Škoda Yeti Champion: limitovaná edice pro náročné

Škoda Yeti získala pro letošek dva tituly Auto roku v České republice, a to si zaslouží oslavu. Tedy alespoň podle automobilky, která se rozhodla výhradně českým domácím zákazníkům nabídnout limitovanou edici tohoto vozu. Chlubit se bude neskromným označením Champion a od ostatních sériových provedení se bude lišit na první pohled. Tedy alespoň pokud budete sami chtít.

Yeti Champion vychází z výbavového stupně Ambition a vyznačovat se bude několika specifickými vzhledovými prvky. Výhradně Champion nabídne mj. optický paket v hliníkovém designu či nová sportovní sedadla v červeném nebo stříbrném provedení včetně bederní opěry. Oproti běžné verzi Ambition je výbava dále obohacena o interiér Sport, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací Climatronic, autorádio Swing s CD a MP3, 17" kola z lehké slitiny Annapurna v černo-stříbrném provedení a stříbrný střešní nosič. Image vozu podtrhují charakteristické prvky jako např.: kryty pedálů z ušlechtilé oceli, stříbrné kryty zrcátek, dekorativní lamely předního nárazníků, boční a zadní ochranné lišty vozu nebo tónování zadních skel - Sunset. Výhradně limitovaná edice Yeti Champion je nabízena v metalické barvě Tangerine Orange, na přání ale bude možné objednat jinou sériovou barvu z barevné škály vozů Škoda, a to bez příplatku.

Nabídku pohonných jednotek tvoří dva benzínové a tři dieselové motory s výkony od 77 do 125 kW, a zákazníkům je Champion k dispozici jak v provedení 4x4, tak i jako „dvoukolka”. Cena základního modelu Yeti Champion s benzinovým čtyřválcem 1,2 TSI/77 kW a šestistupňovou manuální převodovkou činí 508 800,- Kč. V červnu letošního roku se nabídka motorizací modelu Yeti rozšíří o benzinový motor 1,4 TSI/90 kW a dieselový agregát 2,0 TDI CR/103 kW 4x4 v kombinaci šestistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Limitovanou edici vozů Yeti Champion lze již nyní objednat u všech prodejců Škody v České republice, první dodávky lze očekávat během pár měsíců. Jak přesně je tato limitovaná edice limitovaná Škoda neuvádí, zřejmě dokud o ni někdo bude mít zájem...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti Champion
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků