Škoda Yeti Trumf: Nový základ stojí 399.900 Kč, příplatků je pomálu

Škoda Yeti Trumf: Nový základ stojí 399.900 Kč, příplatků je pomálu

Škoda Yeti si kroutí poslední měsíce ve výrobě a netrpělivě očekává nástupce. Ten by se měl ukázat za rok na frankfurtském autosalonu, stávající generace ale ještě neřekla poslední slovo. Od 16. září lze objednávat akční výbavu Trumf, která střídá dosavadní základ Active. Ještě v dubnu letošního roku vycházela Škoda Yeti 1.2 TSI/81 kW Active na 384.900 Kč, Trumf není o moc dražší.

Yeti Trumf nemá v nabídce kompletní plejádu motorů. Chybí silnější čtrnáctistovka TSI/110 kW a shodně výkonný dvoulitrový turbodiesel. Nejlevnější alternativu představuje dvanáctistovka TSI s jednaosmdesáti kilowatty za 399.900 Kč, za převodovku DSG se připlácí 40.000 Kč. Čtrnáctistovka TSI/92 kW stojí 442.900 Kč, dvoulitrové TDI/81 kW je ještě o 30.000 Kč dražší. To je vše, více motorů už není.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Výbava Trumf je ve srovnání s aktuálně druhou nejnižší linií Ambition ochuzena například o hlavové a kolení airbagy (v základu jsou jenom čelní a boční vpředu), vyjíždí na šestnáctipalcových kolech s velkoplošnými kryty, ve verzi Outdoor, která je se všemi motory o 20.000 Kč dražší než Yeti, dostanete například Sunset, vyhřívaná přední sedadla, vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla, ostřikovače světlometů, paket pro špatné cesty nebo tažné zařízení.

Škoda Fabia Trumf za 250 tisíc  

Škoda Fabia Trumf za 250 tisíc  

Bez rozdílu verze je dále ve standardu palubní počítač MFA, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka či centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Pokud pomineme pakety mobility a předplacený servis, lze si u Yetiho Trumf připlatit pouze za dva prvky – metalízu (14.700 Kč) a paket Trumf Plus (13.000 Kč, obsahuje například bluetooth, alarm, Safe systém a rezervní kolo).

Škoda investuje v Číně přes dvě miliardy eur do výroby SUV

Škoda investuje v Číně přes dvě miliardy eur do výroby SUV

Není to poprvé, co Škoda Auto uvedla linii Trumf. Objevila se s koncem výroby Felicie a zahrnovala například tónovaná okna, přípravu pro rádio nebo hezčí velkoplošné kryty kol. U modelu Yeti se Trumf objevil už v září 2012 (bylo na výběr mezi úrovněmi Trumf Active a Trumf Ambition).

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků