Škoda Yeti Champion: limitovaná edice pro náročné

52 komentářů

Baron Le Bachor
14. dubna • 9:39

No já se celkem dobře hroutím smíchy už při spojení "škoda - pro náročné" :-D:-D:-D

rout
14. dubna • 11:27

jj, to jsi vystihl celkem dobřeB-]

O2
13. dubna • 23:10

připadá mi, že Yeti má podběhy jako offroad a v nich kolečka z Octavie. Působí to dost komicky - jako nějaký nepovedený "tuning".....

hannah
14. dubna • 8:10

Úspěch jakéhokoli auta je dán počtem prodaných kusů, nikoli názory diskutujících adolescentů mdlého rozumu. V tomto případě vítězí Yeti nad diskutéry. Prodává se dobře.

zdeněk
16. dubna • 22:01

Ta kola jsou opravdu hrozná... známý si pořídil Yetiho a vypadá to blbě...malá kola, obří blatníky.:-/

roll50
13. dubna • 19:22

Mě se líbí, na rozdíl od ostatních škodovek. Být o 20% levnější, tak ho beru. Uvidíme časem, zda půjde cena dolů.

Petr
13. dubna • 17:34

S průměrným platem dát za jakýkoli auto 400 000 Kč. To může jen blázen a hlupák !

Radek.
14. dubna • 2:47

Dát 17 celostátně průměrných platů za nadprůměrné auto - klidně.
Jenže takových třeba konzern moc neprodává - a mladoboleslavská montovna ani jedno...

hannah
14. dubna • 7:40

Proč bys za průměrný plat měl dostat nadprůměrné auto? Za průměrnou práci taky nedostaneš nadprůměrný plat.

Radek.
14. dubna • 23:43

Než zas na něco budeš blbě reagovat, tak se nejdřív nauč číst - začni třeba termínem "celostátně průměrný plat", pěkně dohromady všechny 3 slova.
Jinak kdo dnes bere onen průměrný plat, ten si vybírá spíš ojetiny "něco pod sto" které pak důkladně vybydlí...

madla
15. dubna • 20:01

Já ho chápu. Na příspěvek blba ani jinak reagovat nemohl.
Jinak hezky tvoříš blablapojmy. Průměrný plat v tomto státě uvedl nedávno ČSÚ a ten je opravdu plusminus jedna sedmnáctina ceny yeti. Pokud to tvůj vymaštěný mozek nechápe, je to smutné pro tebe. Pro nás je to docela zábava, jak ze sebe děláš čím dál většího dementa.

Leszek
13. dubna • 17:57

Mas uz v garazi sveho Logana? :-D

hannah
13. dubna • 21:05

žvásty ve stylu socka jsou v převolební době in. Ze všech stran se na něj kouká velký Vůdce a sděluje mu co všechno bude po volbách zadarmo, tak mu to popletlo mozek, že začal žvanit i tady.
Mimochodem, průměrný plat je ca 23tis. kč a tedy jde o nějakých 17 platů. Za socíku byl průměrný plat 2500, Fáčko stálko 84600 KSČ a tedy se jednalo o plusminus skoro 40 platů. A soudruzi i soudružky, co dnes zbožně vzhlížejí na oranžové billboardy tábořili před mototechnou přes noc.........

PG
14. dubna • 8:57

JO jo Otázka zní za kolik platů si pořídil bydlení.Za těch socíků.

ITTI
15. dubna • 20:01

Se ženou jsme měli s VŠ každý před sametem 2500 hrubých,stavěli dům,nic neukradli,takže stál 800 tis čistých vč. nekonečných úplatků všem,aby jejich milostivá dělnická třída vůbec přišla,platit jim žrádlo(to si řekli,co budou a co ne-neb něčeho byli už přežraní),také jakou značku piva atd...Poctivě jsem to vše psal, vč. každého nářadí, fošny,vše....800 tis:5 tis=160 měsíců,v čistém jsme měli asi 4 tis, takže 800 000:4000=200měs.Tj. 16,66 roku.Na byt nebyl nárok,páč soudruch předseda MNV mi řekl:"voják se stará,voják má"...a byty dával svým bolševickým kámošům. Takže dnešek je super zlatá a báječná doba.Auto je dnes za hubičku,stejně jako další spotř.zboží.Změnila se struktura nákladů,nic víc. BTW:kdo nemá 400 tis na auto,může si koupit cedníka za 250 tis a nebude jezdit zase tak úplně tragicky.Bude to neskonale dostupnější a levnější než fáčko v roce 89 a o kvalitě se ani nebavme. Holt si lidé musí koupit to,nač mají a trochu si ujasnit,jak to bylo doopravdy.Jo,byli jedinci,kteří za 3+1 platili měsíčně nájem 150-300Kč,takže dnes platí víc.No a?Já platil bydlení tržně vždy. Mně u tohoto auta s 1,4 TSI cena asi 530 tis připadne jako skvělá cena.V pohodě.Jsou i auta za 200 tis,takže oč jde?

hannah
14. dubna • 22:04

Žádné si nepořídil. Bylo na dekret přidělený soudruhy z ópébéhá. Dodnes to platí majitelé domů a ještě dlouho to platit budou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PG
15. dubna • 10:11

To je zajímavé já jsem pořídil asi jsme nežily ve stejné době.
Dnes mám menší vcelku prosperující živnost.Ale ze svého okolí vím jak se můžeš i ty stát rychle sockou.jak píšeš výše takže nesuď lidi když o nich nic nevýš.At si jezdí každej čím chce a jí co chce je to jeho volba.

madla
15. dubna • 19:58

"nežili" , nikoliv "nežily".A evidentně nechápeš význam slova socka. Před časem to tu někdo krásně a výstižně definoval. SOCKA není pojem ekonomický ale psychologický. Sockou může být i bohatý kretén zatímco spousta nemajetných lidí sockou není a nikdy nebude.

Jura
13. dubna • 16:46

Osobně mne Yeti vůbec nic neříká. Exteriér je obyčejná klasika. Není hezký ani škaredý. Ale interiér mi připadá jako slátanina všech možných komponentů z různých modelů Škody. potažmo VW.

tazzz
13. dubna • 20:04

to jsme na tom stejně - máme jeden exemplář tohoto vehementu jako služební vozidlo a působí na mě divně ... jede slušně, podvozek má super, ale jak říkáte nenadchne.Škodovka podle mě dělá jen dvě dobrá auta (Oktávii a Superb) a ty ostatní šmudly prostě nemají šmrnc.

buly
13. dubna • 16:45

paneboze to je ten kufr(ik) tak malej? ze se tam sotva vlezou na dylku holiny? to sem si nemyslel. dneska jezdi rybar s jinou vybavou nez na fotkach presentujou. To je poradna 1,5m dlouha taska ktera se presne vleze napric do kufru feldy kombi ale totok. Jinak se mi to libi

ObiWanKenobi
13. dubna • 14:00

to mi nejde do hlavy teda :-) ale medzi nami, Yeti je predrazeny a ked kukam na foto, pristrojovka vyzera dost fadne. Ja vam akosi neviem prist Skodovkam na chut, podla mna si ju kupuju ludia bez fantazie a ti, co o autach nic nevedia, ze jedina znacka, ktoru poznaju je Skoda, lebo aj pred 30 rokmi mali staru MB-cku...-))

Petis
13. dubna • 15:17

Ja mam Skodofku a predtim jsem mel toytou, s kterou jsem byl relativne spokojenej. Proste za dane penize mi toho nabidla skodofka nejvic, ale je fakt, ze jsem dostal slevu 25%.

Radek.
14. dubna • 2:43

Takže v podstatě povrzuješ co napsal předřečník - Škodofka (podobně jako Dacia) může oslovovat hlavně dumpingovou cenou, za kterou se bohužel zrovna u nás jaksi moc neprodává. A že někdo za ten krám uvalí plnou cenu (oblíbené hospodské camrání "přece nejsem socka"...a proto má sice "naši" podmotorovanou škodivku, ale "fplný palbě" s hodnotnýma hliníkovýma doplňkama) klidně může svědčit třeba i o jeho zabědněnosti...

Mike
14. dubna • 8:38

Podmotorovaná škodivka ???
1.8 TSI mám v Octávce a stovku udělá pod 8 sekund.
Nové koncernové motory TSI se zatraceně povedly, takový skvělý průběh krouťáku se jen tak nevidí.
A podle toho jak se "škodivky" prodávají ve spoustě zemí, třeba v Německu nebo Británii, to nevypadá špatně. Pro Němce a Anglány to není "jejich" auto.
Škodovka během krize suverénně zůstala v zisku, i když se jí zmenšil, to pro mnoho automobilek neplatí.

KptBobr
15. dubna • 16:41

Nemyslim, ze je 1.8TSI nejaky "uzkoprofilovy". Mam ho v Okte v kombinaci s 7kvalt DGSckem, tu skutecnou 100ku udela nekde za 7.8 s (mozna i mene), coz je u takoveho auta jiste pekne, a pritom to napr. oproti TDI neni nijak krvave predrazene. Priplatek za 1.8TSi je zcela srovnatelny s cenou za dejme tomu podobne vykonne TDI pro stejne auto.

Radek.
14. dubna • 23:34

No jo - ale kolik procent kupců uvažuje rozumně a za tenhle "úzkoprofilový" 1.8TSI (který pro dálniční povoz typu oktávky a nebo almary typu Yetiho představuje spíš první rozumně únosné minimum) si ve finále krvavě připlatí?
Tachometrovou stovku (tedy reálně spíš 90ku) dnes za 8 zvládne spousta levnějších aut - jen se stačí podívat mimo konzern.
A přiznejme si konečně, že za zisk během krize mladoboleslavská montovna nevděčí jakkoliv povedeným TSI plivníkům, ani nějakým "českým patriotům" - ale především Angele a jejímu velkorysému šrotovnému pro 80 miliónů Němců...

Pan Kája
14. dubna • 4:27

...stejně jako touha nutně hanit za každou cenu. :-) (nic ve zlém, nejsem ani fanda, ani odpůrce škodovek, jen jsem si přečetl pár příspěvků)

CyberVic
13. dubna • 14:21

...jasne, mas pravdu...;-) Skodovku kupujou jen blbci, co nedokazou pri koupi auta ani pocitat, ani fanatazirovat...:-P

MadMack
13. dubna • 14:56

V garazi Skodovku, na pocitaci Windows a v kapse Nokii ma jen uplnej tupec, clen stada a clovek bez fantazie. Clovek kreativni ma Linux, Hondu a SonyEricsson...
Tohle jsem zjistil pote, co jsem prosel garaz, mobilmanii a zive.cz :-)

Zdenek
13. dubna • 16:32

:-D:-D:-D

gewehr
13. dubna • 16:16

Tak na tento vyblitok bolo nutne zrejme vyuzit velke mnozstvo kreativy.

ABC
13. dubna • 16:20

pánové vám nedošlo, že autor to míní ironicky a tím se vysmívá těm co to tvrdí, :-O

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
gewehr
13. dubna • 17:04

ja uz by som sa na tomto webe nedivil vobec nicomu :-D

A.L.I.
13. dubna • 16:11

Jak muzes napsat takovou kravinu?No to jsem jeste nezral ty kreature..

hannah
14. dubna • 8:21

se jukni na čas kdy to psal, na učňáku zavírali počítačovou učebnu a byl časové tísni, no....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pepa
14. dubna • 15:25

Jste nepochopili, ze si dela kozy ? :-D

Tomas
13. dubna • 13:56

Celkem pěkný. Škoda jen, že ten kuft je pouze na ty holiny a složený prut jako je to na obrázku.

hannah
13. dubna • 21:00

Než začneš plácat nesmysly, vydej se do salonu a jukni do kufru v reálu.

karlos
14. dubna • 7:50

Ale vůbec neplácá nesmysly ... Yeti jako SUV má mít kufr .. a ten je prostě mizerně malej ... a to je zásadní problém tohoto auta ... a když k tomu přidám tu šílenou cenu, tak skutečně nechápu lidi, co to koupí, když za 650tis(yeti 4x4 v roumné výbavě) se dá koupit opravdu SUV i s kufrem ... a okrašlená verze Champion a její cena ?? ... tak to už je vážně k popukání ... pokud chcete rýpat, podotýkám, že jsem pár škodovek měl(a byl jsem s něma spokojenj), Yeti se mě líbí a chtěl jsem ho koupit jako rodinné auto, ale je prostě malý a oproti konkurenci drahý ...P.S: a to na fotce s gumákama je verze bez rezervy v kufru, takže foto "největšího možného" zavazadlaku .. když k tomu přidám pevný plato navrchu jako kryt kufru místo zatahovací rolety, tak je ten kufr tak na nákup ... ale určitě do něj nedátě věci pro čtyčlenou rodinu, které jede např. na hory ...

hannah
14. dubna • 8:16

Jojo, já se vždycky bavím, když vidím jak socky před Kauflandem/Globusem/Tescem/Hypernovou....... rvou do kufříku svého hrdzavého favoritu ty kvanta nekvalitního piva, flák bůčku, deset pytlů chipsů, krabicové archivní červené, karton nejlevnějších cíg...... A pak s tou popelnicí, kterou mají jen proto, že lepší auto prožerou, prochlastají a prohulí, v létě frčí i s paštikama za hranice všedních dnů kam jinam než do Chorvatska na železobetonouvou "pláž". A to fáčko má kufr o 160litrů menší než Yeti.....:-P

Karlos
14. dubna • 8:25

??? to asi nejste jediný, který tohle vídá před nákupníma střediskama ... jen nějak nechápu, jak tenhle váš příspěvek souvisí s diskuzí o velikosti kufru v Yetim ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
hannah
14. dubna • 22:01

úzce, zkus číst.
jeden trouba tu o něco výš vykládal o minikufru yeti a že se to hodí akorát na ryby a ne na dovolenou. Já na příkladě "pro obyčejné lidi" dokázal, že to není pravda, neb fafořiť má kufr 250l, yeti 410 l a i s fafořití narvanou vepřovým ve vlastní šťávě (v kufru i na sedadlech...:-P )čeští soudruzi frčí na dovolenou za hranice všedních dnů:-P

Karlos
15. dubna • 7:28

na letní dovolenou se dá jet s celou rodinou i v Nissanu Micra ... ono co taky v létě člověk na sebe potřebuje ... ale na zimní dovču nebo aktivně žijící rodina prostě už potřebujete pořádnej kufr ... nicméně tohle není podstatný, at si kažedej jezdí v čem chce a věci vozí jak chce(třeba i na vleku, když mu to vyhovuje :-) )... podstatný je že, Yeti se prezentuje jako SUV .. a jedním z parametrem SUV je velikost kufru ... a ten je prostě v Yetim malej .. a přitom stačilo to auto uděla o 20cm delší ... 410l je prostě málo ... P.S. a to těch 410l máte za cenu toho, že máte v kufru "díru" a auto bez rezervy ... pokud nechcete "díru" v kufru a auto s rezervou, tak ten kufr je o pár desítek litrů menší ... a to už vůbec není důstojná velikost pro auto typu SUV ... a celé je to zazděný tím pevným krytem(místo rolety), který kufr opticky ještě zmenšuje a je navíc nepraktický ...

madla
15. dubna • 19:53

Zase pindáš nesmysly. 410l je standardní velikost kufru. Navíc yeti si nehraje na velké SUV takže není důvod napadat, že nemá 550 litrů jako touareg nebo 700 jako Q7. Pro srovnání: Ford Kuga ty chytráku má taky 410L, je ale o čtvrt metru delší a o 150 tis. dražší. Ix35 je o 21cm delší a má 465l, tiguan při délce o 22 cm delší má z uvedených aut kufr největší a to 470l, i v tomto případě jde ovšem o jinou cenovou kategorii.

Karlos
16. dubna • 7:33


Takže další zakomplexovaný jedinec, který nesnese cizí názor a zkušenost ... nikde jsem Yetiho nehanil, jen prostě konstatuji … první kritériu při výběru SUV je pro mě velikost kufru … a ten je v Yetim malý, to kdejaké malé kombi má zavazadlák větší (třeba Fabia Combi) … a když chcete srovnávat, tak je mě jasný, že jste hledal všechny SUV, co vychází v nějakém směru hůř jak Yeti … proč ve vašem srovnání není, třeba X-trail? .. kufr 600l, ve srovnatelné výbavě navíc min. o 50tis levnější …

x12345678
19. dubna • 9:00

Tak v případě X-trailu jsi zcela mimo. Jednak je o 40cm delší než Yeti a délkou je tedy úplně jinde, dále bych jakoukoli nabídku Nissanu se "skvělou" technikou renaultu bral opravdu s velkou rezervou. Mám k dispozici data z naší firemní dopravy, sice ne z osobních aut ale od lehké nákladní dopravy, ale předpokládám-li, že kvalitativní přístup je v rámci značky jednotný, pak Nissan je doslova tragédie. Náklady na opravy a servis (bez nákladů na pneumatiky) Nissan Cabstar: 2,911 Kč/km, Iveco Daily: 0,72Kč/km, VW Crafter 0,66 Kč/km. Z tohoto důvodu Nissany jsou určeny k prodeji a platí zákaz jejich dalšího nákupu. Jenže je tu problém.....nikdo je nechce, jsou neprodejné.Takže z mého pohledu by si Nissan koupil jen hlupák.

Radek.
14. dubna • 23:16

Čeští škodifkáři tvého ražení možná - jinak by ses tady nepohoršoval nad nějakými supermarkety a svou každoroční úmornou poutí do Chorvatska. Uvažující člověk dnes na dovolenou letí a auto si podle potřeby půjčí na místě...

Radek.
14. dubna • 2:32

A zde publikované oficiální Product Photo obrázek ti nestačí, že ho honíš do svého trapného salůnu?
www.autorevue.cz ...
Ať koukám jak koukám, opravdu v té naleštěné bídě vidím holínky a prut - a už je plno.
Je fakt že při troše snahy by se tam možná daly vecpat ještě papuče, toaleťák, kilo bůčku a 6× plzeň ze zámošky - tj. zhruba jako do feldy s instalovanou plynovou bombou a nebo do zoufalého monstera se sedačkama v poloze pro cestování "až 4" lidí...
Škoda... Let's make things better?

hannah
14. dubna • 7:35

a další trouba, který nechápe prostor při šikmém pohledu. Ty holínky se tam vejdou ještě jedeapůlkrát další, protože kufr je až k nárazníku. Když si, vy mamlasové, neumíte dát dohromady jedna a jedna, tak byste opravdu měli do yetikufru nahlídnout. Případně se podívat do technických dat na délku zavazadlového prostoru, která je 80 cm. Nikoli třicet, jak vaše tupé mozky tu fotku vnímají.
www.skoda-auto.cz ...

Radek.
14. dubna • 23:13

Jasně bulíku, myslíš že nikdo z nás v životě neviděl auto (a ne schade) a nenakládal věci do kufru? Příště zkus nějakou jinou škodiváckou pohádku, třeba o tom že 3 hrnky jsou víc než 4 - při správném úhlu pohledu samozřejmě...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
madla
15. dubna • 19:45

Když už sem plkáš ty nesmysly, co plkáš, tak aspoň neurážej ostatní, kteří to evidentně na rozdíl od tebe mají v hlavě srovnané a chápou co je pohled v paralaxe. Ale to stejně nepochopíš, tak to pusť z hlavy. Tady už všichni x-krát přečetlii, že máš ze škodovky mindrák, už to není třeba znovu opakovat, jen se tím ztrapňuješ ještě víc.

Doporučujeme

Články odjinud