toho řekl více, než bylo adekvátní situaci. Přiznávám, neovládl jsem se. Věřím, že mě chápete a že moji omluvu přijmete.
Když v restauracích vaří kuchaři, kteří to neumí, v policejních uniformách chodí exoti, kteří do nich nepatří, na úřadech a v parlamentu sedí joudové, kteří by měli spíš zametat ulice, za volanty kamionů a autobusů sedí lidé, kteří patří spíše do kravína, proč byste v naší jedinečné republice chtěl od novináře, aby rozuměl své práci?
Ten ráj na zemi se jmenuje Česko.
Presne tak. Kazdej na vlastni praci drbe, ale v hospodach a na internetovych diskusich presne vi, jak by meli svoji praci delat ostatni...
Omlouám se Vám, zmátl mne komentář předemnou. Pane Duchoni velmi mne udivuje váš styl odpovědi. Vystupujete tu za firmu, nejste diskutér. Prosím, když vás nenaučili profesionálnímu chování k zákazníkům, tak se příště více ovládejte. Podle mé neveřejné IP si můžete zjistit, že nejsem žádný Šebela.
Clo.... Importovaný Superb stojí taky skoro 2x tolik, co smontovaný v Šanghaji.
tací novináři jsou neštěstí, oni převeznou informace z nějaké tiskové zprávy a dělají chytré, to není odbornost, raději by se neměli vyjadřovat k věcem, kterým nerozumí, je to ostuda, takto jsem se dohadoval s pisálkem, který mi tvrdil, že v USA auto stojí úváděnou cenu v katalogu a žádná místní daň se k tomu nepřipočítává
180000RMB je cca 570 000Kč. To není polovina ceny v CZ, ale 100% zdejší ceny. Za 570 tis. v CZ koupíte 1,8TSI 4X4 s navigací, tempomatem a xenony. V současné době je cena stejného vozu v Číně kolem 950 000Kč. Jinak řečeno: tamní výrobou se dostanou na ceny srovnatelné s EU z dnešních téměř dvojnásobných.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.