Škoda Yeti: ceny všech verzí jsou venku

Škoda Auto zveřejnila kompletní ceny svého nejnovějšího modelu, který jsme vám mohli poprvé podrobně představit již při jeho premiéře na letošním ženevském autosalonu. V dubnu automobilka přispěchala s detailnějšími specifikacemi a do mozaiky modelu Yeti už zbývalo jediné, zato velmi důležtié - ceny. S těmi Škoda přichází nyní a to krátce po české premiéře „Yetiho” na brněnském Autosalonu 2009.

Prvního české SUV se na našich silnicích začne objevovat v druhé polovině července 2009, kdy by se k zákazníkům měly dostat první kusy tohoto modelu. Novinka bude v ČR k dispozici ve čtyřech výbavových stupních: Yeti, Active, Ambition a nejvyšší Experience. K dispozici jsou dva zážehové a tři vznětové motory, které pokrývají výkonovou paletu od 77 do 125 kW.

Základní cena škody Yeti s novým motorem 1,2 TSI/77kW a šestistupňovou manuální převodovkou začíná na 359 800 Kč a součástí standardní výbavy jsou např. čelní airbagy řidiče a spolujezdce, dva boční airbagy, systém ESP včetně ABS, hydraulický brzdový asistent a elektronická uzávěrka diferenciálu. Standardní výbava dále obsahuje 16" ocelová kola, přední halogenové světlomety s čirou optikou, el. ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání a střešní nosič. 

Výbava Active obsahuje ve standardu kromě výše uvedeného také klimatizaci s automatickou regulací Climatic, tónovaná skla a el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Výbavový stupeň Ambition nabídne oproti verzi Active mj. 16" hliníková kola Moon, kolení airbag řidiče, hlavové airbagy, integrované přední mlhové světlomety, dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, tempomat, palubní počítač Maxi-Dot, autorádio Blues s možností přehrávání CD a MP3.

Nejvyšší výbava Experience nabídne mj. 17" hliníková kola Dolomit, přední mlhové světlomety s Corner funkcí, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací včetně pachového filtru s automatickou cirkulací Climatronic, čtyřramenný multifunkční kožený volant, vyhřívaná přední sedadla, autorádio Swing včetně osmi reproduktorů a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.

K silnějším motorům bude k dispozici i připojitelný pohon všech kol 4x4, u něhož bude též možné měnit nastavení elektronických systémů použitím tzv. Off Road funkce - souboru asistenčních systémů pro jízdu ve ztížených podmínkách.

Kompletní ceny všech nabízených verzí naleznete v přiložené tabulce.

Motorizace / Výbava

Yeti

Active

Ambition

Experience

1,2 TSI/ 77 kW, 6° MP**

359.800,- Kč

399.800,- Kč

459.800,- Kč

489.800,- Kč

1,2 TSI/ 77 kW, 7 ° DSG**

X

449.800,- Kč

509.800,- Kč

539.800,- Kč

1,8 TSI/ 118 kW 4x4, 6° MP

X

539.800,- Kč

599.800,- Kč

629.800,- Kč

2,0 TDI/ 81 kW, 5° MP

X

449.800,- Kč

509.800,- Kč

539.800,- Kč

2,0 TDI/ 81 kW, 4x4 6° MP

459.800,- Kč

499.800,- Kč

559.800,- Kč

589.800,- Kč

2,0 TDI/ 103 kW, 4x4 6° MP

X

X

619.800,- Kč

649.800,- Kč

2,0 TDI/ 125 kW 4x4 ,6° MP

X

X

679.800,- Kč

709.800,- Kč

** motor 1,2 TSI/ 77 kW bude možné objednat od října 2009, v kombinaci se 7 ° DSG  převodovkou začátkem roku 2010.

Pokud vám Škoda Yeti nedá spát, můžete se již dnes vypravit k autorizovaným dealerům Škoda Auto, kteří již mohou přijímat první objednávky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Škoda Yeti
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků