Škoda Yeti v Číně dostala o 60 mm prodloužený rozvor náprav

Automobilka Škoda Auto spouští výrobu svého modelu Yeti v Číně. S ohledem na místní zvyklosti dostane výhradně zážehové motory a prodloužený rozvor.

Premiéra faceliftu modelu Škoda Yeti poněkud rozhýbala ospalou náladou počátku srpna. Prototypy nové Škody Yeti pilně hoblovaly silnice již od jara a ve finále došlo především k úpravám zevnějšku, jež přinesly verze Urban/Outdoor a odstranění typických kulatých mlhovek kombinovaných s denním svícením. Rozšířena byla také nabídka standardní a příplatkové elektronické výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti bude pro čínské soudruhy vyráběna s prodlouženým rozvorem náprav

V Číně byla Škoda Yeti ve své původní podobě představena teprve nedávno jako importovaný doplněk tamní modelové nabídky značky Škoda. V místní koncernové továrně Shanghai Volkswagen však nyní dokončují přípravy na náběh výroby modelu Škoda Yeti pro čínské zákazníky, který již ale bude vycházet z aktuální, faceliftované podoby.

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Škoda Yeti 2014: facelift předčasně odhalen (aktualizováno)

Nejvýznamnější novinkou této verze Škody Yeti bude na 2 638 mm prodloužený rozvor náprav, což je o 60 mm více než u provedení, jež známe z našich silnic. Čínská Škoda Yeti má být 4 275 mm dlouhá, 1 793 mm široká a 1 682 mm vysoká. Pokud byste chtěli tyto parametry srovnat s evropským Yeti, máte smůlu: jak už je u škodovky obvyklé, technické údaje nenajdete ani na stránkách Škoda Auto, ani v tiskových zprávách. Takže se spokojíme s konstatováním, že čínská Yeti bude prostě delší než ta „naše“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výrobu řady Yeti v Číně zajistí továrna Shanghai Volkswagen

V Číně se bude Škoda Yeti vyrábět pouze se zážehovými čtyřválci 1,4 TSI a 1,8 TSI a ceny tam mají být v porovnání s aktuálními, z Evropy dováženými vozy Yeti takřka poloviční.

Zdroj: China Car Times 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků