Škoda Yeti v Číně dostala o 60 mm prodloužený rozvor náprav

Automobilka Škoda Auto spouští výrobu svého modelu Yeti v Číně. S ohledem na místní zvyklosti dostane výhradně zážehové motory a prodloužený rozvor.

Premiéra faceliftu modelu Škoda Yeti poněkud rozhýbala ospalou náladou počátku srpna. Prototypy nové Škody Yeti pilně hoblovaly silnice již od jara a ve finále došlo především k úpravám zevnějšku, jež přinesly verze Urban/Outdoor a odstranění typických kulatých mlhovek kombinovaných s denním svícením. Rozšířena byla také nabídka standardní a příplatkové elektronické výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti bude pro čínské soudruhy vyráběna s prodlouženým rozvorem náprav

V Číně byla Škoda Yeti ve své původní podobě představena teprve nedávno jako importovaný doplněk tamní modelové nabídky značky Škoda. V místní koncernové továrně Shanghai Volkswagen však nyní dokončují přípravy na náběh výroby modelu Škoda Yeti pro čínské zákazníky, který již ale bude vycházet z aktuální, faceliftované podoby.

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Nejvýznamnější novinkou této verze Škody Yeti bude na 2 638 mm prodloužený rozvor náprav, což je o 60 mm více než u provedení, jež známe z našich silnic. Čínská Škoda Yeti má být 4 275 mm dlouhá, 1 793 mm široká a 1 682 mm vysoká. Pokud byste chtěli tyto parametry srovnat s evropským Yeti, máte smůlu: jak už je u škodovky obvyklé, technické údaje nenajdete ani na stránkách Škoda Auto, ani v tiskových zprávách. Takže se spokojíme s konstatováním, že čínská Yeti bude prostě delší než ta „naše“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výrobu řady Yeti v Číně zajistí továrna Shanghai Volkswagen

V Číně se bude Škoda Yeti vyrábět pouze se zážehovými čtyřválci 1,4 TSI a 1,8 TSI a ceny tam mají být v porovnání s aktuálními, z Evropy dováženými vozy Yeti takřka poloviční.

Zdroj: China Car Times 

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků