Škoda Yeti pomalu nabíhá do výroby

Takřka pět let starý koncept Škoda Yeti zřejmě na své atraktivitě nepozbyl a krize v automobilovém průmyslu se jej nedotkne. Spolu se Superbem v provedení kombi to bude nejvýznamnější novinka mladoboleslavské Škodovky pro letošní rok a rozšíří počet modelových řad na pět. Oproti očekávání se Yetiho v Ženevě ještě nedočkáme, ale sériové provedení bude oficiálně představeno na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. Právě tam studie Yeti v roce 2004 slavila svoji premiéru, rok nato se na stejném místě představila ve své otevřené variantě a v roce 2005 se ještě stačila předvést svému domácímu publiku na autosalonu v Brně.

Představitelům automobilky Škoda Auto tím utekl před pěti lety slibovaný termín uvedení páté modelové řady o rok. Yeti by měl stanout na podlahové plošině současné Octavie, takže bude větší než Roomster a bude k dispozici i s pohonem všech kol. Vyrábět se bude v Kvasinách, kde již nyní kusově vznikají první exempláře, jež by měly být shodné s finální, sériovou verzí. Takže se již můžeme těšit, jestli z fabriky uniknou první snímky...

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků