Škoda Yeti: ceny všech verzí jsou venku

Škoda Auto zveřejnila kompletní ceny svého nejnovějšího modelu, který jsme vám mohli poprvé podrobně představit již při jeho premiéře na letošním ženevském autosalonu. V dubnu automobilka přispěchala s detailnějšími specifikacemi a do mozaiky modelu Yeti už zbývalo jediné, zato velmi důležtié - ceny. S těmi Škoda přichází nyní a to krátce po české premiéře „Yetiho” na brněnském Autosalonu 2009.

Prvního české SUV se na našich silnicích začne objevovat v druhé polovině července 2009, kdy by se k zákazníkům měly dostat první kusy tohoto modelu. Novinka bude v ČR k dispozici ve čtyřech výbavových stupních: Yeti, Active, Ambition a nejvyšší Experience. K dispozici jsou dva zážehové a tři vznětové motory, které pokrývají výkonovou paletu od 77 do 125 kW.

Základní cena škody Yeti s novým motorem 1,2 TSI/77kW a šestistupňovou manuální převodovkou začíná na 359 800 Kč a součástí standardní výbavy jsou např. čelní airbagy řidiče a spolujezdce, dva boční airbagy, systém ESP včetně ABS, hydraulický brzdový asistent a elektronická uzávěrka diferenciálu. Standardní výbava dále obsahuje 16" ocelová kola, přední halogenové světlomety s čirou optikou, el. ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání a střešní nosič. 

Výbava Active obsahuje ve standardu kromě výše uvedeného také klimatizaci s automatickou regulací Climatic, tónovaná skla a el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Výbavový stupeň Ambition nabídne oproti verzi Active mj. 16" hliníková kola Moon, kolení airbag řidiče, hlavové airbagy, integrované přední mlhové světlomety, dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, tempomat, palubní počítač Maxi-Dot, autorádio Blues s možností přehrávání CD a MP3.

Nejvyšší výbava Experience nabídne mj. 17" hliníková kola Dolomit, přední mlhové světlomety s Corner funkcí, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací včetně pachového filtru s automatickou cirkulací Climatronic, čtyřramenný multifunkční kožený volant, vyhřívaná přední sedadla, autorádio Swing včetně osmi reproduktorů a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.

K silnějším motorům bude k dispozici i připojitelný pohon všech kol 4x4, u něhož bude též možné měnit nastavení elektronických systémů použitím tzv. Off Road funkce - souboru asistenčních systémů pro jízdu ve ztížených podmínkách.

Kompletní ceny všech nabízených verzí naleznete v přiložené tabulce.

Motorizace / Výbava

Yeti

Active

Ambition

Experience

1,2 TSI/ 77 kW, 6° MP**

359.800,- Kč

399.800,- Kč

459.800,- Kč

489.800,- Kč

1,2 TSI/ 77 kW, 7 ° DSG**

X

449.800,- Kč

509.800,- Kč

539.800,- Kč

1,8 TSI/ 118 kW 4x4, 6° MP

X

539.800,- Kč

599.800,- Kč

629.800,- Kč

2,0 TDI/ 81 kW, 5° MP

X

449.800,- Kč

509.800,- Kč

539.800,- Kč

2,0 TDI/ 81 kW, 4x4 6° MP

459.800,- Kč

499.800,- Kč

559.800,- Kč

589.800,- Kč

2,0 TDI/ 103 kW, 4x4 6° MP

X

X

619.800,- Kč

649.800,- Kč

2,0 TDI/ 125 kW 4x4 ,6° MP

X

X

679.800,- Kč

709.800,- Kč

** motor 1,2 TSI/ 77 kW bude možné objednat od října 2009, v kombinaci se 7 ° DSG  převodovkou začátkem roku 2010.

Pokud vám Škoda Yeti nedá spát, můžete se již dnes vypravit k autorizovaným dealerům Škoda Auto, kteří již mohou přijímat první objednávky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků