Škoda Yeti pick-up byla krásná a mohla se vyrábět. Cestu jí zkřížily plány koncernu VW a příchod Amaroku

33 komentářů

Radomír
3. ledna • 10:15

Opravdu povedené auto , takový východní GMS . Škoda , že co se povedlo nešlo do výroby a naopak . 😂

Antonín
2. ledna • 19:54

Za mě docela hezké a praktické auto, škoda ho.

brk77
2. ledna • 11:49

Za mě praktické auto, které by si své zákazníky určitě našlo. Na druhou stranu Yeti bylo první SUV škodovky, i když podle techničáku kombi, a je otázka, jak by se na to dívali zákazníci klasického Yetiho. V devadesátkách jsme se teprve rozkoukávali, zvykali si, že na auto není potřeba pořadník na dvacet let a nikomu nepřišlo divné, že i "luxusní" Felicie L&K má půlku auta stejnou jako pickup pro řemeslníky. Mám vážné obavy, že před deseti lety by to už zákazníkům Yetiho vadit mohlo a utrpěly by prodeje Yetiho.

Libor
1. ledna • 19:37

Věčná škoda že to nedělali na mé podnikání značka ideál 🤔

Dudek
1. ledna • 14:34

Tak ta příšernost na tehdejších škodovkách má i název... "módní krystalický prolis okolo rámečku registrační značky". Tak když se objevil facelift druhé generace Superbu, tak to byl vážně hnus velebnosti. Facelift Yeti se svezl s ním a z nejhnusnější škodovky byla rázem ještě hnusnější. Ještě že ten tehdejší odborník, designér s maďarskými kořeny, Kabáně si říkal, šel do háje, resp. kazit design jinam.

Stifler
1. ledna • 15:58

Dudku. Ty kundí hlavo. Yeti nenavrhoval J. Ka pouze jeho facelift. V jednom rozhovoru uvedl, že chtěl zachovat kulatá světla, ale koncern VW mu to zamítl. Za mě byl Kabaně facelift velice hezký. Víc se s toho hnusu vytřískat nedalo.
Škodovky Josefa Kabaně jsou ty nejhezčí co Škoda pod VW měla !!!
A Octavia facelift co měla "čtyři očka" byla historický nejprodávanější Octavií značky. Takže se prodávala parádně. A mě osobně se líbila a líbí i dnes!!!
Ač ho stupidové, jako seš ty uráželi. Jeho Superb je za mě nejkrásnější auto všech dob v této kategorii. Kodiaq překrásný, Fábia jedna z nejhezčích co kdy byla. Rapid to stejné.

brk77
2. ledna • 12:04

Na rovinu si přiznejme, že Yeti po faceliftu je poněkud kočkopes. Původní Yeti byl takový roztomilý ocumlaný bonbónek a na tyhle kulaté tvary naroubovat tehdejší ostře řezaný designový jazyk škodovky a přitom pozměnit minimum stávajících venkovních dílů, nebyl vůbec jednoduchý úkol. Za mě se toho kabáňe zhostil docela dobře. Škoda, že nepředělal i dveře. Ten přední oblouček u okna se k tomu moc nehodí a dveře jsou obecně u Yetiho průser. Po sedmi letech se u aut parkujících venku začíná objevovat koroze dveří. V té době už mohli mít nějaké indicie, že se jim tam drží voda a časem to bude problém.

petr r. (petrumr)
1. ledna • 15:19

nemáš pravdu, yeti po fl byl lepší pro boháče a škodovka se přeci pro ně zaměřila, přeci němec nebude prodávat taková auta co se líbí sockám, ti mají na výběr lepší, trvanlivější a levnější auta

Mirek st
1. ledna • 13:40

V tehdejsi dobe “jela” Skodovka na tak vybornych vozech, ze zatapela materskemu WV v prodejich a Skodovky byly evidentne hezci a propracovanejsi, nez vozy WV. A kdyz v testu nemeckeho automobiloveho casopisu zvitezil Superb nad Passatem, bouchly v sefech WV saze - vyrojilo se mnoho poznamek od vedeni WV, ze se musi Skodovce pristrihnout kridla…
SEAT byl ve stejne dobe v cervenych cislech, produkoval v porovnani se Skodovkou malo atraktivnich vozu a mel i o mnoho nizsi vyrobni pocty.
Rozhodnuti WV je dnes jasne videt! Skodovka nesmi mit Fabii RS, do Octavie RS se nesmi dostat vykonnejsi motor, byl i castecne omezen vyvoj novych typu.
V ostrem protikladu dostal SEAT naprosto volnou ruku, ma k dispozici plnou paletu vykonnych motoru koncernu a navic dostal jako “darek” moznost vytvorit samostatnou sportovni divizi Cupra, produkujici luxusne sportovni modely….
Navic se v minulych mesicich, v dobe, kdy nebylo jasne, jak to dopadne s energiemi, vyjadrilo vedeni WV, ze pokud budou ve vychodni Evrope prilis drahe energie, prestehuje se vyroba z Ceska na jih a zapad Evropy. A dalsi negativni info - WV zatim nerozhodl o stavbe gigafaktory v Cechach…
K tomu upadek v Cine a sankce na Rusko.
Zacina se smrakat nad vyrobou aut v Cechach?

Spinakr
3. ledna • 12:53

Neznám automobilku WV.
Volkswagen má zkratu VW (čte se Folksvagen a ne Volksfagen).

Phoenix
2. ledna • 7:57

Vesměs souhlasím, až na tu "sportovní divizi Cupra, produkující luxusně sportovní modely". Je to prostě jen o něco lepší tunning jejich sériové výroby... Není to vysloveně samostatná značka se samostatnými modely, jako má Citroen své DS... Takže bych to zas tak nepřeháněl s tím, jak to má SEAT dobré...

Jméno
1. ledna • 22:18

Píšeš nesmysly.

Mirek st
2. ledna • 7:44

Staci par kliku mysi na netu a vsechno si prectes …
Urcite to bude lepsi , nez ze sebe udelat hlupce

smějící se bestie 2
1. ledna • 10:54

Tak Němci zařízli nejenom tohle auto.
Přitom s tím motorem, by to lehce tahalo 2tunovej přívěsný vozík - ideální nejenom pro mnohé profese živnostníků !

Twan
2. ledna • 21:15

určitě nechceš tahat dvoutunový přívěs s autem které má rozložení hmotnosti 80:20 :D

jura
1. ledna • 11:41

máte pravdu ale ti (ani nevím jak to nazvat stupida?) nad vaším příspěvkem to je opravdu síla.. krásná korba ještě plastové víko na vzduch.podpěrách a sám bych si takové auto koupil myslím v té době

Stifler
1. ledna • 10:34

Krásná 😄😄😄😄😄🤮
Takovej hnus.
Tak Škoda je německá firma už by jste si to měli všichni škodanisté uvědomit. Tzn co se jim hodí do krámu, tak bude. Stejně, jako že Škoda nemá dodávky.

g+
1. ledna • 10:41

Skoda je ceska firma. To ze ji vlastni nemec z ni nedela firmu nemeckou. Protoze s timto pristupem je amazon ceska firma kdyz drzim jednu akcii…

Stifler
1. ledna • 15:46

Obchodní firma: ŠKODA AUTO a.s.
Od roku 1991 je vlastníkem firmy Škoda společnost Volkswagen AD Deutschland.
Právní forma: Akciová společnost Statutární orgán
KLAUS ZELLMER - předseda představenstva
Stuttgart, Lenbachstr. 37, PSČ 701 92, Spolková republika Německo
den vzniku členství: 1. 7. 2022
den vzniku funkce: 1. 7. 2022CHRISTIAN SCHENK - člen představenstva
Braunschweig, Am Mascheroder Holz 16, PSČ 381 26, Spolková republika Německo
den vzniku členství: 1. 10. 2021
MAREN GRÄF - člen představenstva
Wolfsburg, Luisenstrasse 8, PSČ 384 48, Spolková republika Německo
den vzniku členství: 1. 3. 2021
MARTIN JAHN - člen představenstva
Praha - Braník, Kovriginova, PSČ 147 00
den vzniku členství: 1. 3. 2021
JOHANNES NEFT - člen představenstva
Braunschweig, Am Hasselteich 18, Spolková republika Německo
den vzniku členství: 1. 1. 2021
KARSTEN SCHNAKE - člen představenstva
Braunschweig, Jasperallee 38, PSČ 381 02, Spolková republika Německo
den vzniku členství: 1. 7. 2020
Michael Oeljeklaus - člen představenstva
Braunschweig, Stettinstraße 4, 38124, Spolková republika Německo
den vzniku členství: 1. 8. 2010

Jméno
1. ledna • 22:17

A co jako?

petr r. (petrumr)
1. ledna • 9:39

tohle se mohlo vyrábět i 15roku bez FL, ale jsem viděl u nás pic-up velikosti double navara, něco čínskýho, luxusní interier, nefalšovaný 4x4, vyplastovaná korba, pneu do terenu.

webpaja
1. ledna • 9:18

No, je vidět že logo prostřelené slepice ještě pořád přebije u pisálků CNC i elektrokřápy. Bude zajímavé sledovat to vaření se všeho ve vlastní šťávě!

😎
2. ledna • 5:55

Tvá prdel pozná středověk!

Stifler
1. ledna • 10:52

Ty máš s těch elektrických aut hodně mindrák debílku co, že si je do té tvé špinavé držky bereš k každém příspěvku.
Ti někdo vojel anální věneček?
Čím jezdíš? Kde makáš jestli vůbec někde ?
Že ty jsi volič SSPD?

ACE
1. ledna • 12:02

Možná je to spíš averze k tomu co se propaguje a upřednostňuje omezováním a cílenou likvidací funkčních vozidel. Každej kdo umí základní matemetiku dokáže spočítat že plná elektromob. za pár let, se současnými technologiemi a zdroji je nesmysl.

Stifler
1. ledna • 15:41

A ty budeš určitě jeho brácha. Stejnej uzdichcáč. Ty vole koho ty vaše nenávistný slinty zajímají. Tak si to nekupujte, když vás to nezajímá. Já bych si zase nikdy nekoupil diesel. Stačilo v životě jednou. Kup si spalovák a budeš spokojenej. Můžeš si za volantem honit Ferdu, jakej jsi bourák. Nikoho ty vaše věčné hejty nezajímají. Nikdy jsi v elektrickém autě ani nejel nic o tom nevíš tak drž rypák. Buzerante

Stifler
2. ledna • 5:13

Já jsem přece taková vymaštěná nenávistná hlava a nenávidím aždého kdo má inteligentní názor a mozek v hlavě, protože sám jsem tupec. A jendou až budu vlekej tak si koupím elektriku a budu ji dobíjet, protože miluju soudruhy v Bruselu a musím někoho posouchat, protože moje hlava nevymyslí ani hovno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Šerminátor
2. ledna • 9:18

Hej ty seš hustej. Ty by jsi měl vydat knihu svých myšlenek a mouder. Mohla by se jmenovat. "Narodil jsem se, jako č.rák"

Jimbo
2. ledna • 10:49

Lepší název pro tu knihu bude "Narodil jsem se jako ču*ák, žil jsem jako ču*ák a zdechnu jako ču*ák". Anebo si může vzít příklad od Borise Polevuje a nazvat to "Příběh opravdového ču*áka".

iudex
1. ledna • 12:11

Ty si sam celý nezmysel ;-/

ACE
1. ledna • 14:26

Pokus se trochu rozvést, tedy jestli vůbec tvoje hlavička chápe o čem je řeč.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
1. ledna • 15:44

Moje matka byla nejvyhlášenější děvka. Jsem po ní.

ryccardo
1. ledna • 11:20

Je to znamej diskuzni toztleskavac a animator Petr Cizek, CNC je jeho chlebodarce

Doporučujeme

Články odjinud