Škoda Yeti Champion: limitovaná edice pro náročné

Škoda Yeti získala pro letošek dva tituly Auto roku v České republice, a to si zaslouží oslavu. Tedy alespoň podle automobilky, která se rozhodla výhradně českým domácím zákazníkům nabídnout limitovanou edici tohoto vozu. Chlubit se bude neskromným označením Champion a od ostatních sériových provedení se bude lišit na první pohled. Tedy alespoň pokud budete sami chtít.

Yeti Champion vychází z výbavového stupně Ambition a vyznačovat se bude několika specifickými vzhledovými prvky. Výhradně Champion nabídne mj. optický paket v hliníkovém designu či nová sportovní sedadla v červeném nebo stříbrném provedení včetně bederní opěry. Oproti běžné verzi Ambition je výbava dále obohacena o interiér Sport, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací Climatronic, autorádio Swing s CD a MP3, 17" kola z lehké slitiny Annapurna v černo-stříbrném provedení a stříbrný střešní nosič. Image vozu podtrhují charakteristické prvky jako např.: kryty pedálů z ušlechtilé oceli, stříbrné kryty zrcátek, dekorativní lamely předního nárazníků, boční a zadní ochranné lišty vozu nebo tónování zadních skel - Sunset. Výhradně limitovaná edice Yeti Champion je nabízena v metalické barvě Tangerine Orange, na přání ale bude možné objednat jinou sériovou barvu z barevné škály vozů Škoda, a to bez příplatku.

Nabídku pohonných jednotek tvoří dva benzínové a tři dieselové motory s výkony od 77 do 125 kW, a zákazníkům je Champion k dispozici jak v provedení 4x4, tak i jako „dvoukolka”. Cena základního modelu Yeti Champion s benzinovým čtyřválcem 1,2 TSI/77 kW a šestistupňovou manuální převodovkou činí 508 800,- Kč. V červnu letošního roku se nabídka motorizací modelu Yeti rozšíří o benzinový motor 1,4 TSI/90 kW a dieselový agregát 2,0 TDI CR/103 kW 4x4 v kombinaci šestistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Limitovanou edici vozů Yeti Champion lze již nyní objednat u všech prodejců Škody v České republice, první dodávky lze očekávat během pár měsíců. Jak přesně je tato limitovaná edice limitovaná Škoda neuvádí, zřejmě dokud o ni někdo bude mít zájem...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti Champion
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků