Škoda Yeti Trumf: Nový základ stojí 399.900 Kč, příplatků je pomálu

Škoda Yeti Trumf: Nový základ stojí 399.900 Kč, příplatků je pomálu

Škoda Yeti si kroutí poslední měsíce ve výrobě a netrpělivě očekává nástupce. Ten by se měl ukázat za rok na frankfurtském autosalonu, stávající generace ale ještě neřekla poslední slovo. Od 16. září lze objednávat akční výbavu Trumf, která střídá dosavadní základ Active. Ještě v dubnu letošního roku vycházela Škoda Yeti 1.2 TSI/81 kW Active na 384.900 Kč, Trumf není o moc dražší.

Yeti Trumf nemá v nabídce kompletní plejádu motorů. Chybí silnější čtrnáctistovka TSI/110 kW a shodně výkonný dvoulitrový turbodiesel. Nejlevnější alternativu představuje dvanáctistovka TSI s jednaosmdesáti kilowatty za 399.900 Kč, za převodovku DSG se připlácí 40.000 Kč. Čtrnáctistovka TSI/92 kW stojí 442.900 Kč, dvoulitrové TDI/81 kW je ještě o 30.000 Kč dražší. To je vše, více motorů už není.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Výbava Trumf je ve srovnání s aktuálně druhou nejnižší linií Ambition ochuzena například o hlavové a kolení airbagy (v základu jsou jenom čelní a boční vpředu), vyjíždí na šestnáctipalcových kolech s velkoplošnými kryty, ve verzi Outdoor, která je se všemi motory o 20.000 Kč dražší než Yeti, dostanete například Sunset, vyhřívaná přední sedadla, vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla, ostřikovače světlometů, paket pro špatné cesty nebo tažné zařízení.

Škoda Fabia Trumf za 250 tisíc  

Škoda Fabia Trumf za 250 tisíc  

Bez rozdílu verze je dále ve standardu palubní počítač MFA, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka či centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Pokud pomineme pakety mobility a předplacený servis, lze si u Yetiho Trumf připlatit pouze za dva prvky – metalízu (14.700 Kč) a paket Trumf Plus (13.000 Kč, obsahuje například bluetooth, alarm, Safe systém a rezervní kolo).

Škoda investuje v Číně přes dvě miliardy eur do výroby SUV

Škoda investuje v Číně přes dvě miliardy eur do výroby SUV

Není to poprvé, co Škoda Auto uvedla linii Trumf. Objevila se s koncem výroby Felicie a zahrnovala například tónovaná okna, přípravu pro rádio nebo hezčí velkoplošné kryty kol. U modelu Yeti se Trumf objevil už v září 2012 (bylo na výběr mezi úrovněmi Trumf Active a Trumf Ambition).

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 117 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků