Škoda Yeti: ceny všech verzí jsou venku

73 komentářů

Fénix56
11. června • 1:27

Ale jo všecko by mohlo být +- být :-) ...jen jedna věc mi není jasná, proč v nabídce není 1.4 TSI 92kw známé například ze Superbu II ??? To byl ideál. To 1.2 TSI 77kw je samo o sobě super, ale do Fabie - tam to chybí jako sůl ( 1.2HTP + 1.4 +1.6 jsou archaismy). Do Yetiho přecejen mno mno, prostě 1.4 TSI to chce. Ale body mají u mě za možnost volby 4x2 / 4x4

mlok
10. června • 18:37

710000 za oplastovanou Fábii to je opravdu bomba.

Stefanik
11. června • 14:27

Drogy jsou spatny...

Petrson
9. června • 21:34

Proc ty uzasny vizualizace a ne normani foto?

vojta bor...
10. června • 13:50

nej je RENAULT KOLEOS to je prostě auto do terenu takže je nej??????,B-]:-D:-D:-D

Karlos
10. června • 14:40

a teď tu o Červené karkulce :-)

Jirka
9. června • 16:34

Odbočím- kluci a holky mám prosbu, včera při výběru auta, na dotaz zda bylo bourané( po důkladné prohlídce) mi prý auto napíchnou. No tak nevím zda nejsem ůplný blb, ale jakpak se dá přes řídící jednotku poznat zda auto bylo bourané? Napište kdyžtak na mail JIRKA51V@seznam.cz

milik
9. června • 18:24

Jo to je pravda. Ale musis mit v ty jednotce USB2.0 Bohuzel napr. Skodovky 120,105 a starsi maji jen USB1.1, da se to ovsem hacknout pres vyfuk (je to ale trochu spinave...)
Je na to specialni SW, ktery ale stahnes nekde na torrentech nazev presne nevim, neco jako Crash Car Test...).
Takze to pak vlastne zjistis i sam, pokud mas notebook, ovladas trochu AJ a pichnes si to v aute na jednotku. Vlastne bych ti to doporucil pri jakekoli koupi v bazaru!Dej nam pak vedet jak jsi uspel!

Jirka
9. června • 23:26

Miliku díky,ale počítač v tomto směru je pro mne španělská vesnice, ani jsem netušil,že je něco takového možné. Já myslel že když jsou borané plechy a není poškozeno místo které obsahuje elektroniku(nějaké čidlo) tak to jednotka neukáže. Mně je jasné že každý prodejce nerad informuje o bouraném autě nebo přetočeném tachometru. Jsem už sterší vlk a chtěl jsem si pořídit něco stabilního jako Land Rover Fr. Je v Libereckém, ok. Jablonec n.Nisou-Auto Vk bazar Rýnovice. Mrkni a dej vědět, prosím na maila, jestli tě to nebude obtěžovat. Zdá se mi dost drahý,nyní je cena 188 000Kč. Díky moc Jirka51@seznam.cz

Arnie J
10. června • 1:27

Milík si dělal tak trochu srandu. Bourané auto se samozřejmě pozná jinak, nějaké "napíchnutí" nic neřeší.

Jirka
10. června • 16:49

To je můj názor, pak to ovšem šef autobazaru na mně zkoušel a to mne dost zklamal. No já byl svědkem, že frajeři přijeli z Němec napíchli Bavora a zjistili vadný silemblok na motoru (asi otřesové čidlo) ale pochybuju že ho má Lend Rver, no všechno je možné, už mně spousta věcí uniká, je to děsnej fofr. dík, ted mne řekni že sis nedělal taky legraci:-))) Cau

Jirka
10. června • 9:51

To je můj názor, pak to ovšem šef autobazaru na mně zkoušel a to mne dost zklamal. No já byl svědkem, že frajeři přijeli z Němec napíchli Bavora a zjistili vadný silemblok na motoru (asi otřesové čidlo) ale pochybuju že ho má Lend Rver, no všechno je možné, už mně spousta věcí uniká, je to děsnej fofr. dík, ted mne řekni že sis nedělal taky legraci:-))) Cau

Ivan
9. června • 14:33

nemcuri nic nezostali dlzní cena a z toho aspon 60% zisk je základ skatula inak nic moc..
Nová skatula motory staronové nekupin dakujem...B-]

Martin
9. června • 10:42

Tak tohle auto si opravdu nekoupím. Poté, co jsem si ho prohlédnul na autosalonu v Brně, jsem se jenom utvrdil v dojmu, co je to zač. Už ale chápu, proč se automobilky nechtějí účastnit autosalonů. Dnešní auta jsou konstruována tak, aby pěkně vypadala na fotkách a v "odborných testech". Ty drsňácké fotky z terénu jsou podobně důvěryhodné asi jako fotky krásných šťavnatých hamburgerů na reklamních poutačích. :-D

tomas
9. června • 15:15

Já s tebou naprosto souhlasím, škoda nikdy neudělá "pořádné" auto a ať si každý řiká co chce, ale škoda je prostě drahej šrot.

šmankote
9. června • 9:52

Problém se jmenuje Yeti a jeho nový ceník. Přeci jenom Yeti 1.8 TSI 4x4 za 630k to je pecka, pecka v dobrém slova smyslu. Připočtěte k tomu kvalitu zpracování, techniku, použité materiály a konfigurovatelnost vozu a zjistíte, že Yeti prakticky nemá konkurenci. Yeti bude, díky ceně od 360k, kanibalizovat na potencionálních kupcích Fabie, Roomsteru i Octavie. Může přitáhnout i nové, kterým se FAbia zdá malá, Roomster se nelíbil a Octa zdála tuctová.

Arnie J
10. června • 1:28

Vždyť je to hnusná krabice, tak jaký problém? Takový nepovedený Soul :-D

Dušan Mihálik
9. června • 11:09

Neviem o tom, že by Škoda konkurovala kórejcom niekde v USA. Konkurovať im bude hlavne v Čechách, na Slovensku, trochu v Eúrope a to je asi všetko. Mimochodom na Slovensku už Ceed prevalcoval v predaji i O2 - takže o tých kórejcov by som sa nebál : ).

jupik
9. června • 13:24

Suhlas. Skoda je silna v CR, SR. Mimo byvaleho Ceskoslovenska hra urcity podiel v byvalych ostkrajinach a ciastocne aj v Nemecku. Z celosvetoveho predaja je to vsak kvapka v mori a reklama na MS v hokeji ci Tour de France.Z hladiska nostalgie a historie tej znacke fandim, ale nekupim si ju nikdy.

Stefanik
9. června • 14:20

A preco si ju nikdy nekupis?Skoda je silna okrem tych krajin co si spominal aj vo Velkej britanii, Irsku, Izraeali, Syrii... atd. No a samozrejme v Portugalsku.

Dušan Mihálik
9. června • 14:53

V Írsku a Veľkej Británii nie je nič výnimočné stretnúť Škodu, ale zas také bežné nie sú. Porovnal by som to s Kiu na Slovensku. Síce predaje idú hore, ale zatiaľ sa strácajú v mori konkurencie - v absolútnych množstvách.

LuThOr
9. června • 11:43

Máš pravdu, Škoda se chytá pouze okolo ČR, jinde nemá šanci. Korejské automobilky expandují VŠUDE kde to jde, ale to jim VW asi nedovolí :-) CITACE WIKIPEDIA "Ve 14 výrobních a montážních závodech v 8 zemích světa v současnosti automobilka produkuje více než 1 400 000 vozidel ročně, která jsou prodávána prostřednictvím sítě oficiálních zastoupení ve 165 zemích světa" takže nemluvme o konkurenci :-)

petr
10. června • 9:13

Když vezmu prodeje v Evropě, tak Škoda loni prodala cca 474tis. aut (cca 2,8 % trhu), pro srovnání koncernová Audi jich prodala cca 665tis. a VW cca 1,8milionu. Z korejců Kia cca 238tis., Hyundai cca 280tis.. Japonci jsou na tom asi takhle: Toyota cca 846tis., Nissan cca 406tis. atd. Z evropských to je 1,47 milionu Ford, Opel cca 1,3 milionu, Fiat cca 1,2 milionu, Citroen cca 1 milion a Peugeot cca 1,2 milionu. Z těch luxusnějších BMW cca 678tis., Mercedes cca 956tis.

LuThOr
10. června • 18:14

řekněme si upřímě, Evropa je malý trh.

Radek Ondrášík
9. června • 11:12

Prevalcovani bych si predstavoval trochu jinak.

Dušan Mihálik
9. června • 14:09

Ale za dva roky vytlačiť z prvého miesta v nižšej strednej triede Škodu z jej bezpochyby úspešnou Oktáviou je určite úspechom novoetablovanej značky akou je Kia.Škoda je stále chápaná ako "domáca" najlepšia a najlacnejšia značka s najlepším servisom u mnohých (hlavne starších) motoristov i keď to už dávno nie je pravda.

petr
9. června • 10:33

To je pravda, za ty prachy si člověk může koupit Grand Vitaru 2.4 VVT 124kW a to je jiné kafe :-P

Radek Ondrášík
9. června • 10:49

Jine kafe v cem? Na Vitaru nahodi silnicni gumy a pak to auto i v terenu o moc vice nezvladne. Teoretizovani co je a neni lepsi mne bavi. Stejne s tim nikdo do terenu poradne nepojede, protoze se o to auto bude bat, takze ve finale zustane nejvetsim zazitekm pomaly vyjezd pres kousek hlinene cesty o cemz ovsem bude do konce zivota vykladat.Vitara je super. Nekomfortni, uzrana, s tragickou funkcnosti nekterych naprosto beznych systemu vozu apod. Ano, teoreticky zvladne v terenu z beznych SUV s Foresterem nejvice, ale jinak je to auto takove nedodelane.

homer
11. června • 16:45

Co tady pořád mektáte o terénu? SUV je auto na ZIMU! Abys dojel do cíle než zakročí silničáři. Na nic jinýho to vymyšlený neni.

petr
9. června • 10:57

I na běžných gumách toho zvládne víc než Yeti, navíc je prostornější atd.
Jako nedodělané se dá označit každé auto, dokonalé prostě neexistuje ;-)

Radek Ondrášík
9. června • 11:03

Ano, zvládne více, ale jak říkám, limitem bude řidič a strach o auto. Nejsem žádný offroad jezdec, ale měl jsem možnost několikřát být na trialech, offroadech apod. a nutno říci, že to, o čem většina laiků prohlásí, že to sjet nejde, je takový lehký tréning pro řidiče. Když k tomu přidáme strach o poškození, je naprosto buřt, že Vitara zvládne více.Prostornost ano, nějaký cm tam asi bude, kufr ovšem menší. A pokud elementrání systémy nefungují - např. zadní dveře se při jakémkoli nahnutí vozu zavřou, protože ten malý tlumič je nedokáže udržet, když u terénního vozu nejde pořádně vypnout ESP, když rádio hraje hůře, než v dobách krystalek ve Š120 pak je to nedodělek a to auto do dost degraduje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
9. června • 11:18

A to se ještě nemluví o spotřebě vitary 2,4...........

Radek Ondrášík
9. června • 11:32

No když jsem se držel, tak byla okolo 9,5 jinak počítám kombinaci tak 10-10,5 l pokud člověk nebude moc v terénu a moc na dálnici a moc ve městě :)

Germi
9. června • 10:22

Jako by jsi mi to rval z pusy :-D

F12
9. června • 10:32

No nemyslim si že maji problém. Co se týče kvality tam je názor jinej...Já třeba nevidim problém v Captivě, Santa Fe v kvalitě...a připočti si výbavu u Škodovky co maj tyhle auta v základu a jsi jinde. (je to teorie ale konkretně sem to nezkoumal. Ale rozdíl mezi Cruze a Octavii ve stejnejch výbavách je 100tisíc.)

KArel
9. června • 9:31

V naftě je to na první pohled dobré, ale zdá se mi, že v benzínu tam chybí nějaký normální motor s výkoně dejme tomu lehce pod 100 kW. Prostě 1,4/1,6

l
9. června • 10:01

...nebud netrpelivej;)))

Nasty
9. června • 9:10

Na první letmý pohled mi ceny připadají nastaveny docela rozumně. Což je, zvlášť u Škoda Auto a zvlášť na domácím trhu, příjemné překvapení.

ker
9. června • 12:08

Možná se někdo ve vedení škody konečně zamyslel,proč každým rokem ztrácejí přibližně 4% domácího trhu

risomas
9. června • 8:29

Nejako mi v ponuke chyba vinikajuci motor HTP.
Co sa tyka SX4 automod pohonu ti je naprd ak sa chces niekam dostat potrebujes to uzavriet.

Radek Ondrášík
9. června • 8:34

Zadne rozumne SUV nema uzaverky, tedy mimo Vitaru a castecne diky systemu pohonu Forester. Jinak vsichni vsechno resi elektronicky (ano, jsou zde i vrcholne velke SUV, ale ty jsou cenove naprosto jinde). SUV neni o terenu, SUV je o tom, ze clovek nezadre podvozek na lesni ceste a v pripade potreby si trochu pomuze pohonem. Kdo se chce nekam vydrapat, tak musi jit jinam, nez mezi SUV.A navic, limitem bude stejne to, ze na aute budou bezne silnicni gumy, takze i s uzaverkou to bude tezko pouzitelne. Navic bez zadniho minimalne samosvoru se to stejne nikam poradne nevydrape.Ale to uz jsem pak v kategorii off roadu a ne mezi kompaktnimi rodinnymi SUV.

Tomas
9. června • 8:17

Hm, docela jsem čekal, že 1.8 TSI s klimou nepřeleze 500.000,- Kš. Škoda. 540.000,- už je poměrně dost...:-/

Milan
9. června • 5:00

Škoda, velká škoda - DSG je k dispozici pouze se slabším motorem a pouze pohonem předních kol .. Už jsem si říkal, že v 1,8 benzínu, 4x4 a DSG by Yeti mohl být dobrou alternativou například k Tiguanu (který má jen klasická automat), ale bohužel zklamání.
O to větší škoda, že ceny nejsou myslím nijak přehnané (snad až na max. diesel variantu) - po opadnutí prvotního zájmu u novinky lze čekat alespoň 10 procentní slevu z koncových cen ...

Stefanik
9. června • 11:39

A to si myslis, ze keby vedeli DSG namontovat do Yetiho, ze by ho uz davno nemal aj Tiguan? ;)

Petr
9. června • 13:27

No když umějí dát 4x4 a DSG do Superba, proč by neuměli do Yetiho ? Přinejhorším teda obyčo automat ....

Jirka006
9. června • 11:48

Tak proč tam kurnik nedají aspoň obyčejný tiptronic? Copak je takový problém mít v nabídce 4x4 s automatem? Jestli DSG nebo neDSG je úplně fuk, hlavně aby to byl automat... v tomhle mne Škoda štve, jinak ji mám totiž rád. Ale jen kvůli tomuhle se musím dívat jinam...

jupik
9. června • 13:29

Pockaj si na modelovy rok 2011. Vtedy sa da DSG aj na 4x4. A aj cena pojde dole. Pri prednokolke aj 20% a pri 4x4 minimalne 10%. Vid ceny Roomster na zaciatku predaja a dnes.

Petr
9. června • 13:24

Naprostý souhlas - já osobně bych si taky auto s manuálem už nekoupil - a na 1,8 v automatu jsem se docela těšil - brzo na Yetiho bude velká sleva - a jak jsem v něm seděl v Brně, klidně bych si ho rovnou odvezl ... ALe přece si kvuli automatu nebudu brat 1,2 motor a předokolku ...

Jiřík
9. června • 18:28

Přidávám se také... bez benzínu s automatem mají u mne smůlu... tedy zpět ke Qashqai s CVT nebo Tiguan s Tiptronikem... škoda Škodo ;-)PS: S DSG do terénu je značný problém, neboť spojky spínají "natvrdo" a celé pohonné ústrojí je tedy zatěžováno velkými rázy. Do terénu tedy manuál nebo něco s hydrodynamickým měničem - klasický automat nebo CVT.

Thor
9. června • 0:37

Spát mi to teda jako dá, takže se určo nikam nevypravim :-D Když tak koukám na ten ceník, tak vlastně cena začíná na 540 000, pro ropáky 450 000 :-O Ta 1.2 s DSG, ale nezní nezajímavě ;-) Už vidim jak si někdo u "socky" připlatí za DSG 50 litrů :-D

Honza
9. června • 0:53

No tak ty ceny jsou docela velkej nastrel... myslim ze prvni akce na sebe nenecha dlouho cekat

Egi
9. června • 1:14

Naopak, já myslím, že po dlouhé době vylezla škodovka s cenami odpovídajícími prodávanému vozu a jeho třídě.

Thor
9. června • 1:50

No já nevim, jsem benzínomil a když bych (čistě teoreticky ;-) ) nechtěl 1.2, tak až další stupeň je 1.8 4x4, jenže to je skok 140 litrů, což za lepší motor a 4x4 je docela řacha 3-[

Radek Ondrášík
9. června • 8:02

Jenže nikdo z konkurence něco takového nemá. SX4 je o cca 100 tis. levnější, ale daleko menší užitné vlastnosti, výrazně horší motor a dynamika, zhruba stejna výbava, menší kufr, o něco horší auto mod pohonu, ale zase možnost uzavřít 50:50. Dále tu je co? V podstatě jedině Kaškaj, ale ten přijde dráž a benzíny v podstatě použitelné nemá.On ten Yeti s tím 1,8 má 0-100 za 8,4 s a dejme si ruku na srdce, které běžné auto za 530tisíc to má, že. Navíc motor je to velmi povedený, systém pohonu je taky osvědčený, byť do terénu to samo není, výbava je ucházející.Ale upřímně sem čekal cenu 1,8 TSI vůči 1,2 TSI tak o 80tisíc vyšší. 40tis. za motor a 40tis. za 4x4.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karlos
9. června • 12:02

Nemá? .. Nissan X-trail ... ALL MODE 4x4-i s ESP + DDS + USS (DDS není k dispozici pro verze se zážehovými motory) (o kterýmu se Yetimu může zdát), automat. dvouzonová klima, v elektrice, tempomat, dalkové ovládaní, radio s CD + ovládání na volantu, ABS + EBD + BA ,Přední, boční a hlavové airbagy , 16" kola z lehkých slitin .. to jen co si tak rychle vzpomínam ... a hlavně 600l kufr ... cena 595tis s benzinem 2,0l 110 kW ... tad akce -50 tis., takže za 545tis. :-) ... tomuhle nemůže Yeti konkurovat :-( ....

Radek Ondrášík
9. června • 12:14

A jaký super benzín má X-Trail pro ty, co naftu nechcou?

Karlos
9. června • 12:45

taky nerad naftu :-) .. jsme dva, takže variantou je benzin 2,0l 104kW ... 6ti kvalt ... kombinovaná spotřeba 8,4l ... a ta spotřeba při normálním ježdění taková opravdu bude

Radek Ondrášík
9. června • 13:43

Jooo to bude, tak o litr a pul vyssi :) Aneb zkusenost z realneho zivota a provozu ;)

šmoula
9. června • 17:52

Ustálená spotřeba Mazda Tribute 2.0,a značně vysoký jízdní průměr,je 8,5......,pa,jr
Nejezdím dálnici,ale 40% město a zbytek okresky!!Dálnice je past,pa,jr

Karlos
9. června • 14:33

doufám že nebude .. stejnej motor je v "kaškajovi"+2(a ten je o pár kilo ještě težší než x-trail) a tam dle testů kombinovaná spotřeba byla tuším 8,3l ... sám jsem v novým, nezajetým jel cca 10km město + 5km mezi město, kde jsem ho do kopce zkoušel trošku prohnat .. vysledek 9,5l ... je to sice pár km, ale pro predstavu to stačí ... jinak neskutečně tichej motor, po zastavení na křižovatce(vyplé rádio) jsem se lekl, že mě zdechnul :-) .. nebyl vůbec slyšet .. na závodění to není, ale na normální ježdění bohatě stačí ...

Radek Ondrášík
9. června • 16:11

Ano, pár km udělá výsledek. Nedávno jsem měl půjčené auto. Za prvních 10 km jsem měl spotřebu cca 12 l. Za celých zbýbavjících 550 km pak 6,9 l. Kdybych se řídil počátkem, tak to bude hrůza ;)Jinak ta atmosféra od Nissanu bude tichá, relativně úsporná, ale přeci jenom 1,8 TSI bude 100x komfortnější jednotkou, se kterou bude jízda daleko pohodlnější a komfortnějí.

Karlos
10. června • 7:05

samosebou zaleží na stylu jízdy :-) ... já potřebuju dojet z bodu A do B a nehodlám při tom s nikým závodit :-) ... na Yetiho jsem byl zvědavej, líbil se mě koncept, ten byl absolutní bomba ... ted je o dost jinej a dokud ho neuvidím live, tak ho nehodlám posuzovat ... v každé případě mě přestal zajímat v okamžiku, kdy představili motorizace ... nejsem zastáncem turba .. a podruhé mě přímo otrávili včera, těma cenama ... ale auto to bude utčitě dobré, jen je prostě předražené ...

LuThOr
9. června • 12:13

Moje řeč :-)Hyundai Tucson (nová ix35, project iOnic) max cena 659 900CZK (2,7l 6V 129kw), 2L chrochták 619 900czk, vše max výbava :-) popř. ještě Sportage..a do toho přijde poloviční Yeti :-D leda,že ho ostatní přejedou :-D

šmankote
9. června • 13:44

Člověče, nechci ti brát iluze, ale v běžném životě to takhle nefunguje. Normální movitý člověk při výběru SUV auta okamžitě vyřazuje cokoliv s názvem s názvem Kia/Huyndai. Ještě tak Mitsu, Nissan, Honda, ale jinak se vybírá z nabídky koncernu a potom cokoliv z Evropy.

Pavel
9. června • 18:40

Hmm, prodeje v ČR za rok 2008:
1) Honda CR-V
2) Kia Sportage
3) Nissan Quashqai
4) Suzuki Grand Vitara
5) Hyundai Santafe
6) VW Tiguan
7) Hyundai Tuscon
8) Toyota RAV4
9) Subaru Forester
10) Mazda CX-7
.....
19) VW TouaregMáš naprostou pravdu, v prodejích kraluje koncern a evropská auta, kam se na ně hrabou korejci s japoncema :-D

šmankote
11. června • 12:32

Hmm, prodeje leden/květen 2009 ČR, kategorie "terénní" zdroj SDA.1. VW Tiguan
2. Forg Kuga
2. Honda CR-V
4. Volvo XC60
5. Škoda Yeti
6. Nissan kvaškaj
7. Kia Sprtage
8. Volvo XC90
9.-10. Mitsu Otlander, Mercedes, SubaruJak říkám, první místo koncern, potom Evropa a Japonec. Umístění Kia rejže je anomálie, která se časem vyřeší sama...:-D

Jiřík
11. června • 18:00

...tak to opět nějak nesedí :-Oz SDA registrace nových 4x4 1-5.09:
1. 430ks Škoda Octavia
2. 379ks Honda CR-V
3. 314ks Volkswagen Tiguan
4. 306ks Škoda Superb
5. 297ks Suzuki SX4
6. 208ks Volvo XC60
7. 170ks Audi Q5
8. 159ks Subaru Forester
...nových "terénních" 1-5.09:
1. 379ks Honda CR-V
2. 332ks Volkswagen Tiguan
3. 225ks Nissan Qashqai
4. 208ks Volvo XC60
5. 204ks Ford Kuga
6. 178ks Kia Sportage
7. 170ks Audi Q5
8. 159ks Subaru ForesterPozn.: Vzhledem ke způsobu pořizování těchto dat je opravdu v seznamu i Škoda Yeti, která se zatím neprodává (jde o vesměs o testovací vozy automobilky).
Zajímavá situace je u Nissanu Qashqai, kdy bylo registrováno v daném období 225ks "terénních", ale jen 57ks 4x4 ;-)

Jiřík
9. června • 20:19

...to nějak nesedí, neboť tuzemské prodeje 4x4 za 1 až 9.2008:
1. 1856ks Škoda Octavia Combi (Scout)
2. 737ks Honda CR-V
3. 697ks Hyudai Santa Fe
4. 640ks BMW X5
5. 540ks Audi A6 Quattro (Allroad Quattro)
6. 514ks Mazda CX-7
7. 479ks Kia Sportage
8. 470ks Suzuki SX4
9. 454ks Suzuki Vitara
10. 407ks Volkswagen Tiguan
11. 390ks Toyota RAV4

Dušan Mihálik
10. června • 7:12

O teréne tieto "SUV" v živote nepočuli a ak sa tam náhodou dostanú tak postrácajú polovicu plastov z podvozka. Tieto "terénne" autá sú vhodné len od mestskej džungle pre menšie riziko poškodenia od obrubníkov - to je jediná ich "terénna" vlastnosť. Samozrejme sa to týka všetkých výrobcov - nie len Škody.

Pavel
9. června • 22:49

Já vycházel ze statistiky SDA-CIA v kategorii "terénní", která má k SUV nejblíže. Škoda Octavia 4x4 není SUV stejně jako Audi A6 a taky spousta SUV má poháněnou jen přední nápravu. No a pak je to statistika opět v režii japonců a korejců s vyjímkou BMW a Tiguanu.

marco1
9. června • 12:13

Nisan X trail je po dvou letech vcelku neprodejné auto cena jde na 40 procent hodnoty to u té škodovky zbytková cena bude asi někde jinde a hlavně Xtrail je teráňák dlouhý vysoky a podstatne užší nez je Yetty . A havně yettty nejde po xtrailu kterého se prodá za rok pár kusů ale jde po menším bráchovi a toho porazí. Nemám rád škodovky ale tato jak jsem měl možnost sedět a jet v ní na autosalonu nebude propadák

Stefanik
9. června • 11:37

Nestresuj - buduci rok tam pride 1,4 TSI a 1,6 TDI.

Radek Ondrášík
9. června • 11:43

Ja jsem naopak naprosto klidny

Doporučujeme

Články odjinud