Škoda Yeti Mont Blanc: ve stopách Fabie Monte Carlo

Škoda Yeti Mont Blanc: ve stopách Fabie Monte Carlo

Mladoboleslavská automobilka rozšířila nabídku modelu Yeti o limitovanou edici Mont Blanc. Škodovka chce tímto oslovit zákazníky, kteří vyžadují styl podobně, jako tomu je v případě Fabie Monte Carlo. Novinka vychází z výbav Ambition a Elegance, přičemž k nim Mont Blanc přidává ještě další prvky v celkové hodnotě 56 690 Kč.

Konkrétně se jedná o dvoubarevnou karoserii, zpětná zrcátka lakovaná v barvě střechy, sedmnáctipalcová kola Annapurna, panoramatickou střechu, podélný střešní nosič nebo sportovní sedadla. Na výběr jsou dvě provedení: černo-červené nebo stříbrno-černé.

Test Škoda Yeti 1,2 TSI: v Dusterově zaměřovači

Test Škoda Yeti 1,2 TSI: v Dusterově zaměřovači

„Designové provedení Mont Blanc dokládá potenciál Yetiho v oblasti individualizace a navíc za výhodnou cenu. Vůz je exkluzivně k dispozici v jedné z pěti odlišných barev v kombinaci s černou střechou,“ říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky ŠKODA.

Nejdostupnější Yeti Mont Blanc stojí s výbavou Ambition a s motorem 1.2 TSI o výkonu 77 kW 499 900 Kč (za obyčjenou verzi dáte ve stejné výbavě 468 900 Kč). Na opačném konci nabídky najdeme Yeti Mont Blanc 2.0 TDI CR 125 kW 4x4 s cenovkou 721 900 Kč. Limitovanou edici lze kombinovat také s benzinovou jedna-čtyřkou, jedna-osmičkou a s dvoulitrovým TDI (81 kW i 103 kW). Za vyšší výbavu Elegance se připlácí 30 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek
 

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků