Škoda Yeti sama sebe ničí a moc se do ní nevejde, i tak si drží cenu. Měla premiéru před 15 lety

5 komentářů (5 nových)

Jiří Sova
5. května • 9:54

Zdravím, už nějakou dobu se snažím najít ojeté auto, které by bylo i v nějaké slušnějším stavu. Myslíte si, že se vyplatí ještě přemýšlet o pořízení auta ze zahraničí?

Danovo
12. května • 8:51

Auta ze zahraničí už se moc nevyplatí, a to hlavně z toho důvodu, že jakmile přejedete hranice, tak automaticky přijdete o veškerou záruku. Proto bych spíš než auto ze zahraničí doporučoval se podívat po jetém autě u nás z většího autobazaru. Můžete tak vybrat prověřené auto za pěkné peníze. Mám auto koupené z autobazaru AAA auto a jezdím s ním denně x desítek kilometrů spokojeně.

Martin Kuřítka
11. března • 21:11

Škoda, že se nevyráběl dvoumístný Yeti pickup. Měl prodloužený rozvor, aby se na ložnou plochu vlezla paleta. Prototyp existuje, typ je homologovaný, stačilo začít vyrábět.

brk77
11. března • 14:03

Tu korozi dveří bych zkusil řešit se Škodovkou. Moje Yetina bude mít letos 9 let. Loni mi na osmiletém autě vyměnili dvoje dveře s korozí na záruku. Podmínkou akorát bylo jezdit na předepsaný servis do autorizáku, což pořád dělám. Ve Škodovce si asi myslí, že na korozí dveří má vliv, kdo v tom autě mění motorový olej, ale tak co už. :)

Václav Herda
11. března • 11:29

Clanek je polovicaty pane autore. Kdyz uz se ptate "jaka je to ojetina", co zhodnotit slaba mista jednotlivych motorizaci ci prevodovek? Ci alespon doporucit nejaky zazehovy a vznetovy a neopak nedoporucit?

Doporučujeme

Články odjinud