Škoda Yeti: ceny všech verzí jsou venku

Škoda Auto zveřejnila kompletní ceny svého nejnovějšího modelu, který jsme vám mohli poprvé podrobně představit již při jeho premiéře na letošním ženevském autosalonu. V dubnu automobilka přispěchala s detailnějšími specifikacemi a do mozaiky modelu Yeti už zbývalo jediné, zato velmi důležtié - ceny. S těmi Škoda přichází nyní a to krátce po české premiéře „Yetiho” na brněnském Autosalonu 2009.

Prvního české SUV se na našich silnicích začne objevovat v druhé polovině července 2009, kdy by se k zákazníkům měly dostat první kusy tohoto modelu. Novinka bude v ČR k dispozici ve čtyřech výbavových stupních: Yeti, Active, Ambition a nejvyšší Experience. K dispozici jsou dva zážehové a tři vznětové motory, které pokrývají výkonovou paletu od 77 do 125 kW.

Základní cena škody Yeti s novým motorem 1,2 TSI/77kW a šestistupňovou manuální převodovkou začíná na 359 800 Kč a součástí standardní výbavy jsou např. čelní airbagy řidiče a spolujezdce, dva boční airbagy, systém ESP včetně ABS, hydraulický brzdový asistent a elektronická uzávěrka diferenciálu. Standardní výbava dále obsahuje 16" ocelová kola, přední halogenové světlomety s čirou optikou, el. ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání a střešní nosič. 

Výbava Active obsahuje ve standardu kromě výše uvedeného také klimatizaci s automatickou regulací Climatic, tónovaná skla a el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Výbavový stupeň Ambition nabídne oproti verzi Active mj. 16" hliníková kola Moon, kolení airbag řidiče, hlavové airbagy, integrované přední mlhové světlomety, dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, tempomat, palubní počítač Maxi-Dot, autorádio Blues s možností přehrávání CD a MP3.

Nejvyšší výbava Experience nabídne mj. 17" hliníková kola Dolomit, přední mlhové světlomety s Corner funkcí, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací včetně pachového filtru s automatickou cirkulací Climatronic, čtyřramenný multifunkční kožený volant, vyhřívaná přední sedadla, autorádio Swing včetně osmi reproduktorů a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.

K silnějším motorům bude k dispozici i připojitelný pohon všech kol 4x4, u něhož bude též možné měnit nastavení elektronických systémů použitím tzv. Off Road funkce - souboru asistenčních systémů pro jízdu ve ztížených podmínkách.

Kompletní ceny všech nabízených verzí naleznete v přiložené tabulce.

Motorizace / Výbava

Yeti

Active

Ambition

Experience

1,2 TSI/ 77 kW, 6° MP**

359.800,- Kč

399.800,- Kč

459.800,- Kč

489.800,- Kč

1,2 TSI/ 77 kW, 7 ° DSG**

X

449.800,- Kč

509.800,- Kč

539.800,- Kč

1,8 TSI/ 118 kW 4x4, 6° MP

X

539.800,- Kč

599.800,- Kč

629.800,- Kč

2,0 TDI/ 81 kW, 5° MP

X

449.800,- Kč

509.800,- Kč

539.800,- Kč

2,0 TDI/ 81 kW, 4x4 6° MP

459.800,- Kč

499.800,- Kč

559.800,- Kč

589.800,- Kč

2,0 TDI/ 103 kW, 4x4 6° MP

X

X

619.800,- Kč

649.800,- Kč

2,0 TDI/ 125 kW 4x4 ,6° MP

X

X

679.800,- Kč

709.800,- Kč

** motor 1,2 TSI/ 77 kW bude možné objednat od října 2009, v kombinaci se 7 ° DSG  převodovkou začátkem roku 2010.

Pokud vám Škoda Yeti nedá spát, můžete se již dnes vypravit k autorizovaným dealerům Škoda Auto, kteří již mohou přijímat první objednávky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků