Škoda Yeti pomalu nabíhá do výroby

69 komentářů

Jan Šablatura
29. ledna • 21:34

Mám takový pocit,že to auto je okoukané,aniž by ještě bylo na trhu. Škoda jej jako koncept uvedla v roce 2004 a už i předtím se o tomto autu mluvilo. Nepoužívala žádné kricí názvy ani nic podobného,dokonce od začátku používala poměrně hodně prvků, které se mají objevit i v sériové podobě. Od roku 2004 uběhlo 5 let- za tu dobu začala upadat samotná třída SUV a toto auto ji z toho nevytáhne. SUV byla v módě v době,kdy jste měli na výběr z Toyoty,Subaru,Land Rover,BMW a Mercedesu. V době,kdy SUV dělá i Peugeot a Renault(!), je pozdě uvádět jej na trh.
Kdyby šlo Yetti tak v roce 2005,2006, byl by to hit.

kokotskejslovak
2. února • 2:42

fajn ze si hrdy, dufam ze si hrdy aj na to ako ti ide gramatika tvojho rodneho jazyka;-)

jjj
7. února • 0:43

Pocujte studenti, uz tu prestante rypat do ludi ktori prispievaju vecne a slusne nazory, hoc s gramatickymi chybami.
Nikdy neviete ako ta gramatika pojde vam napriklad po dvadsiatich rokoch od ukoncenia skoly.
Napiste napriklad slusnu opravu, ale neurazajte tu prosim inych prispievajusich za taketo gramaticke chyby. Prispevky na internete su v tomto ospravedlnitelne.Ja vsak viem, ked vas v skole za to pri kazdej prilezitosti ucitel opravi, chyta vas to robit tiez. No len najdite si iny priestor. :-/

Brouk
29. ledna • 18:24

Dovolil bych si poopravit druhou vetu clanku: Spolu se Superbem v provedení kombi to bude největší sračka mladoboleslavské Škodovky pro letošní rok.

:-O
29. ledna • 20:31

Hlavne ze keby bol Yeti od Fiatu, a bol v nom aj dvojvalcovy motor, sli by ste sa tu z neho vsetci od radosti p*srat... Akonahle je na kapote okridleny sip, cechacek uz vie, ze to bude zle... Typische Tschechische mentalitaet...

praktik
30. ledna • 0:34

neee ...aj jako zamestnanec skodovky a cech sem na skodovku hrdy.....hlavne je myslim ted dulezite ze sde skodovka neboji uvadet nove modeli...prpotoze to by ji v kryzi nepomohlo......take cesi..budte cesi a fandete nam...kdyby ste vedeli jakou kontrolou kvality musi auto ve skodovce projit....a do jakeho detailiu jsou ty dili promyslene...samozrejme se chyby najdou..ale beru skodovku jako velice kvaltini automobilku..ve ktere je kvalita na prvnim miste..to mi verte..i prez to ze se ted bojim o misto jsem hrdej na to ze tam pracuju....

Shimi
30. ledna • 16:21

Wau, napsat slova jako sde, modeli, kryzi, díli, přez, tak to už chce hodně velkou odvahu. Nic proti, každý se někdy spletem, ale co je moc to je moc. Jestli je vás tam takových víc, tak to se potom nedivím, že je Škodovka tam kde je.

Brouk
30. ledna • 17:26

:-D:-D:-D:-D ... svata pravda

Majk
29. ledna • 23:22

Bejt Jety od Fiatu a s dvouválcem, tak jim na to taky hodím bobek. Ani ne tak kvůli tomu Fiatu, ale spíš kvůli tomu dvouválci v rádobyoff-roadu. I když... Ani tak nic nemám proti dvouválcům, (musejí ale býti na trochu lehčím stroji), než bachraté sv-ni, co se tváří, jako že zvládne všechno, ale po druhém průjezdu horším terénem tomu upadne kolo pro mizernou dimenzaci součástek...P.S. Poslední větou sis odpověděl, odkud že to teda ten okřídlený šíp je. Nemám nic proti tomu, co je české (opravdu ČESKÉ) a to mám rád(bohužel už toho je hooodně málo), ale to, co se tváří jako české, ale je to parodie od skopců... Neee, díky.

Shimi
29. ledna • 18:43

:-D yeeees

Ricardo
29. ledna • 16:56

Tak to je dost hrubá neznalost na motoritické novináře. Takovou hloupost bych nečekal ani v MfDnes B-]

Fifunčík
29. ledna • 11:43

V ktoromkolvek segmente je verzia 4x4 najdrahšia . U nás sa dosť množia Suzuki Sx4 .
Popri Fiate Sedici takýto segment je stále bez konkurencie . Yeti , ak bude 4x4 - bude cenovo bežne nedostupný . A bez 4x4 nepoužitelný . Takže perspektíva -o- bodov . A dizajnovo tiež
-o- bodov . Okrem O II sú škody škaredé autá . ;-)

Zdenek Dostal
29. ledna • 12:13

Ceny jeste nesjou stanoveny, takze nevim, z ceho vychazis. To je jako kdyz se u konceptu probira, jaky to ma jizdni vlastnosti, kdyz v tom jeste nikdo nesedel. A hodnoceni designu je taky docela odvazne, protoze to je desne subjektivni. Pokud bys napsal, me se nelibi, tak to beru, ale takhle si urcite pripadas jako pan zemekoule, co o vsem rozhoduje, vid?

zzzzz
29. ledna • 12:32

tys videl rozumne ocenenou skodu v posledni dobe? Skode fandim ale co dela s cr/sk trhem je k smichu, a doufam ze ji konkurence ztresta...

Radek Ondrášík
29. ledna • 13:50

No i Octavia po zmenach je nyni zajimava. Napr. O2 Laurin a Klement, 1,8 TSI DSG nebo 4x4. Komplet vybava (vyber ze dvou kuzi), komplet elektrika, komplet bezpecnost, opravdu pouzitelna navigace a hafo dalsiho a cenikove nejakych 740tisic. Od toho odectete nyni stabilni Skoda slevu 10-12% a dostanete se na nejakch 650tis. Coz je na auto s danym motorem a vykonem a automatem, pripadne 4x4 v plne vybave cena vice nez rozumna.Ano, daji se koupit i jina auta na trhu za podobnou cenu, treba Laguna III, ale na druhou stranu to neni u te Skody nic extra draheho.

zzzzz
29. ledna • 14:25

no desing skody poslednich let se mi libi, (i kdyz treba u fabie II zalezi imho na barve jestli je to normalni auto nebo maly tank :) ... ale OII fl - to je u mne prototyp cinana :)ja na to koukam spis z opacne strany, tu slevu cca 10% u jine znacky nedostanu? a treba kdyz vytahnu neco jako HTP (pro jistotu upozornuju ze mi nejde o pocet valcu) - jasne 99% cilove skupiny to proste staci, to beru. Ale proc si mam za stejnou cenu kupovat mene - u jine znacky bude nejspis motor lepsi. A zaplatim stejne. Takze neco je spatne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
29. ledna • 14:38

Hovořím o tom, že i ta "předražená" Škoda je nyní cenově úplně jinde. Samozřejmě, že se dají koupit věci levněji i dráž. Je to o preferencích. Proč by měla být Škoda nejlevnější, jaký je k tomu důvod? Prodává vozy, tak prostě je cena v pořádku. Otázkou také je, co dostanu jinde. Pokud půjdeme do extrému, tak v oblasti výbav bude Škoda hledat konkurenci jenom těžko. Má tolik věcí o kterých se jiným může jenom zdát, nebo případně budou k dostání, ale za šílené peníze.A zrovna u mnou zmíněné verze LaK 1,8TSI bude hledat jak v oblasti výbavy, tak v oblasti motoru, tak v oblasti ceny v nižší střední konkurenci velmi těžko.A zbytek jsou jenom nekonečné diskuse bez konce o tom, co je lepší a co je horší. Výsledek to nemá, ale lidé se dokážou v diskusi pomalu zabít, zda je motor A lepší, než motor B. Žádné měřítko na to neexistuje a každý si bude obhajovat to svoje. A úplně na závěr. Máte doma jenom věci, které jsou v dané výbavě a parametrech nejevnější? Co třeba mobil. Spočítejte si co využíváte za funkce a řekněte si, zda by se nedal koupit mobil se stejnými funkcenim levněji. Co televize? Co počítač?

Zelí
29. ledna • 14:43

Neuvažuji o mobilu za půl mega. Auto je cenou přece jenom jinde.

Radek Ondrášík
29. ledna • 15:01

To já chápu, že je zde cenový rozdíl, ale prostě pokud ušetřím všude, je úspora ještě větší. Prostě ne každý si kupuje vždy to nejlevnější z podobné nabídky. Někomu se to auto líbí a zaplatí si více, někdo auta neřeší, je to pro něj krabice na přemisťování, tak si koupí něco levnější.
Ono je obecně problém hledat obsah pojmu "to je lepší auto" nebo "to je lepší motor" apod. Ve finále se dají maximálně zhodnotit nějaké údaje a zbytek je o pocitech.

Zelí
29. ledna • 15:45

Auto je nebezpečné zboží, člověku v něm reálně hrozí smrt. To užíváním mobilu, televize a jiných spotřebáků nehrozí. Proto je důkladné rozvažování, co si člověk pořídí řádově jinak důležité. Pokud si koupí hrůza bednu SUV (v tomto případě YETI) pak v hraniční situaci ze silnice vyletí, ale pokud si koupí silniční auto (v tomto případě O2) má větší šanci, že se na silnici se udrží. Pravdou je, že každý nakonec zaklepe na nebeskou bránu, jenom je škoda tam být zbytečně moc brzo.

DaewooMaster
29. ledna • 16:01

Ona každá věc může být v určité situaci nebezpečná až smrtelná... Co když Ti třeba ta zmíněná TV spadne na hlavu? ;-) U mobilu se zase dlouho spekuluje, jestli jeho záření způsobuje rakovinu apod. :-| Takže s používáním slůvek jako "nikdy" a "nic" raději opatrně, všechno je totiž relativní... :-)

MadMack
29. ledna • 15:10

Já bych řekl, že právě ty pocity a emoce jsou hlavním hnacím motorem a tady záleží na prodejci, jestli dokáže ty emoce vzbudit.
Teď jsem četl v diskusi o Laguně III, že máš týden Laguny a to je přesně ono :-)

Zdenek Dostal
29. ledna • 15:20

Ano, ale tyto emoce jsou stale jenom moje a jsou neprenosne na ostani. Takze kazdemu se libi neco jineho, kazdemu vyhovuje neco jineho. Ale porad to bude individualni. A nemuzu to brat ani jako fakt a ani to nemuzu vnucovat nikomu jinemu. Nebo muzu, ale pak to spise vypovida neco o me, nez o tech kolem me...

Zdenek Dostal
29. ledna • 12:47

Videl. Treba SupII. OII fl taky nema nezajimavy ceny. A navic, za cenikovy ceny se nikdy nekupuje:-D

praktik
29. ledna • 11:51

si jen kokotskej slovak..hlavne ze se do vseho montujete...

Slovak
29. ledna • 11:53

No myslim, ze tvoja registracia je tymto tu ukoncena. ;)

praktik
30. ledna • 0:24

slovak no..sami sliny keci...:-Dto ste celi vy..sami keci..inak se omlouvam vsem ctenarum ale nemam rad chytry slovaky.....takovych uz sem si uzil dost....

mates
29. ledna • 11:51

Suzuki SX4 je mozna vzhledove pekny, ale diesel co do nej davaj je tragedie, neuveritelne hlucnej a pripadas si v tom z pohledu motoru jako v traktoru... mame ho jako sluzebnia z jejich dieselu jsem vylecen...

Martin
29. ledna • 11:29

Pokud umim spravne cist, tak je rozvor 2465mm. viz http://www.skoda-auto.com/moss-cze/model/concepts/yeti/discover.htm

Zdenek Dostal
29. ledna • 10:19

Prvni clanek, ktery je spravne. Vsude jinde pisou, ze je yeti postaven na platforme fabie II a ze je to jen upraveny roomster. Cemuz v teto diskuzi podlehl i Roman. Pravda je platforma s OII

praktik
29. ledna • 11:50

delam v automobilce v Kvasinach..a musim rict ze je to pekny auto..uvidite sami. par detailu od vsech fotek se zmenilo ale rozhodne mu neubralo na krase..a jako spravny zamestnanec drzim pesti at se nam ta nova kara chytne

Kvasinak
1. února • 11:50

A kde?svařovna montáž či lakovna??

Praktik
1. února • 15:05

jak jinak neš montáž:-))třeba se známe

xxxyyy
29. ledna • 11:11

Pouze je tam drobná nepřesnost - rozvor platformy OII je 2570mm a RO 2617mm. Těžko budou stavět na platformu s menším rozvorem náprav automobil větší než RO, když je navíc u SUV třeba co nejvíce zkrátit převisy karoserie pro dosažení rozumných nájezdových úhlů. Tady se pan redaktor zřejmě maličko uťal.:-D

Zdenek Dostal
29. ledna • 12:00

Jde o napravnice, rozvor nemusi byt stejny. Nebo snad ma SupII stejnej rozvor jako OII, ikdyz ma stejne napravnice?

xxxyyy
29. ledna • 13:46

"Yeti by měl stanout na podlahové plošině současné Octavie, takže bude větší než Roomster" konstatování drobné nepřesnosti bylo vztaženo k této větě, pokud v ní vidíte něco o nápravnicích pak já tedy ne. U podlahové plošiny předpokládám zachovaný rozvor a upravené převisy.

petr
29. ledna • 14:29

Rozvor nemusí být vůbec zachován, viz. následující příklady:Honda Civic 5D - rozvor 2.620 mm
Honda Civic sedan - rozvor 2.700 mmOpel Vectra sedan - rozvor 2.700 mm
Opel Vectra kombi - rozvor 2.830 mm

Zdenek Dostal
29. ledna • 14:04

Muze a nemusi, podlahova plosina, co je to za vyraz? Nevidim duvod, proc by nemohl byt rozvor jiny. A napravnice jsou soucasti platformy, nebo spise jeji zaklad, na ktery se teprve stavi kastle. A vetsi nez roomster byt muze, protoze roomster bude urcite uzsi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xxxyyy
29. ledna • 16:16

A mohl by mít taky o milimetr větší zrcátka....a.... Máš pravdu... Bude teda větší...když tak moc chceš. Uvidíme až bude jezdit.

Zdenek Dostal
29. ledna • 16:45

Ja jsem v nem totiz uz sedel, vis? Takze v mem pripade to neni pouze teoreticka akademicka debata:-D

xxxyyy
30. ledna • 8:25

To máš kliku, taky bych chtěl, nezbývá než Ti věřit...;-)

Radek Ondrášík
29. ledna • 14:24

Zaklad je "platforma" na te se stavi ruzne vozy. Platfoma je pouze jakysi system na kterem se stavi a ktery se upravuje. Platforma se pak ruzne zmeni. Dva vozy na jedne platforme mohou byt radikalne jine - ruzne rozvory, rozchody, pohony (predni, zadni, 4x4..) apod. Proste pouzita platforma nic nerika.Takze auto s rozovrem 2,5 metru a prednim nahonem muze byt na stejne platforme jako auto s rozorem 2,7 metru a nahonem 4x4.

MadMack
29. ledna • 10:28

A ted jde jeste o cenu - jestli tomu nasadi podobnou cenu jako OII 4x4 tak potes koste :-)

Radek Ondrášík
29. ledna • 11:13

K Octavii 4x4. Ta cena taková klidně může být. A proč? Jednoduše proto, že 4x4 v nižší střední je relativně raritou. A zákazník má tuze malé možnosti, jak v tomto segmentu najít tento systém pohonu. Takže kdo chce/potřebuje 4kolku této velikosti a nechce SUV, tak ještě rád sáhne po té O2.

Zelí
29. ledna • 13:36

Zakopaný pes tkví v tom, že já nechápu někoho, kdo si koupí identické 4x4 jako zparchantělý traktor typu SUV, když může mít totéž jako auto O2. Obzvláště pokud tam nechají shodnou cenu. Toho ...... bych rád poznal.

MadMack
29. ledna • 12:42

Tim jsem chtel rict, ze by cena mela byt nizsi nez O2 kombi 4x4, protoze si myslim, ze za stejny penize pujde O2 lip na odbyt. Ale treba se pletu :-)

Teddy
29. ledna • 11:37

No, tento system pohonu (t.j. predna pohanana, plus obcas spojkou pripojit zadnu napravu, bez diferencialu), to je naozaj rarita. V tomto segmente sa tazko hlada. Ono otazka je, ci vobec stoji za to hladat zrovna tento system, alebo radsej plnohodnotny pohon na vsetky kolesa...

Radek Ondrášík
29. ledna • 13:24

Teddy: dovolím si oponovat. Octavia je full time 4 kolka. Non stop ji jde na zadní kola část točivého momentu. Takže "občasné" připojení je vcelku irelevantní.A co se týká výtek k haldexu, pak je pro 99,9% případů, které běžný řidič potká naprosto dostačující, felxibilní a schopný. Trvalý pohon je více méně pro běžné ježdění zbytečné. Samozřejmě jsou situace, kdy bude trvalý pohon lepší, ale ruku na srdce, s běžným haldexem se dá zvládnout 90% off roadových tratí a to je dostatečné. Dostatečně pomůže, když je třeba.Podívejte se třeba na videa na youtube, co haldexy zvldánou.A hned dodám - ano, jsou tam demonstrativní videa, kde haldex nezvládne to, co trvalý náhon, taky ho ale nikdo nestaví nad úroveň typického full time systému.A v neposlední řadě, kolik těch vozů v nižší střední třídě má ten full time náhon? Impreza a dále?

Zdenek Dostal
29. ledna • 12:08

A spise bych rekl, ze dneska je rarita potkat potkat pohon se stredovym diferencialem a zadnim diferencialem. Krom tridy off road. A i tam je spousta aut, co maji priraditelny pohon bez stredoveho diffu - frontera, terranoII. Takze s tou raritou bych byl opatrnej

Zdenek Dostal
29. ledna • 12:05

Zalezi na vyuziti, pro je lepsi auto s dobrym vnitrnim prostorem, co me nezruinuje spotrebou na silnici. A kdyz zastavim na zasnezene silnici v kopci, protoze nekomu prestal jet jednohrab, tak se bez problemu zase rozjedu. A to je prave to, na co se vyuziva vetsina SUV a 4x4 combi. Jo a ktera automobilka pouziva v nizsi stredni a ve stredni plnohodnotnj pohon? Subaru, audi alfa 159, jaguar a? Ostatni jsou haldexy a funguji. A stejne jako se subarsti branej videu, ze laguna gt neni lepsi nez impreza, tak rikam, ze videa s ukazkami toho jak je subaru lepsi nez haldex jsou zavadejici, protoze 99% aut se do takove situace nikdy nedostane a na zasnezene silnici se to rozjede vsechno stejne

°°
29. ledna • 8:48

Škoda Yeti pomalu nabíhá do výroby, KIA Soul jde do prodeje ;-)

tomx
29. ledna • 10:09

tak jestli bude Yeti na podvozku Octavie, tak ten prcek Soul asi konkurence nebiude...hmmm
navíc je to celkem hnus

ktr33
29. ledna • 12:41

No kamarád co už vněm několikrát seděl tak tvrdí, že je uvnitř méně místa jak v roomstru...má asi 185cm a když si upravý sedačku, tak prý si dozadu nikdo nesedne(něco jako Fabia)....

vašekk
29. ledna • 10:36

KIA Soul: základní model Base s motorem 1.6 CVVT přijde na 299 980 Kč, už v základu nechybí 8 airbagů, ESP, vestavěné audio s CD, MP3 a USB elektrická okna vpředu, centrální zamykání a celodenní svícení, záruka na Soul činí 5 let. Soul má rozvor náprav 2550 mm, Octavia má 2578 mm, tak se těšme na reklamní slogan "Yeti versus Soul: O palec výše". Situace ve Škodovce připomíná Volkswagen kolem roku 1970, tehdy měli jediný nosný model - brouka - naštěstí přišel pan Piech a s ním Golf. No Octavia škodovce ještě nějakou dobu vydrží a držme jim palce.

bingo
29. ledna • 15:42

RAV4 ma rozvor jen 2560 mm, ta je predpokladam proti Soulu uz uple v.... :-D

Skyline
29. ledna • 10:22

Celkem hnus bude i Yeti, pokud to bude vypadat jak ta obluda, co byla v Brne na autosalonu.

mates
29. ledna • 8:11

uvidime jestli to bude dalsi krok stranou jako se to povedlo u roomstera jehoz prodejni vysledky sou zalostny, neni o nej zajem... nejsem si jist jestli v soucasne fazi vyrazneho ekonomickeho utlumu u nehoz stale neni jasne zda se neprohloubi jako treba v japonsku si mohou automobilky dovolit prozkoumavani novych vod s nejistym vysledkem.... kazdopadne drzim palce

Liborus
29. ledna • 22:08

No, každopádně Skode drzim taky palce...
Jen mam obavu, ze myslenkove pochody pana sefdesignera Kabane vedou Skodu opravdu spatny smerem. Podivam li se na na Fabii, Roomster tam me napada prirovnani s VW uvnitr a Korea pred deseti lety napovrchu. Docela jsem se tesil na novou starou Octavii, bouhuzel se zaradila vedle nahore dvou jiz jmenovanych...Mix ostrych hran s nenavazujicimi korejskymi oblinami....
Snad Yety bude jedina Skoda, na kterou se jeste bude dat koukat...Uvidime...

Kvasinak
29. ledna • 22:55

Až na to že pan Kaban na Fabii ani Roomsteru nedelal

LOL
29. ledna • 8:33

uvidíme - pokud to bude dostatečně prostorné a průchodnost terénem bude dobrá, tak docela věřím tomu, že se to i ujme.jinak o plování proti všeobecnému proudu hovoří celá kapitola z konkurenčních střetů, pokud je to dobře zvládnuto a produkt je kvalitní a za dobrou cenu, lze tak získat velké trhy..

Roman
29. ledna • 8:49

Myslim ze to bude lehce upraveny Roomster to auto nebude nijak odolne do terenu vsechno si tam dojebes a vylet te bude stat hodne spis to bude rodinne auto se kterym dojedes po klouzave ceste na chatu nechapu jak muzu brat do huby slovo terenni nerikam ze dneska neni takovy trend vypadat drsne a hovno umet :-/

Janek
29. ledna • 16:08

snad se podaří tě příjemně překvapit. Každopádně upravený roomster to není.

Radek Ondrášík
29. ledna • 9:15

Holt malé SUV. Žádné SUV není odolné do terénu. Tedy trochu Vitara díky integrovanému rámu, ale jinak nic z běžné produkce SUV vozů není vhodné do terénu.

Radkuv oponent ;)
29. ledna • 11:44

Ale, ale Radku... ;) Testoval jsem Tiguana v Spanelsku v terenu kde by se nestydil ani Landcruiser, Pajero, nebo Wrangler (Rubicon). Potucky, skaly, drsnarna... Testoval jsem Forestera v Alpach kde jsem myslel, ze tam bych neprejel ani s Hummrem... testoval jsem XC60 v Norsku... VSECHNY tri lehke SUV to delali bez PROBLEMU ! Cili alespon u techto 3 SUV si dovolim rict, ze to JSOU auta do terenu a ne jenom na prasne cesty. ;)
Jo, tedkom zrovna jezdim Forestera Diesel a by ses divil jake ukoly musi hoch zvladat. ;) Neseru se s nim.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
29. ledna • 12:48

Jak už odpověděli kolegové předemnou. Nepleťe si pojem "odolnost" a "schopnost". Mechanická odolnost je u SUV mizerná, v tom si nebudeme nic nalhávat. měkký podvozek, subtilní nápravy apod. nejsou určeny do terénu, proto to jsou také SUV. Holt off roady jsou v tomto ohledu stavěny úplně jinak.A schopnosti vozů jsou v drtivé většině případů limitovány řidičem, ne strojem. Ty běžné SUV toho zvládnou opravdu hodně, ale zase mají také sve limity. Tiguan je pěkný, ale bohužel bez uzávěrek, redukce, odpojitelných stabilizátoru (tedy malé křížení) apod. proti pravým off roadům opravdu moc nezládnou. Výjezd skal apod. zvládají v trial závodech i upravené Škody 120.

Janek
29. ledna • 16:09

:-)) máte docela výdrž, ale pěkná odpověď. H.

Zdenek Dostal
29. ledna • 11:58

Tak ono neco jineho je testovat a neco jineho najet s tim autem a timhle stylem 200t km

Radkuv oponent ;)
29. ledna • 12:06

Vono ty auta ani nejsou urceni na 100% nebo 90% jizdy v terenu. :) Jenom oponuji, ze to neni vhodny do terenu. Je.

Zdenek Dostal
29. ledna • 12:10

Ale jo, na tom se shodnem. Jen myslim, ze puvodni myslenka byla, ze kdyz s tim budes v tom terenu casto, tak to auto zhuntujes. Na obcasnou vypravu vedle silnice to urco je

Doporučujeme

Články odjinud