Škoda Yeti Mont Blanc: ve stopách Fabie Monte Carlo

Škoda Yeti Mont Blanc: ve stopách Fabie Monte Carlo

Mladoboleslavská automobilka rozšířila nabídku modelu Yeti o limitovanou edici Mont Blanc. Škodovka chce tímto oslovit zákazníky, kteří vyžadují styl podobně, jako tomu je v případě Fabie Monte Carlo. Novinka vychází z výbav Ambition a Elegance, přičemž k nim Mont Blanc přidává ještě další prvky v celkové hodnotě 56 690 Kč.

Konkrétně se jedná o dvoubarevnou karoserii, zpětná zrcátka lakovaná v barvě střechy, sedmnáctipalcová kola Annapurna, panoramatickou střechu, podélný střešní nosič nebo sportovní sedadla. Na výběr jsou dvě provedení: černo-červené nebo stříbrno-černé.

Test Škoda Yeti 1,2 TSI: v Dusterově zaměřovači

Test Škoda Yeti 1,2 TSI: v Dusterově zaměřovači

„Designové provedení Mont Blanc dokládá potenciál Yetiho v oblasti individualizace a navíc za výhodnou cenu. Vůz je exkluzivně k dispozici v jedné z pěti odlišných barev v kombinaci s černou střechou,“ říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky ŠKODA.

Nejdostupnější Yeti Mont Blanc stojí s výbavou Ambition a s motorem 1.2 TSI o výkonu 77 kW 499 900 Kč (za obyčjenou verzi dáte ve stejné výbavě 468 900 Kč). Na opačném konci nabídky najdeme Yeti Mont Blanc 2.0 TDI CR 125 kW 4x4 s cenovkou 721 900 Kč. Limitovanou edici lze kombinovat také s benzinovou jedna-čtyřkou, jedna-osmičkou a s dvoulitrovým TDI (81 kW i 103 kW). Za vyšší výbavu Elegance se připlácí 30 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek
 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků