Škoda Yeti existuje také jako elektromobil. Na jedno nabití ujede 350 km

Škoda Yeti je oblíbené SUV, ostatně včera oslavilo půl milionu vyrobených exemplářů, kterému se nevyhýbají ani různé přestavby. Před časem jsme tu měli exemplář, který dostal pětiválcový motor a neuvěřitelné jízdní schopnosti, dnes můžeme nabídnout něco z opačného spektra. Co byste řekli na čistě elektrickou variantu schopnou ujet až 350 kilometrů?

SUV | Zajímavosti | Tuning | Video | Škoda | Škoda Yeti

Škoda Yeti v radikální úpravě: Pětiválec Audi, 517 koní a 1250 kg

Nejedná se ovšem o tovární specialitu, ale o dílo rakouské společnosti Kreisel. Ta z vozu odstranila všechny součásti klasického pohonu a nainstalovala hned dva elektromotory. Jeden pro přední nápravu, druhý pro tu zadní, takže pohon všech kol zůstal zachován. Navíc každý elektromotor disponuje výkonem 85 kW (116 k), což znamená, že tento Yeti bude kromě ekologického provozu také dost rychlý. Společnost to demonstruje údajem o zrychlení z nuly na 60 km/h za 2,6 s. Maximální rychlost je 180 km/h.

SUV | Zajímavosti | Škoda | Byznys | Škoda Yeti

Škoda slaví půl milionu vyrobených exemplářů modelu Yeti  

Akumulátory má elektrický Yeti uložené v podlaze a jejich celková kapacita činí 64 kWh. Dojezd na jedno nabití má být 350 kilometrů. Nabíjet lze z různých nabíječek. Pokud použijete tu nejvýkonnější (22 kW), pak budou akumulátory dobité za 2,5 hodiny.

Škoda Yeti není jediným elektrickým projektem společnosti Kreisel. Elektrický pohon už dostal třeba také Mercedes-Benz Sprinter, Porsche Panamera, Volkswagen Caddy nebo BMW řady 3.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků