Škoda Yeti v Číně dostala o 60 mm prodloužený rozvor náprav

Automobilka Škoda Auto spouští výrobu svého modelu Yeti v Číně. S ohledem na místní zvyklosti dostane výhradně zážehové motory a prodloužený rozvor.

Premiéra faceliftu modelu Škoda Yeti poněkud rozhýbala ospalou náladou počátku srpna. Prototypy nové Škody Yeti pilně hoblovaly silnice již od jara a ve finále došlo především k úpravám zevnějšku, jež přinesly verze Urban/Outdoor a odstranění typických kulatých mlhovek kombinovaných s denním svícením. Rozšířena byla také nabídka standardní a příplatkové elektronické výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti bude pro čínské soudruhy vyráběna s prodlouženým rozvorem náprav

V Číně byla Škoda Yeti ve své původní podobě představena teprve nedávno jako importovaný doplněk tamní modelové nabídky značky Škoda. V místní koncernové továrně Shanghai Volkswagen však nyní dokončují přípravy na náběh výroby modelu Škoda Yeti pro čínské zákazníky, který již ale bude vycházet z aktuální, faceliftované podoby.

Design | SUV | Škoda | Škoda Yeti

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Nejvýznamnější novinkou této verze Škody Yeti bude na 2 638 mm prodloužený rozvor náprav, což je o 60 mm více než u provedení, jež známe z našich silnic. Čínská Škoda Yeti má být 4 275 mm dlouhá, 1 793 mm široká a 1 682 mm vysoká. Pokud byste chtěli tyto parametry srovnat s evropským Yeti, máte smůlu: jak už je u škodovky obvyklé, technické údaje nenajdete ani na stránkách Škoda Auto, ani v tiskových zprávách. Takže se spokojíme s konstatováním, že čínská Yeti bude prostě delší než ta „naše“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výrobu řady Yeti v Číně zajistí továrna Shanghai Volkswagen

V Číně se bude Škoda Yeti vyrábět pouze se zážehovými čtyřválci 1,4 TSI a 1,8 TSI a ceny tam mají být v porovnání s aktuálními, z Evropy dováženými vozy Yeti takřka poloviční.

Zdroj: China Car Times 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků