Martin Kuřítka
11. března 2024 • 21:11

Škoda, že se nevyráběl dvoumístný Yeti pickup. Měl prodloužený rozvor, aby se na ložnou plochu vlezla paleta. Prototyp existuje, typ je homologovaný, stačilo začít vyrábět.

brk77
11. března 2024 • 14:03

Tu korozi dveří bych zkusil řešit se Škodovkou. Moje Yetina bude mít letos 9 let. Loni mi na osmiletém autě vyměnili dvoje dveře s korozí na záruku. Podmínkou akorát bylo jezdit na předepsaný servis do autorizáku, což pořád dělám. Ve Škodovce si asi myslí, že na korozí dveří má vliv, kdo v tom autě mění motorový olej, ale tak co už. :)

Václav Herda
11. března 2024 • 11:29

Clanek je polovicaty pane autore. Kdyz uz se ptate "jaka je to ojetina", co zhodnotit slaba mista jednotlivych motorizaci ci prevodovek? Ci alespon doporucit nejaky zazehovy a vznetovy a neopak nedoporucit?

Doporučujeme

Články odjinud