Škoda Yeti v Číně dostala o 60 mm prodloužený rozvor náprav

Automobilka Škoda Auto spouští výrobu svého modelu Yeti v Číně. S ohledem na místní zvyklosti dostane výhradně zážehové motory a prodloužený rozvor.

Premiéra faceliftu modelu Škoda Yeti poněkud rozhýbala ospalou náladou počátku srpna. Prototypy nové Škody Yeti pilně hoblovaly silnice již od jara a ve finále došlo především k úpravám zevnějšku, jež přinesly verze Urban/Outdoor a odstranění typických kulatých mlhovek kombinovaných s denním svícením. Rozšířena byla také nabídka standardní a příplatkové elektronické výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti bude pro čínské soudruhy vyráběna s prodlouženým rozvorem náprav

V Číně byla Škoda Yeti ve své původní podobě představena teprve nedávno jako importovaný doplněk tamní modelové nabídky značky Škoda. V místní koncernové továrně Shanghai Volkswagen však nyní dokončují přípravy na náběh výroby modelu Škoda Yeti pro čínské zákazníky, který již ale bude vycházet z aktuální, faceliftované podoby.

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Nejvýznamnější novinkou této verze Škody Yeti bude na 2 638 mm prodloužený rozvor náprav, což je o 60 mm více než u provedení, jež známe z našich silnic. Čínská Škoda Yeti má být 4 275 mm dlouhá, 1 793 mm široká a 1 682 mm vysoká. Pokud byste chtěli tyto parametry srovnat s evropským Yeti, máte smůlu: jak už je u škodovky obvyklé, technické údaje nenajdete ani na stránkách Škoda Auto, ani v tiskových zprávách. Takže se spokojíme s konstatováním, že čínská Yeti bude prostě delší než ta „naše“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výrobu řady Yeti v Číně zajistí továrna Shanghai Volkswagen

V Číně se bude Škoda Yeti vyrábět pouze se zážehovými čtyřválci 1,4 TSI a 1,8 TSI a ceny tam mají být v porovnání s aktuálními, z Evropy dováženými vozy Yeti takřka poloviční.

Zdroj: China Car Times 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků