Škoda Yeti v Číně dostala o 60 mm prodloužený rozvor náprav

Automobilka Škoda Auto spouští výrobu svého modelu Yeti v Číně. S ohledem na místní zvyklosti dostane výhradně zážehové motory a prodloužený rozvor.

Premiéra faceliftu modelu Škoda Yeti poněkud rozhýbala ospalou náladou počátku srpna. Prototypy nové Škody Yeti pilně hoblovaly silnice již od jara a ve finále došlo především k úpravám zevnějšku, jež přinesly verze Urban/Outdoor a odstranění typických kulatých mlhovek kombinovaných s denním svícením. Rozšířena byla také nabídka standardní a příplatkové elektronické výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti bude pro čínské soudruhy vyráběna s prodlouženým rozvorem náprav

V Číně byla Škoda Yeti ve své původní podobě představena teprve nedávno jako importovaný doplněk tamní modelové nabídky značky Škoda. V místní koncernové továrně Shanghai Volkswagen však nyní dokončují přípravy na náběh výroby modelu Škoda Yeti pro čínské zákazníky, který již ale bude vycházet z aktuální, faceliftované podoby.

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Nejvýznamnější novinkou této verze Škody Yeti bude na 2 638 mm prodloužený rozvor náprav, což je o 60 mm více než u provedení, jež známe z našich silnic. Čínská Škoda Yeti má být 4 275 mm dlouhá, 1 793 mm široká a 1 682 mm vysoká. Pokud byste chtěli tyto parametry srovnat s evropským Yeti, máte smůlu: jak už je u škodovky obvyklé, technické údaje nenajdete ani na stránkách Škoda Auto, ani v tiskových zprávách. Takže se spokojíme s konstatováním, že čínská Yeti bude prostě delší než ta „naše“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výrobu řady Yeti v Číně zajistí továrna Shanghai Volkswagen

V Číně se bude Škoda Yeti vyrábět pouze se zážehovými čtyřválci 1,4 TSI a 1,8 TSI a ceny tam mají být v porovnání s aktuálními, z Evropy dováženými vozy Yeti takřka poloviční.

Zdroj: China Car Times 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků