Škoda Yeti Champion: limitovaná edice pro náročné

Škoda Yeti získala pro letošek dva tituly Auto roku v České republice, a to si zaslouží oslavu. Tedy alespoň podle automobilky, která se rozhodla výhradně českým domácím zákazníkům nabídnout limitovanou edici tohoto vozu. Chlubit se bude neskromným označením Champion a od ostatních sériových provedení se bude lišit na první pohled. Tedy alespoň pokud budete sami chtít.

Yeti Champion vychází z výbavového stupně Ambition a vyznačovat se bude několika specifickými vzhledovými prvky. Výhradně Champion nabídne mj. optický paket v hliníkovém designu či nová sportovní sedadla v červeném nebo stříbrném provedení včetně bederní opěry. Oproti běžné verzi Ambition je výbava dále obohacena o interiér Sport, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací Climatronic, autorádio Swing s CD a MP3, 17" kola z lehké slitiny Annapurna v černo-stříbrném provedení a stříbrný střešní nosič. Image vozu podtrhují charakteristické prvky jako např.: kryty pedálů z ušlechtilé oceli, stříbrné kryty zrcátek, dekorativní lamely předního nárazníků, boční a zadní ochranné lišty vozu nebo tónování zadních skel - Sunset. Výhradně limitovaná edice Yeti Champion je nabízena v metalické barvě Tangerine Orange, na přání ale bude možné objednat jinou sériovou barvu z barevné škály vozů Škoda, a to bez příplatku.

Nabídku pohonných jednotek tvoří dva benzínové a tři dieselové motory s výkony od 77 do 125 kW, a zákazníkům je Champion k dispozici jak v provedení 4x4, tak i jako „dvoukolka”. Cena základního modelu Yeti Champion s benzinovým čtyřválcem 1,2 TSI/77 kW a šestistupňovou manuální převodovkou činí 508 800,- Kč. V červnu letošního roku se nabídka motorizací modelu Yeti rozšíří o benzinový motor 1,4 TSI/90 kW a dieselový agregát 2,0 TDI CR/103 kW 4x4 v kombinaci šestistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Limitovanou edici vozů Yeti Champion lze již nyní objednat u všech prodejců Škody v České republice, první dodávky lze očekávat během pár měsíců. Jak přesně je tato limitovaná edice limitovaná Škoda neuvádí, zřejmě dokud o ni někdo bude mít zájem...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti Champion
TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků