Škoda Yeti půjde možná do výroby

20 komentářů

Mulder
7. března • 10:48

Podivejte se na chlupace z boku a potom na Hondu HR-V. A pak reknete v cem se lisi A jak se HR-V prodava ? STRASNE No ale je fakt, ze 600 a 450 je trochu rozdil ... ))

John
4. března • 23:45

Pane Broza, umel byste Vy, anebo fotograf, ktery v Zeneve byl odhadnou velikost zavazadloveho prostoru teto studie? Ja to odhaduji na asi 300 litru (do vysky oken). Pokud ma studie telku kolem 4m, tak by klidne mohla existovat varianta Combi s delkou 4,2 metru (jako Fabia Combi).

Petr Broža
5. března • 23:37

Podařilo se mi zjistit přesnou délku: 3820 mm, rozvor 2465 mm; zavazadelník tedy určitě nebude mít 300 l, spíš tak 250-270 l.

jozef
7. března • 10:15

ja ten kufor vidim este mensi, podla toho co som videl na Prime, tak sa mi nezda ze by tam vosli 4 ruksaky.
Yeti mi pripada to ako 'uletene' auto pre max 2 'uletenych' pubertakov, ale z hornych 10 tisic. Pochybujem, ze ta hracka bude lacna.

Bart
4. března • 13:54

Je na tom aute alespon jeden designersky prvek, ktery by nebyl ukraden jinde?
 

JiVi
4. března • 12:58

pokud bude Yeti 4x4 a za rozumnou cenu . jdu do nej .. je to fakt pekny auticko ...

Dusan
4. března • 12:14

Co chteji proboha na jiz dnes zcela oholene Fabii holit kdyz uz tam po uvedeni Junioru vubec nic nezbylo? Pevna nestahovaci okna? 10" kola? Pevne sedacky z novoduru (polstarek pod zadek za priplatek)? Jednovalec?

rool50
4. března • 12:43

Líp by udělali, kdyby místo oholené Fábie začali dělat malé normálně vybavené auta jako v Kolíně s cenou kolem 200 tis. Co se týče Yeti, bylo by fajn kdyby se začalo vyrábět. Ale záleží na ceně.

JK
4. března • 14:04

A v Kolíně dělají auta v ceně kolem 200.000,-Kč? Proberte se 8.500,-€ je poněkud více.

TT
4. března • 14:13

Ne. To prave vim. Narazim tim prave na to, zda-li se takove auto da vubec za 200TKc postavit.

TT
4. března • 13:41

ty bys takovy auto chtel ?  2+nakup a za 200TKc?  co te na takovem aute pritahuje, to by me zajimalo?  soucasna nabidka ti nestaci, ze chces mit jeste od Skodovky?  btw. ty z Kolina jsou ale drazsi

rool50
4. března • 19:06

A co by mě mělo přitahovat na oškubaném Juniorovi? Na ježdění do práce, na nákupy, pro bezdětné nebo s odrostlými dětmi apod. jsou malé auta lepší, nízká cena, nízké náklady, všude zaparkuju. Kvůli jedné cestě za rok na dovolenou nebudu kupovat velké auto nebo kombíka. Současná nabídka v této kategorii je ubohá, jsou jen pětidvéřáky, u tak malých aut nelogické a mají i další muchy. V Kolíně to právě s cenou přepískly, jinak by byli super. A že se nedá auto za ty prachy vyrobit Panda, Matiz, Picanto apod. začínají s cenou kolem 200 tis. Ale je to jen můj názor, nikomu ho nevnucuji

Petr Broža
4. března • 12:50

V diskusi u staršího článku se objevilo, že pohon 4x4 je připraven a cena by měla být okolo 450 tisíc. Zdroj autor příspěvu neuvádí. V článku na AMS je pak uváděna cena pod 20 tisíc eur a datum výroby přelom roku 2007/8.

Likso
4. března • 12:59

Za takovou malou plechovku 450 litrů? Vždyť je to menší než fabia a blíží se to délkou Matizu. To už raději Pandu 4x4 v plné palbě včetně automatické klimy kterou můžu mít hned a ještě ušetřím 50 litrů.

Petr Broža
4. března • 13:18

Právěže to auto je větší než Fabia, ne o moc, ale je; má kolem čtyř metrů, je širší a vyšší. Má to být crossover někde mezi malými vozy a nižší střední třídou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
TT
4. března • 13:31

pan Broza, kolikrat Vam mam jeste opakovat, ze jablka a hrusky se nemaji davat dohromady  ale jinak to chapu, lide lacni po informacich a ty jim je treba dat...

Petr Broža
4. března • 13:49

Ale dají, oboji chutná dobře

TT
4. března • 14:10

no, to je otazka pro chcete pak "varit". Ale jinak beru jako pozitivni, ze pisete tolik o Skodovce, jednu dobu jsem Vas podezrival, ze jste si na ni zasedl....(tenhle pozitivni informacni mischung je vynikajici;))) zdravim

TT
4. března • 13:31

pan Broza, kolikrat Vam mam jeste opakovat, ze jablka a hrusky se nemaji davat dohromady  ale jinak to chapu, lide lacni po informacich a ty jim je treba dat...

ITTI
4. března • 12:28

Řekl bych, že je to problém Škodovky a ne náš.Důvody : 1/nejsme akcionáři, 2/ to auto se nebude prodávat v ČR. Možná je férovější napsat: Nenávidím Škodu, nenávidím Škodu, vadí mi, vadí mi,...atd. miliónkrát...

Doporučujeme

Články odjinud