Škoda Yeti existuje také jako elektromobil. Na jedno nabití ujede 350 km

Škoda Yeti je oblíbené SUV, ostatně včera oslavilo půl milionu vyrobených exemplářů, kterému se nevyhýbají ani různé přestavby. Před časem jsme tu měli exemplář, který dostal pětiválcový motor a neuvěřitelné jízdní schopnosti, dnes můžeme nabídnout něco z opačného spektra. Co byste řekli na čistě elektrickou variantu schopnou ujet až 350 kilometrů?

Škoda Yeti v radikální úpravě: Pětiválec Audi, 517 koní a 1250 kg

Škoda Yeti v radikální úpravě: Pětiválec Audi, 517 koní a 1250 kg

Nejedná se ovšem o tovární specialitu, ale o dílo rakouské společnosti Kreisel. Ta z vozu odstranila všechny součásti klasického pohonu a nainstalovala hned dva elektromotory. Jeden pro přední nápravu, druhý pro tu zadní, takže pohon všech kol zůstal zachován. Navíc každý elektromotor disponuje výkonem 85 kW (116 k), což znamená, že tento Yeti bude kromě ekologického provozu také dost rychlý. Společnost to demonstruje údajem o zrychlení z nuly na 60 km/h za 2,6 s. Maximální rychlost je 180 km/h.

Škoda slaví půl milionu vyrobených exemplářů modelu Yeti  

Škoda slaví půl milionu vyrobených exemplářů modelu Yeti  

Akumulátory má elektrický Yeti uložené v podlaze a jejich celková kapacita činí 64 kWh. Dojezd na jedno nabití má být 350 kilometrů. Nabíjet lze z různých nabíječek. Pokud použijete tu nejvýkonnější (22 kW), pak budou akumulátory dobité za 2,5 hodiny.

Škoda Yeti není jediným elektrickým projektem společnosti Kreisel. Elektrický pohon už dostal třeba také Mercedes-Benz Sprinter, Porsche Panamera, Volkswagen Caddy nebo BMW řady 3.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků